Zaprezentowano reaktor zimnej fuzji

Data: 2013-05-29 21:52:01
Autor: jr
Zaprezentowano reaktor zimnej fuzji
Gdyby się okazało, że urządzenie E-Cat nie jest oszustwem, co sugeruje wielu naukowców, to świat zmieni się bardzo szybko. Można sobie wyobrazić zastosowanie tego urządzenia do ogrzewania w domach oraz do zasilanaia pojazdów.
http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/zaprezentowano-reaktor-zimnej-fuzji-emitujacy-ogromne-ilosci-energii

Ilez to razy oglaszano sukces w wywolaniu zimnej fuzji jadrowej? Jesli kiedys okaze sie to prawda, Rosja i inne kraje surowcowe pojda z tor-ba-mi.

Data: 2013-05-29 14:40:33
Autor: Marek
Zaprezentowano reaktor zimnej fuzji
On 29 Maj, 21:52, "jr" <bezadr...@jr.pl> wrote:
Gdyby si okaza o, e urz dzenie E-Cat nie jest oszustwem, co sugeruje wielu
naukowc w, to wiat zmieni si bardzo szybko. Mo na sobie wyobrazi zastosowanie
tego urz dzenia do ogrzewania w domach oraz do zasilanaia pojazd w.http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/zaprezentowano-reaktor-zimnej-fuzji...

Ilez to razy oglaszano sukces w wywolaniu zimnej fuzji jadrowej? Jesli kiedys
okaze sie to prawda, Rosja i inne kraje surowcowe pojda z tor-ba-mi.

Zaraz bede mial zimna fuzje z moja zona - poniewaz ona juz spi, a ja
jeszcze sączę winko...
Juz sobie wyobrazam to wejscie do reaktora( łóżko)...

Data: 2013-05-30 00:04:07
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

no to gratuluje zimnego reaktora

Data: 2013-05-31 13:05:54
Autor: Leming Show
Zaprezentowano reaktor zimnej fuzji
Zaraz bede mial zimna fuzje z moja zona - poniewaz ona juz spi, a ja
jeszcze sączę winko...
Juz sobie wyobrazam to wejscie do reaktora( łóżko)...

Tak na spiocha z zaskoczenia? To sie Panie nie godzi:) To postawa
bardzo egoistyczna.

Data: 2013-05-30 11:27:10
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 29 maja 2013 21:52:01 UTC+2 użytkownik jr napisał:
[...]

Ale po co im wtedy będzie kasa za surowce? A surowce im zostaną na inne pożyteczne rzeczy...

Data: 2013-05-30 21:58:56
Autor: jr

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Jedz do Moskwy i zajrzyj do bogatych sklepow - nie ma tam nic rosyjskiego oprocz
kawioru. Tymczasem rosyjscy milionerzy lubia rozbijac sie w drogich
zagranicznych brykach i ubierac sie w ciuchy renomowanych firm. Ich zony kochaja francuskie kosmetyki, eleganckie buciki z wloskiej skory i wiele innych drobiazgow, ktorych Rosja nie produkuje. Co bedzie, gdy ceny ich gazu zaczna spadac? Oczywiscie wyniosa sie na Cote d'Azur, gdzie maja juz posiadlosci oraz konta bankowe. Tymczasem na ich dzisiejsza rosyjska konsumpcje pracuje spory
przemysl handlowo-uslugowy, czyli cala Moskwa z okresnostiami.

 A surowce im zostaną na inne pożyteczne rzeczy...

Data: 2013-05-30 18:38:31
Autor: pluton_
[...]

Raczej bym stawial na glony produkujace rope nafrowa.

Nullification

Data: 2013-05-30 20:46:08
Autor: xantiros
W dniu 2013-05-29 21:52, jr pisze:
[...]

zimna fuzja nikomu się nie opłaca, pomyśl ekonomicznie ile ludzi by wyleciało na bruk, ile koncernów by padło na pysk, ile kasy by straciły budżety państw - zyski z elektrowni, podatki z paliw + akcyzy (ropa, gaz, węgiel)

nikt nie jest realnie zainteresowany aby to się udało.

Data: 2013-05-30 22:14:24
Autor: jr

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:ko86pj$997$1node1.news.atman.pl...

| zimna fuzja nikomu się nie opłaca, pomyśl ekonomicznie ile ludzi by
| wyleciało na bruk,

Podobnie myslano, gdy wynaleziono maszyny parowe, a pozniej spalinowe. Lobby dorozkarzy bojkotowalo motoryzacje, wymyslano idiotyczne przepisy, zeby przed samochodem szedl czlowiek z horagiewka itp.

 ile koncernów by padło na pysk, ile kasy by straciły
| budżety państw - zyski z elektrowni, podatki z paliw + akcyzy (ropa,
| gaz, węgiel)

Kazdy wynalazek zwalnia jakas produkcje, wiec opor jest rzecza naturalna.

| nikt nie jest realnie zainteresowany aby to się udało.

