Zaprawki lakiernicze na rdzę - cała prawda

Data: 2009-04-20 18:16:04
Autor: J.F.
Zaprawki lakiernicze na rdzę - cała prawda
Użytkownik "maestro_01" <maestro)01nospam@poczta.fm> napisał w wiadomości news:49ec5111news.home.net.pl...
Chce zrobić porządne zaprawki gdyż muszę pojeździć autem jeszce parę lat.

Ty poczytaj co sie dzieje - moze zamaist walczyc z ruda czas odkladac na nowy samochod :-)

1. Oczyszczałem miejsca z rdzą bardzo dokładnie małą-szlifierką (do żywego metalu, łącznie z obrzeżami tam gdzie rdzy już nie było
 żeby ustrzec się choćby drobnego fragmentu rdzy)
2. Przcierałem to benzyną ekstrakcyjną
3. Nakładełem preparat Brunox lub Polrust
4. Suszyłem dobę
5. Pokrywałem lakierem zaprawkowym z utwardzaczem
6. Rdza i tak wyłazi w tych samych miejscach po pół roku, tworząć bąble a później odstrzeliwując lakier

Gdzie popełniam błąd. Może te preparaty są do dupy,

To to nie wiem - albo preparaty, albo lakier.

Może po prostu nie odtłuszczać powierzchni benzyną ekstrakcyjną.

W sumie nie trzeba.

i pokryć powierzchnie oczyszczoną farbą podkładową typu minia i dopiero na to kłaść zaprawki z lakieru?

Cortanin + podkladowka miniowa jest sprawdzonym pomyslem.

Ponieważ wiele miejsc jest pod spodem drzwi może na lakier podkładowy nałożyć bitex?

Bitex tez jest sprawdzonym pomyslem i na pare lat starczy ..

J.

Zaprawki lakiernicze na rdzę - cała prawda