Zapowiedź publicystycznego trzęsienia ziemi... ;}

Data: 2009-06-24 08:10:36
Autor: Marek
Zapowiedź publicystycznego trzęsienia ziemi... ;}

Jednak najważniejszym tematem mojego artykułu będzie osamotnienie
jakiego doświadczyli Żydzi w dniach Zagłady, i tak też zostanie on
zatytułowany...

Jakie osamotnienie ?
Przeciez byli przyjacielsko witani i przyjmowani przez zlozone z Zydow
Sonderkommando.

Zbadaj lepiej to, czy bez udzialu Zydow w Sonderkommando mozliwe
byloby zamordowanie tylu osob ?

Data: 2009-06-24 17:42:57
Autor: konserwator
Zapowiedź publicystycznego trzęsienia ziemi... ;}

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:8faf1993-52d8-4754-816b-f48c2205048fl34g2000vbi.googlegroups.com...

[...]

i dzisiaj jest to mozliwe. Sa nawet chetni do zasilenia tej formacji np. Kupa i Kupa II czyli niejaki zbig!

Zapowiedź publicystycznego trzęsienia ziemi... ;}