Kazdy bylby zainteresowany tym, zeby zamiast kupowac wegiel lub gaz, zaplacic za niewielki reaktor fuzyjny i miec w domu lub na osiedlu wlasna elektrownie. Oczywiscie na poczatku ktos na tym straci - tak bylo zawsze.

Data: 2013-05-31 13:07:53
Autor: xantiros
W dniu 2013-05-30 22:14, jr pisze:

> [...]

samochodem szedl czlowiek z horagiewka itp.

  ile koncernów by padło na pysk, ile kasy by straciły

w przypadku maszyn parowych to akurat biznes dobrze czuł czacze

| budżety państw - zyski z elektrowni, podatki z paliw + akcyzy (ropa,
| gaz, węgiel)

Kazdy wynalazek zwalnia jakas produkcje, wiec opor jest rzecza naturalna.

Ten, by wyłożył ekonomie świata na łopatki

> [...]

niewielki reaktor fuzyjny i miec w domu lub na osiedlu wlasna elektrownie.
Oczywiscie na poczatku ktos na tym straci - tak bylo zawsze.

Popatrz na skalę, w głupich USA coś pierdolnie a świat już sra kryzysem (Lehman-Brother) a teraz pomyśl jak by to wyglądało w przypadku upadku naraz kilku dużych firm (na giełdzie spadek akcji takich firm i już mamy cyrk)

Data: 2013-05-31 23:32:49
Autor: jr

http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/zaprezentowano-reaktor-zimnej-fuzji-emitujacy-ogromne-ilosci-energii

| > |

| w przypadku maszyn parowych to akurat biznes dobrze czuł czacze

To wlasnie zalezy od tego jaki biznes. Gdy ruszyly pierwsze wielkie fabryki,
nastapil pogrom manufaktur, ktore prosperowaly od setek lat. Np. masowa
produkcja dzianin wykonczyla mnostwo malych warsztatow tkackich.
Gdyby udalo sie opanowac zimna fuzje, proces bylby odwrotny - padalyby wielkie
koncerny energrtyczne. Byc moze ich opor jest skuteczny. Jednak kongres USA
przeznacza miliony dolarow na udany projekt LENR. I chyba dlatego tak wiele jest
afer w tej dziedzinie.

Data: 2013-05-31 23:34:40
Autor: jr
Zaprezentowano reaktor zimnej fuzji

| Ten, by wyłożył ekonomie świata na łopatki

Ekonomia zawsze zywila sie wynalazkami. Traci ten, kto nie potrafi sie
przestawic, lecz na dluzsza mete zyskuja wszyscy. W przypadku tanich i czystych
zrodel energii spadaja koszty wszelkiej produkcji nie mowiac juz o inwestycjach
w ochrone srodowiska.

| > |

> [...]
| (Lehman-Brother) a teraz pomyśl jak by to wyglądało w przypadku upadku
| naraz kilku dużych firm (na giełdzie spadek akcji takich firm i już mamy

Gieldy zywia sie przyszlymi zyskami. Bankructwo kopaln, czy elektrowni? Natura
nie lubi prozni i kapital przenosi sie na nowe obszary. Krachy powodowane sa
kryzysem ludzkiego zaufania, najczesciej do instytucji finansowych. Takich strat
nie da sie szybko zrekompensowac.

Data: 2013-06-01 11:14:47
Autor: xantiros
W dniu 2013-05-31 23:34, jr pisze:

> [...]

kryzysem ludzkiego zaufania, najczesciej do instytucji finansowych. Takich strat

Wiesz czym skończył się kryzys w latach 20, XX wieku - który kryzys zapoczątkowały krachy giełdowe. Światowym kryzysem i totalną biedą, na tej fali Hitlerek doszedł do władzy - resztę już znasz co było dalej.

Zimna fuzja - każdy w "domu" ma reaktor, w każdym aucie jest reaktor - paliwem woda. Tylko mi nie pisz ze upadek w każdym państwie przemysłu energetycznego, paliwowego nie miał by skutków globalnych, krótkotrwałych - sama liczba bezrobotnych z tego sektora była by ogromna - a dalej wzrost bezrobocia -> niższe dochody państwa, większe wydatki na pomoc społeczną -> wzrost obciążeń podatkowych -> bankructwo państwa (to tak w skrócie)

Data: 2013-06-01 15:21:28
Autor: dante
Dnia Sat, 01 Jun 2013 11:14:47 +0200, na pl.soc.polityka napisałeś(aś):

> [...]

