Zapozyczeni na krawedzi

Data: 2010-01-10 07:49:05
Autor: szczurwa
Zapozyczeni na krawedzi
On 10 Sty, 14:54, Marcin <nou...@nospam.ru> wrote:
Witam

Ciekawe spojrzenie na dlugi w bankach przez osobe ze SKOKu.
Troche czarnowidztwa ale moze warto przeczytac argumenty
z drugiej strony:

Jakoś też mam wrażenie, że kryzys dopiero nieśmiało puka do naszych
drzwi...Nastroje wsród wielu moich znajomych kiepskie. Niektórzy
zarabiają nominalnie mniej niż dziesięć lat temu, dobrze wiedzie się
tylko "swojakom", reszta z niepokojem patrzy w bliższą i dalszą
przyszłość. Jesteśmy gospodarką peryferii, wszystko tu dociera z
opóźnieniem.

Data: 2010-01-10 17:10:28
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Zapozyczeni na krawedzi
> [...]
> z drugiej strony:

też mam wrażenie, że kryzys dopiero nieśmiało puka do naszych drzwi..

to sie czyta, jak prasę radziecką piszącą o kłopotach USA za Regana.

pewne fakty sa niepodważalne: jest zadłużenie, przerasta możliwości
spłaty, itd. ale twierdzenie jakoby SKOK-i były lepsze od banków jest
delikatnie mówiąc, dyskusyjne.

Oczywiście, organy ścigania nie aresztowały nikogo w PZ SKOK,
nie zarzucają nikomu wyłudzeń na 12 mln zł, itd. SKOK

Data: 2010-01-10 20:52:15
Autor: Arek
Zapozyczeni na krawedzi
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl napisał(a) w wiadomości:
<2fb9.00000222.4b49fbf4@newsgate.onet.pl>...
> [...]

też mam wrażenie, że kryzys dopiero nieśmiało puka do naszych drzwi..

to sie czyta, jak prasę radziecką piszącą o kłopotach USA za Regana.

Może nie aż tak ale...
Zacząłem czytać, przeczytałem pierwszy akapit i pomyślałem "Szewczak".
Pojechałem na dół, no tak..., z powrotem na górę by się upewnić - jest!,
wcześniej nie zauważyłem. Ale on nie musi się nawet podpisywać -
rozpoznaję go po tekscie na razie bezbłędnie.

Arek

Data: 2010-01-10 17:13:32
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Zapozyczeni na krawedzi
> [...]
> z drugiej strony:

też mam wrażenie, że kryzys dopiero nieśmiało puka do naszych drzwi..

to sie czyta, jak prasę radziecką piszącą o kłopotach USA za dni Regana.
ucisk klasy robotniczej przez żądnych wyzysku kapitalistów bankierów, afe!
nie to co u nas, w ZSRR, gdzie człowiek pracy oddycha pełną piersią...

owszem, pewne fakty sa niepodważalne: jest zadłużenie, przerasta możliwości spłaty, itd. ale twierdzenie jakoby SKOK-i były lepsze  od banków jest, delikatnie mówiąc, dyskusyjne.

Oczywiście, organy ścigania nie aresztowały nikogo w PZ SKOK,
nie zarzucają nikomu wyłudzeń na 12 mln zł, itd. a każdy SKOK
oazą ekonomicznego rozsądku i krystalicznej uczciwosci: NIE WIERZĘ!

--

Zapozyczeni na krawedzi