Zapraszamy na Dni otwarte Honda Motorista 2-4 lipca

Data: 2010-06-22 22:55:39
Autor: Przemysław Budnicki
Zapraszamy na Dni otwarte Honda Motorista 2-4 lipca
Honda Motorista zaprasza serdecznie na DNI OTWARTE 2-4 lipca 2010. Nadchodzą wakacje, a więc najwyższy czas zamiast o pracy pomyśleć trochę o sobie! Proponujemy Wam spędzenie z nami weekendu 2-4 lipca w trakcie którego
przygotowaliśmy dla Was sporo atrakcji a m.in.: -  Jazdy testowe nowościami Hondy VFR1200FD !!!!, VT1300X Fury, oraz VT750S, - SUPER PROMOCJE CENOWE 20% na kaski Marushin, 10% na kaski Caberg, 5% na
kaski SHOEI, 5% na ubrania SPIDI - Darmowe przeglądy stanu motocykla przed wakacyjnymi wyjazdami (10
najważniejszych punktów serwisowych) - Liczne konkursy z nagrodami (m.in.3 x rekawice Racer, kupony zakupowe 3 x
250zł, 30 spray'ów do łańcucha, 15 pająkow, 6 ładowarek do akumulatora,
koszulki, czapki, gadżety) - W sobotę NOCNE ZAKUPY trwają do 24:00, a okraszone będą imprezą, grillem i
muzyką w barze Motorista - duży wybór letniej odzieży na upalne dni - jazdy testowe w kaskach SHOEI i bezpłatny serwis kasków SHOEI - i wiele innych atrakcji Wśród wszystkich nas odwiedzających oraz wśród kupujących rozlosujemy
atrakcyjne nagrody. Mamy nadzieję, że nasza propozycja pomoże Wam przygotować się do wakacyjnych
podróży zarówno nastrojem jak i ekwipunkiem :-) Pozdrawiamy
Ekipa Motorista
www.motorista.pl

P.S.
To oczywiście mogłbyłby być SPAM gdyby nie to, że promocje i jazdy testowe
interesują prawie wszystkich motocyklistów ;-)

Data: 2010-06-23 09:15:46
Autor: - MarusC
Zapraszamy na Dni otwarte Honda Motorista 2-4 lipca

Honda Motorista zaprasza serdecznie na DNI OTWARTE 2-4 lipca 2010. -  Jazdy testowe nowościami Hondy VFR1200FD

E tam znowu nie dacie się przejechać.

- duży wybór letniej odzieży na upalne dni

A letnich spodni dla kobity nie ma.

bezpłatny serwis kasków SHOEI

Przyszły pinloki do Horneta?

Marek
R1200GS
F650 95 sprzedam

Data: 2010-06-23 11:20:10
Autor: Przemysław Budnicki
- MarusC <marusc@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> Honda Motorista zaprasza serdecznie na DNI OTWARTE 2-4 lipca 2010. > >
> -  Jazdy testowe nowościami Hondy VFR1200FD E tam znowu nie dacie się przejechać.

damy, damy :-)w który dzień i o ktorej sobie zyczysz wyslij prosze maila na
Marketing@motorista.pl
ekstrakt z naszego newslettera Ilość możliwych jazd testowych jest niestety ograniczona, dla tego chętnych
poprosimy o wcześniejsze maile na adres marketing@motorista.pl z
wyszczególnieniem interesującego Was modelu (maksymalnie dwóch) który
chcielibyście wypróbować. Podajcie też Imię, Nazwisko, adres, tel kom., numer
prawa jazdy. Pozwoli nam to wypełnić wcześniej dokumenty wypożyczenia i zostawi więcej
czasu na przyjemności z jazdy :-)

> - duży wybór letniej odzieży na upalne dni A letnich spodni dla kobity nie ma.

>bezpłatny serwis kasków SHOEI Przyszły pinloki do Horneta?

przekazane do chlopakow na akcesoria, spodziewaj sie maila :-)

pozdrawiam
Asterix

Data: 2010-06-23 13:55:59
Autor: doktorski
Zapraszamy na Dni otwarte Honda Motorista 2-4 lipca
On 23 Cze, 13:20, "Przemysław  Budnicki" <asterix...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
> [...]
Astero, czy ja moge sie podpiac delikatnie pod ten spam, ktory moze
nie jest spamem skoro motocyklisci kochaja rabaty?

pzdr, dr
14/525

Data: 2010-06-23 12:14:15
Autor: duddits
Zapraszamy na Dni otwarte Honda Motorista 2-4 lipca
W dniu 2010-06-23 11:15, - MarusC pisze:
[..]
E tam znowu nie dacie się przejechać.
[..]

Czemu? Ja jeździłem bez problemu :) Teraz chętnie przejadę się wersją z DCT.

--
duddits

Zapraszamy na Dni otwarte Honda Motorista 2-4 lipca