Zimna fuzja - każdy w "domu" ma reaktor, w każdym aucie jest reaktor - paliwem woda. Tylko mi nie pisz ze upadek w każdym państwie przemysłu energetycznego, paliwowego nie miał by skutków globalnych, krótkotrwałych - sama liczba bezrobotnych z tego sektora była by ogromna - a dalej wzrost bezrobocia -> niższe dochody państwa, większe wydatki na pomoc społeczną -> wzrost obciążeń podatkowych -> bankructwo państwa (to tak w skrócie)

Jacy bezrobotni...
dzisiaj bezrobotny to ten co nie robi innym dobrze... za pieniądze.
Dzisiaj człowiek potrzebuje do życia energii elektrycznej i żarcia.
Jeśli energię będzie miał zapewnioną, to żarcie sam sobie wyhoduje.
Będzie pracował u siebie i dla siebie.

A wieczorem zapuści tefałena, i oglądnie meczyk...
no bo prądu pod dostatkiem.

--
Ego scio quoniam intrabunt post discessionem meam lupi graves in vos non
parcentes gregi

Data: 2013-06-01 16:06:12
Autor: jr

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:koce2e$ojm$1node2.news.atman.pl...

| > |
| > |

| > | > |

| > |

| Wiesz czym skończył się kryzys w latach 20, XX wieku - który kryzys
| zapoczątkowały krachy giełdowe.

W XIX wieku tez byly rozwiniete gieldy, lecz takich krachow jak w roku 1929 nie bylo.
Kryzys gieldowy jest zawsze kryzysem ludzkiego zaufania. Znawcy gield doradzaja sprzedawac akcje wtedy, gdy na rynkach panuje nadmierny optymizm. W latach 20 Ameryka balowala na fali nowych technologi t. jak radio, telegraf, telefon, motoryzacja... Przyszlosc zapowiadala sie bajecznie. Tymczasem na drugiej polkuli roslo w sile stalinowskie imperium, ktore umiescilo kule ziemska w swoim herbie i z roku na rok szykowalo sie do wymarszu. Wielka Ojczyzniana zblizala sie wielkimi krokami...

 Światowym kryzysem i totalną biedą, na
| tej fali Hitlerek doszedł do władzy

Dlaczego taki nie doszedl do wladzy w USA? Przecierz tam zaczal sie kryzys.
W USA wyprodukowali kryzys, a w Niemczech Hitlerka.

 - resztę już znasz co było dalej.

Pakt Ribbentrop Molotow podpisano w Moskwie, a nie w Berlinie.

Data: 2013-06-01 16:59:43
Autor: jr
> [...]

| paliwem woda. Tylko mi nie pisz ze upadek w każdym państwie przemysłu
| energetycznego, paliwowego nie miał by skutków globalnych,

Myslisz, ze uruchomienie pierwszych reaktorow LENR spowoduje globalny upadek
energetyki? Przeciez nadal wszystko bedzie na prad (a nawet wiecej nisz dzis).
Pierwsze reaktory nie beda od razu takie wydajne. Gdy zaczna sie kalkulowac,
beda wygaszane piece a w ich miejsce instalowane nowe zrodla energii.
Infrastruktura produkcji nie od razu sie zmieni (pierwsze samochody wygladaly
jak konne bryczki - wytworcy powozow je produkowali).

| krótkotrwałych - sama liczba bezrobotnych z tego sektora była by ogromna

To jest kwestia stopniowego przestawiania sie do nowej pracy. Ludzi starszych
zawsze mozna zwolnic na wczesniejsze emerytury (po co maja harowac w
przestarzalych kotlowniach?)

| - a dalej wzrost bezrobocia -> niższe dochody państwa

Ty wiesz jak wzrosly dochody panstw zachodnich po uruchomieniu masowej produkcji
samochodow? Porownaj sobie wydatki rzadu USA na cele publiczne w XIX i XX wieku!
Tutaj rzadna rewolucja manny z nieba ludziom nie przyniosla. Po prostu liberalne
i nowoczesne panstwo stac na programy spoleczne.

Data: 2013-05-30 22:49:02
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Hej! Geniusze! Zimna fuzja jeszcze nikomu się nie udała.

setnie ubawiony ignorancją

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-30 23:42:57
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51a7bb43$0$1213$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości

| Hej! Geniusze! Zimna fuzja jeszcze nikomu się nie udała.

