Zapowiada si臋 na kolejne 4 lata dalsze psucie pa艅stwa, rozkradania Polski

Data: 2011-10-10 09:21:27
Autor: jadrys
Zapowiada si臋 na kolejne 4 lata dalsze psucie pa艅stwa, rozkradania Polski
W dniu 2011-10-10 09:10, Antenka pisze:
Oby usch艂y wszystkie te zaprza艅skie 艂apy, kt贸re wrzucaj膮c do urny sw贸j
g艂os, popar艂y POlszewicki re偶im, kt贸re da艂y mandat starej szajce z
"Nocnej zmiany" !

"Pan B贸g nierychliwy, ale sprawiedliwy". Kiedy艣 dopadnie was Jego
sprawiedliwa r臋ka, ale wtedy b臋dzie ju偶 dla was za p贸藕no. Pozostanie
wam p艂acz i zgrzytanie z臋b贸w na ca艂膮 wieczno艣膰.

Oto m贸j powyborczy komentarz.
A teraz  ssssss...........艣 na Kreml, kacapy!

Antenka

P.s. A do tych 52%, kt贸rzy zostali w chacie i nie poszli! Niech no
kt贸ry艣 ryj otworzy, 偶e "w Polsce jest 藕le",  zaraz z li艣cia w pysk
dostanie ode mnie osobi艣cie i kopniaka w dupencj臋! O! :-E

Mimo nieg艂osowania i bez wzgl臋du na konsekwencje ;-) ju偶 m贸wi臋 偶e jest 藕le. - To co podsuni臋to do zalegitymizowania  Polakom to nie by艂 偶aden wyb贸r mi臋dzy dobrem a z艂em, Porz膮dni ludzi na kt贸rych warto by g艂osowa膰 nie s膮 dopuszczani przez klik臋 okr膮g艂osto艂ow膮.:-(

Pozdrawiam:-)

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-10-10 02:05:32
Autor: Antenka
Zapowiada si na kolejne 4 lata dalsze psucie pa駍twa, rozkradania Polski
On 10 Pa, 09:21, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> g硂s, popar硑 POlszewicki re縤m, kt髍e da硑 mandat starej szajce z
> "Nocnej zmiany" !

> "Pan B骻 nierychliwy, ale sprawiedliwy". Kiedy dopadnie was Jego
> sprawiedliwa r阫a, ale wtedy b阣zie ju dla was za p蠹no. Pozostanie
> wam p砤cz i zgrzytanie z阞體 na ca潮 wieczno舵.

> Oto m骿 powyborczy komentarz.
> A teraz 爏sssss........... na Kreml, kacapy!

> Antenka

> P.s. A do tych 52%, kt髍zy zostali w chacie i nie poszli! Niech no
> kt髍y ryj otworzy, 縠 "w Polsce jest 糽e", 爖araz z li禼ia w pysk
> dostanie ode mnie osobi禼ie i kopniaka w dupencj! O! :-E

Mimo nieg硂sowania i bez wzgl阣u na konsekwencje ;-) ju m體i 縠 jest
糽e. - To co podsuni阾o do zalegitymizowania 燩olakom to nie by 縜den
wyb髍 mi阣zy dobrem a z砮m, Porz眃ni ludzi na kt髍ych warto by g硂sowa
nie s dopuszczani przez klik okr眊硂sto硂w.:-(

Albo wycinani przez chamskie prowokacje lub mordowani - patrz 秔. A.
Lepper! :-((

Antenka

Pozdrawiam:-)<

P.s. C.c.c. :-*

Data: 2011-10-10 12:29:57
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-10 11:05, Antenka pisze:

[...]
Albo wycinani przez chamskie prowokacje lub mordowani - patrz 艣p. A.
Lepper! :-((

Antenka

Pozdrawiam:-)<
P.s. C.c.c. :-*

No niestety, tak wygl膮da ta nasza dzisiejsza polityka :-(

Pozdrawiam M.艢.D.Z.艁:-*

Data: 2011-10-10 15:05:46
Autor: stevep
Zapowiada si na kolejne 4 lata dalsze psu cie pa駍twa, rozkradania Polski
Dnia 10-10-2011 o 11:05:32 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa(a):

> [...]

> dostanie ode mnie osobi禼ie i kopniaka w dupencj! O! :-E

Mimo nieg硂sowania i bez wzgl阣u na konsekwencje ;-) ju m體i 縠 jest
糽e. - To co podsuni阾o do zalegitymizowania  Polakom to nie by 縜den
[...]

O qrde to Jaru ma twardsze 縴cie ni jego kot.

--
stevep
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-10-10 15:04:50
Autor: stevep
Zapowiada si na kolejne 4 lata dalsze psu cie pa駍twa, rozkradania Polski
Dnia 10-10-2011 o 09:21:27 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

Mimo nieg硂sowania i bez wzgl阣u na konsekwencje ;-) ju m體i 縠 jest  糽e. - To co podsuni阾o do zalegitymizowania  Polakom to nie by 縜den  wyb髍 mi阣zy dobrem a z砮m, Porz眃ni ludzi na kt髍ych warto by g硂sowa  nie s dopuszczani przez klik okr眊硂sto硂w.:-(

Pozdrawiam:-)

Ci co co potrafi sobie poradzili, cho鎎y Palikot, nieudacznik體 mi nie  縜l.