Zapraszam na fotorelacje z Malopolskiego Pikniku Lotniczego

Data: 2009-06-28 20:49:22
Autor: Piotr
Zapraszam na fotorelacje z Malopolskiego Pikniku Lotniczego
Data: 2009-06-29 10:19:43
Autor: FD
Zapraszam na fotorelacje z Malopolskiego Pikniku Lotniczego
Piotr pisze:
www.modnykrakow.pl

http://www.piotrkedzierski.pl/galeria_piknik_lotniczy/index.html

Piotr
na kuriozalnych czasach waść zdjecia robiles bo wiekszosc smigiel "stoi"

Data: 2009-06-29 12:40:47
Autor: Piotr

Użytkownik "FD" <fakedetector@o2.pl> napisał w wiadomości news:h29tiu$acf$1atlantis.news.neostrada.pl...
Piotr pisze:
www.modnykrakow.pl

http://www.piotrkedzierski.pl/galeria_piknik_lotniczy/index.html

Piotr
na kuriozalnych czasach waść zdjecia robiles bo wiekszosc smigiel "stoi"

Niestety wiem. Nie jestem z branzy lotniczej i ten myk fotografii lotniczej nie byl mi znany. Teraz juz wiem.

Piotr

Data: 2009-06-29 13:07:36
Autor: FD
Piotr pisze:
Niestety wiem. Nie jestem z branzy lotniczej i ten myk fotografii lotniczej nie byl mi znany. Teraz juz wiem.

spoko - po prostu fotki by "ozyły"
przejzyj sobie Piotrze w wolnej chwili ten poradnik
http://airfoto.photosite.pl/index.pl.html
i na pewno nastepnym razem bedzie zdecydowanie lepiej

Zapraszam na fotorelacje z Malopolskiego Pikniku Lotniczego