Zapraszamy do Współpracy!

Data: 2009-10-01 01:19:43
Autor: Paweł
Zapraszamy do Współpracy!
Pragniemy zaprosić Was do współtworzenia serwisu Ocean Concept!

Chcielibyśmy, aby  poza naszymi artykułami, felietonami i
sprawozdaniami z wypraw podwodnych znalazły się również  teksty pisane
przez  Was. Naszym celem jest odejście od tradycyjnego postrzegania
serwisu internetowego, w którym użytkownicy są jedynie biernymi
obserwatorami. Chcemy stworzyć największy serwis nurkowy w sieci
tworzony przez jego użytkowników.

Jeśli macie ciekawą historię do opowiedzenia, uczestniczyliście w
niezapomnianym wyjeździe lub byliście świadkami interesujących
wydarzeń i macie ochotę podzielić się tym z innymi, my udostępniamy
Wam system, za pośrednictwem którego możecie, po akceptacji redakcji,
publikować swoje artykuły, felietony, reportaże, zdjęcia, a także
filmy.

Chętnych do współpracy prosimy o kontakt: h.szopa@oceanconcept.pl

Z nurkowym pozdrowieniem,
Zespół Ocean Concept

Data: 2009-10-01 10:28:29
Autor: ~BitPump
Zapraszamy do Współpracy!
[...]

Czyli klasyczne "Weźmy i zróbcie"?

~BitPump

Data: 2009-10-01 11:04:59
Autor: ZbigT
Zapraszamy do Współpracy!

Czyli klasyczne "Weźmy i zróbcie"?
BitPump

A według Ciebie lepsze byłoby "Zróbcie a ja sobie wezmę" ?
Pzdr.

Data: 2009-10-01 11:58:04
Autor: Włodzimierz Kołacz
Zapraszamy do Współpracy!

Użytkownik "Paweł" <oceanconcept@oceanconcept.pl> napisał w wiadomości news:939a8ab0-2022-4a8c-b34f-2fe83e18724as31g2000yqs.googlegroups.com...
[...]

A ja się nie będę czepiał o to kto co za kogo zrobi. Choć to też ważna sprawa.
Bardziej chodzi o zwykłą grzeczność.
Poprostu jeśli ktoś kogoś zaprasza do współpracy to wypadało by się przedstawić po to by wiedzieć kto mnie zaprasza do tańca. Tak mi się wydaje i z nieznanymi mi osobami nie próbuję współpracować. To tak ogólnie skoro chcecie odejść od tradycyjnego czyli "nickowego' postrzegania serwisów internetowych.
Zawsze biernym obserwatorem zdarzeń będzie bezimienna osoba. Wy tu jesteście bezimienni więc nie spodziewajcie się przygarnięcia rzeszy "pisaczy" o swoich zdarzeniach nurkowych.
Pozdrawiam Włodek

Data: 2009-10-01 12:18:43
Autor: jarek
Zapraszamy do Współpracy!
Pragniemy zaprosić Was do współtworzenia serwisu Ocean Concept!

A można mieć cotygodniowy felieton?
W jakim misięczniku bedzie się ukazywać?
Czy może pisac kolega z Egiptu?

Jarek

Data: 2009-10-01 12:35:13
Autor: Włodzimierz Kołacz
Zapraszamy do Współpracy!

Użytkownik "jarek" <jarek_posterski@onet.plNOSPAM> napisał w wiadomości news:ha1vmd$g68$1news.onet.pl...
Pragniemy zaprosić Was do współtworzenia serwisu Ocean Concept!

A można mieć cotygodniowy felieton?
W jakim misięczniku bedzie się ukazywać?
Czy może pisac kolega z Egiptu?

Jarek

Kolina ty wiesz co...

Data: 2009-10-01 13:13:50
Autor: Wiesiek
Zapraszamy do Współpracy!
 Chcemy stworzyć największy serwis nurkowy w sieci
tworzony przez jego użytkowników.

Dajcie sobie spokój! Nie liczcie na coś takiego. Takich inicjatyw już było wiele i .... nie było jakiegoś entuzjazmu.
Jak sobie sami czegoś nie stworzycie i nie zdobędziecie materiałów to nic TU nie uzyskacie.
Także zapraszacie do "tańca" a Wy jako partner nie jesteście znani. Bo może są tacy co stoją na stanowiski że "Z nieznajomym nie tańczę".
Pokażcie jakiś projekt serwisu a może tym raze "chwyci".

Wiesiek

--

Zapraszamy do Współpracy!