Zapowiadana już jest od wczoraj (m arket)

Data: 2009-08-02 10:12:48
Autor: Pszemol
Zapowiadana już jest od wczoraj (m arket)
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:h5320m$7bd$1news.onet.pl...
Zapraszamy:

www.sharmdiver.pl

Fajne zdjęcia w galerii - szkoda że przez użycie flasha nie da się
dać odnośnika do konkretnego zdjęcia (aby zapytać np. "co to?").
W śród zdjęć p Gula widziałem fajną rybę ale jest niepodpisana.

Swoją drogą jajeczka ślimaka "hiszpańska tancerka" widziałem
na Hawajach - być może nie dokładnie tego ślimaka, ale właśnie
też taka "firanka" na kamieniu - te co ja widziałem były bordowo
czerwone - bardzo ciemny kolor, pewnie inny gatunek ślimaka.

Data: 2009-08-03 05:49:40
Autor: SHARMDIVER.PL