Zapraszam do obejrzenia zdjęć z niezbyt dużych gór

Data: 2009-09-04 15:27:47
Autor: Basia Z.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć z niezbyt dużych gór
I nie tylko z  gór, bo również z miast.

W tym roku w sierpniu byłam na Krymie.
Przyznam że krajobrazy miejsca i krajobrazy jedne z ładniejszych jakie dotychczas udało się mi zobaczyć.

Klimaty takie cześciowo śródziemnomorskie, a częściowo swojski ukraińsko / poradziecki bałagan.
W każdym razie lubię jedno i drugie i dziwię się że tak późno odkryłam dla siebie to miejsce.

Dojazd:

http://picasaweb.google.pl/Torojaga/LwowIKijow#

Pobyt na miejscu (10 noclegów, ceny niewygórowane, miejsce przepiękne, dużo podróżowania):

http://picasaweb.google.pl/Torojaga/Krym2009#

Powrót:

http://picasaweb.google.pl/Torojaga/OdessaILwow#

Służę informacjami praktycznymi.

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-09-05 13:46:37
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Basia Z. pisze:
> [...]

W tym roku w sierpniu byłam na Krymie.
Przyznam że krajobrazy miejsca i krajobrazy jedne z ładniejszych jakie dotychczas udało się mi zobaczyć.

Dzięki za przypomnienie pięknych miejsc - spędziłem tam kiedyś 3 tyg i chętnie bym wrócił ! Góry piękne chociaż nam się udało zgubić i na czatyrdach wchodziliśmy kilka godzin z przerwą na burzę.

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-09-06 02:17:57
Autor: Marcin Kawka
On 4 Wrz, 15:27, "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> wrote:
Służę informacjami praktycznymi.

Z tego co widzę mieszkaliście chyba u Fiodora w Bakczysaraju? Możesz
napisać jak tam u niego ceny w tym sezonie? Czy pan Leon dalej sie tam
pojawia?

Data: 2009-09-06 13:03:18
Autor: Basia Z.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć z niezbyt dużych gór

Użytkownik "Marcin Kawka" :

Z tego co widzę mieszkaliście chyba u Fiodora w Bakczysaraju?

Istotnie.
Adres mialam od Pani Sławy ze Lwowa u której spałam w ubiegłym roku (i w tym zresztą też).
Zrobiłam wcześniej telefoniczną rezerwację, wszystko zagrało idealnie.

Był to obóz B.T. PTTK "Wierchy".

Możesz > napisać jak tam u niego ceny w tym sezonie?

40 UAH.
Ponadto nasz gospodarz bardzo nam pomógł przy rezerwacji i zakupie kolejowych biletów powrotnych, przez Odessę do Lwowa, co przy 19 osobach, które chcą podróżować razem nie było takie proste.

Czy pan Leon dalej sie tam  pojawia?

Podobno tak, ale niestety nie mieliśmy przyjemności Go poznać.
Prawie codziennie wracaliśmy z wycieczek około 21-22.

Zresztą wynajęliśmy "na wyłączność" busa (z bardzo sympatycznym kierowcą, kolegą p. Fiodora) i podróżowali nim, co przy tak dużej liczbie osób było i opłacalne i bardzo wygodne.

A teraz wracam do liczenia biletów (rozliczam wyjazd)  ;-)

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-09-06 14:22:10
Autor: wiecho
Zapraszam do obejrzenia zdjęć z niezbyt dużyc h gór
No coś w ty Krymie jest. W ubiegłym roku jesienią zrobiłem sobie koło
Jaskółczego Gniazda zdjęcie z orłem. Galerii nie założyłem, ale to
zdjęcie jest moim avatarem. Pozdrawiam podzielając zachwyty.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć z niezbyt dużych gór