Zapowiedź przegranej.

Data: 2011-06-17 10:26:34
Autor: cirrus
Zapowiedź przegranej.
# Kaczyński planuje "twardą" kampanię wyborczą, w której chce przekonać do siebie wyborców m. in. propozycjami nowego systemu podatkowego, ale liczy się z możliwością spędzenia kolejnych lat w opozycji. "My jako partia przetrwamy jeszcze cztery lata rządów PO, tylko nie wiem, czy Polska to przetrwa" - powiedział. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfpns
Jednak wierzy niepisowskim sondażom.

--
stevep

Data: 2011-06-17 13:00:43
Autor: Marek Czaplicki
Zapowiedź przegranej.
cirrus pisze w wiadomości itf33s$pig$1@news.vectranet.pl na pl.soc.polityka w dniu piątek 17 czerwiec 2011 10:26:

[...]

Skoro nie wiadomo czy "Polska przetrwa" to skąd wiadomo że "My jako partia przetrwamy"? Czyżby kolejny tym razem emigracyjny rząd lub państwo podziemne? :)

Zapowiedź przegranej.