Gdyby wczesniej sie udala, nie byloby dyskusji.

Data: 2013-05-31 09:15:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:ko8h75$k37$2node1.news.atman.pl...
| Hej! Geniusze! Zimna fuzja jeszcze nikomu się nie udała.

Gdyby wczesniej sie udala, nie byloby dyskusji.

Nie czaisz bluesa. Zimna fuzja nikomu się nie udała. Ani wcześniej, ani teraz. Dyskusja jest bezprzedmiotowa.

ubawiony ignorancją

Data: 2013-05-31 21:55:33
Autor: miś z okienka

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości
| > |

| Nie czaisz bluesa. Zimna fuzja nikomu się nie udała. Ani wcześniej, ani
| teraz. Dyskusja jest bezprzedmiotowa.

Zastanow sie nad tym, kto dzisiaj dyskutuje o maszynie parowej? Chyba tylko
historycy. Biznes zywi sie przyszloscia.

Data: 2013-06-01 16:43:53
Autor: jr
> [...]

| grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie

Zastanawiam sie Bogus, skad u ciebie taka awersja do ludzi wierzacych. W swoim
zyciu poznalem ludzi wierzacych w rozne religie, lecz malo ktory dawal podstawy do tego typu uprzedzen.
Co innego rozmowa z komuchem. Gdy nie potrafi nasrac rozmowcy do mozgu, zwykle
przechodzi do personalnych oskarzen, wali piescia w stol, albo go wywraca do
gory nogami.

Data: 2013-05-31 13:03:49
Autor: xantiros
[...]

idąc takią logiką to powinni labolatoria zamknąć na cztery spusty, nie wiadomo po co budowano zderzacz hadronów jak jeszcze nik wczesniej bozonu Higgsa nie zbadał (taki najbardziej znany przypadek)

Na zimną fuzję są podwaliny teoretyczne, ale nie ma woli "biznesu" aby na to kasę wykładać, na badania i długo nie będzie.

Data: 2013-05-31 14:37:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:koa02q$dqu$1node2.news.atman.pl...

[...]

Co ma piernik do wiatraka. co ma bozon do zimnej fuzji?
Przecież chodzi o reakcję taką jak np. na słońcu ale w temperaturach znośnych.
Wybuch bomby termojądrowej jest przerobiony.

ubawiony

Data: 2013-05-31 23:31:19
Autor: jr

> [...]
|
| Co ma piernik do wiatraka. co ma bozon do zimnej fuzji?

Wykrycie bozonu potwierdza jakas teorie.

| Przecież chodzi o reakcję taką jak np. na słońcu ale w temperaturach
| znośnych.
| Wybuch bomby termojądrowej jest przerobiony.

Co nie byloby latwe bez OTW.

Data: 2013-05-31 14:59:29
Autor: the_foe
[...]

grubo się mylisz, zimna fuzja zostala wielkrotnie dokonana, chocby metodą piroelektryczną. Celem nauki nie jest dokonanie zimnej fuzji, bo to stricte nie jest problem, tylko takiej zimniej fuzji która daje dodatni bilans energetyczny.

--
@foe_pl

Data: 2013-05-31 15:27:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:koa6rh$j4h$1news.dialog.net.pl...

[...]

Aleś mnie rozśmieszył:
23 marca 1989 roku dwaj fizycy, Stanley Pons z University of Utah i Martin Fleischmann z University of Southampton, ogłosili, że wynaleźli prostą metodę wykonania zimnej fuzji atomów deuteru, poprzez elektrolizę ciężkiej wody z użyciem porowatej elektrody palladowej. Po pierwszych entuzjastycznych recenzjach i ogłaszaniu podobnych wyników w innych laboratoriach, dokładne testy przeprowadzone w kilkudziesięciu ośrodkach naukowych na świecie zaprzeczyły tezie, że w takich warunkach istotnie dochodzi do zimnej fuzji. Doniesienie uznano za mistyfikację, choć część badaczy twierdzi, że Pons i Fleischmann przypadkiem wpadli na trop nowego zjawiska fizycznego, ale nikt potem nie potrafił odtworzyć warunków, w jakich przeprowadzono pierwsze eksperymenty.

I dalej:
Klasyczna zimna fuzja jest teoretycznie możliwa do przeprowadzenia w silnych polach: magnetycznym i rotującym elektrycznym, kiedy to dwa stany Landaua obiegają się w tzw. układzie podwójnym gwiazd bez lub naokoło ciężkiego jądra atomowego w stanie tzw. paczki trojańskiej zjonizowanego deuteru. Można wtedy oszacować pole krytyczne i częstość obiegu, kiedy przekrywanie się funkcji falowych jest rzędu szerokości samych funkcji. W warunkach laboratoriów ziemskich są to jednak pola gigantyczne, charakterystyczne dla obiektów astrofizycznych.

