Zapowiada się na kolejne 4 lata dalsze psucie państwa, rozkradania Polski

Data: 2011-10-10 00:10:22
Autor: Antenka
Zapowiada się na kolejne 4 lata dalsze psucie państwa, rozkradania Polski
Oby uschły wszystkie te zaprzańskie łapy, które wrzucając do urny swój
głos, poparły POlszewicki reżim, które dały mandat starej szajce z
"Nocnej zmiany" !

"Pan Bóg nierychliwy, ale sprawiedliwy". Kiedyś dopadnie was Jego
sprawiedliwa ręka, ale wtedy będzie już dla was za późno. Pozostanie
wam płacz i zgrzytanie zębów na całą wieczność.

Oto mój powyborczy komentarz.
A teraz  ssssss...........ś na Kreml, kacapy!

Antenka

P.s. A do tych 52%, którzy zostali w chacie i nie poszli! Niech no
któryś ryj otworzy, że "w Polsce jest źle",  zaraz z liścia w pysk
dostanie ode mnie osobiście i kopniaka w dupencję! O! :-E

Data: 2011-10-10 09:21:27
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-10 09:10, Antenka pisze:
[...]

Oto mĂłj powyborczy komentarz.
A teraz  ssssss...........ś na Kreml, kacapy!

Antenka

P.s. A do tych 52%, ktĂłrzy zostali w chacie i nie poszli! Niech no
ktĂłryś ryj otworzy, Ĺźe "w Polsce jest Ĺşle",  zaraz z liścia w pysk
dostanie ode mnie osobiście i kopniaka w dupencję! O! :-E

Mimo niegłosowania i bez względu na konsekwencje ;-) juĹź mĂłwię Ĺźe jest Ĺşle. - To co podsunięto do zalegitymizowania  Polakom to nie był Ĺźaden wybĂłr między dobrem a złem, Porządni ludzi na ktĂłrych warto by głosować nie są dopuszczani przez klikę okrągłostołową.:-(

Pozdrawiam:-)

Data: 2011-10-10 02:05:32
Autor: Antenka
On 10 Paź, 09:21, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> któryś ryj otworzy, że "w Polsce jest źle",  zaraz z liścia w pysk
> dostanie ode mnie osobiście i kopniaka w dupencję! O! :-E

Mimo niegłosowania i bez względu na konsekwencje ;-) już mówię że jest
źle. - To co podsunięto do zalegitymizowania  Polakom to nie był żaden
wybór między dobrem a złem, Porządni ludzi na których warto by głosować
nie są dopuszczani przez klikę okrągłostołową.:-(

Albo wycinani przez chamskie prowokacje lub mordowani - patrz śp. A.
Lepper! :-((

Antenka

Pozdrawiam:-)<

P.s. C.c.c. :-*

Data: 2011-10-10 12:29:57
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-10 11:05, Antenka pisze:

[...]

No niestety, tak wygląda ta nasza dzisiejsza polityka :-(

Pozdrawiam M.Ś.D.Z.Ł:-*

Data: 2011-10-10 15:05:46
Autor: stevep
Dnia 10-10-2011 o 11:05:32 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

nie są dopuszczani przez klikę okrągłostołową.:-(

Albo wycinani przez chamskie prowokacje lub mordowani - patrz śp. A.

O qrde to Jaruś ma twardsze życie niż jego kot.

--
stevep

Data: 2011-10-10 15:04:50
Autor: stevep
Dnia 10-10-2011 o 09:21:27 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Mimo niegłosowania i bez względu na konsekwencje ;-) już mówię że jest  źle. - To co podsunięto do zalegitymizowania  Polakom to nie był żaden  wybór między dobrem a złem, Porządni ludzi na których warto by głosować  nie są dopuszczani przez klikę okrągłostołową.:-(

Pozdrawiam:-)

Ci co coś potrafią sobie poradzili, choćby Palikot, nieudaczników mi nie  żal.

--
stevep

Data: 2011-10-10 09:26:29
Autor: sofu

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5378153c-4846-4830-b9ae-6b5d190f2b73l6g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -

Zgadzam się co do tytułu, ale cała reszta to moherowy bełkot zwiędłej róży.
Katolickich Bogów bowiem nie ma!
Są wymysłem katabasów, którzy czerpią od wieków z tego korzyści.

sofu

Data: 2011-10-10 11:20:56
Autor: MH
Zapowiada się na kolejne 4 lata dalsze psucie państwa, rozkradania Polski
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

"Pan B=F3g nierychliwy, ale sprawiedliwy". Kiedy=B6 dopadnie was Jego
sprawiedliwa r=EAka, ale wtedy b=EAdzie ju=BF dla was za p=F3=BCno. Pozosta=
nie
wam p=B3acz i zgrzytanie z=EAb=F3w na ca=B3=B1 wieczno=B6=E6.

To Fuhrer już ogłosił się bogiem ??

MH

Data: 2011-10-10 12:16:34
Autor: the_foe
[...]

a znasz powiedzenie, ze Bog pomaga tylko tym co sobie sami pomagaja?

--
the_foe

Zapowiada się na kolejne 4 lata dalsze psucie państwa, rozkradania Polski