Aby zbliżyć dwa jądra deuteru na odległość równą średnicy protonu i obiegające się nawzajem z prędkością bliską światła, co gwarantuje zimną syntezę w 100% na parę tzn. 10-15 m, wymagane jest pole magnetyczne o natężeniu 1011 T, tzn. podobne do pól wewnątrz magnetycznych gwiazd neutronowych tzw. magnetarów.

Aby je zbliżyć na odległość porównywalną w sytuacji tzw. katalizy mionowej, tzn. 206 razy mniej niż promień Bohra, wystarczy pole 106 Tesli. Dla pól odpowiadających eksperymentowi piroelektrycznemu wystarczą pola rzędu 1000 T, czyli największe osiągalne szczytowo w ziemskich laboratoriach podczas eksplozji.

I to nie ja jestem taki uczony. Znalazłem to w internecie.

ubawiony

Data: 2013-05-31 18:43:03
Autor: the_foe
Zaprezentowano reaktor zimnej fuzji
I to nie ja jestem taki uczony. Znalazłem to w internecie.

kopiujesz a nie rozumiesz co to nawet jest.
Poczytaj to
http://en.wikipedia.org/wiki/Pyroelectric_fusion

Pyroelectric fusion refers to the technique of using pyroelectric crystals to generate high strength electrostatic fields to accelerate deuterium ions (tritium might also be used someday) into a metal hydride target also containing deuterium (or tritium) with sufficient kinetic energy to cause these ions to undergo nuclear fusion. It was reported in April 2005 by a team at UCLA. The scientists used a pyroelectric crystal heated from −34 to 7 °C (−29 to 45 °F), combined with a tungsten needle to produce an electric field of about 25 gigavolts per meter to ionize and accelerate deuterium nuclei into an erbium deuteride target. Though the energy of the deuterium ions generated by the crystal has not been directly measured, the authors used 100 keV (a temperature of about 10^9 K) as an estimate in their modeling.[1] At these energy levels, two deuterium nuclei can fuse together to produce a helium-3 nucleus, a 2.45 MeV neutron and bremsstrahlung. Although it makes a useful neutron generator, the apparatus is not intended for power generation since it requires far more energy than it produces

--
@foe_pl

Data: 2013-05-31 20:02:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:koajuk$op9$1news.dialog.net.pl...
[...]

Zajebiste. Potrzebuje znacznie więcej energii niż produkuje. Nie można wykorzystać do celów energetycznych. Takie coś, podobne do ilości diabełków na główce szpilki. Taka zabaweczka.
Zimna fuzja zachodzi teĹź spontanicznie.

ubawiony

Data: 2013-06-01 00:18:54
Autor: miś z okienka

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/39/LENR_versus_Physics_color_de.png

Data: 2013-05-31 20:38:27
Autor: Trybun
[...]

Fantasta z ciebie - myślisz że komuś zależy żeby obalić istniejący stan rzeczy w energetyce? Na tym co jest opierają się już nie tylko poszczególne  państwa a cały ład światowy.

Data: 2013-05-31 23:29:04
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:koaqnn$8m6$1node2.news.atman.pl...

| Fantasta z ciebie - myślisz że komuś zależy żeby obalić istniejący stan
| rzeczy w energetyce?

Wiesz skad sie wzielo tyle afer wokol tematu zimnej fuzjii? Kongres USA przeznaczyl miliony dolarow na rozwoj eksperymentu potwierdzonego przez niezaleznych naukowcow. No wiec rozni kandydaci na wynalazcow kombinuja jak moga, aby sie do tej kasy dorwac. Predzej czy pozniej komus sie uda a dzisiejsi potentaci ropy i gazu podziela los dorozkarzy.

 Na tym co jest opierają się już nie tylko
| poszczególne  państwa a cały ład światowy.

Swiatowy Zwiazek Radziecki? Obudzcie sie towarzyszu Trybun! Swiat idzie do przodu (gdzie sie podziala wasza rewolucyjna swiadomosc?)

Data: 2013-06-02 12:12:45
Autor: Trybun
W dniu 2013-05-31 23:29, jr pisze:
> [...]

moga, aby sie do tej kasy dorwac. Predzej czy pozniej komus sie uda a dzisiejsi
potentaci ropy i gazu podziela los dorozkarzy.

Nastąpi to dopiero wtedy ( o ile kiedykolwiek nastąpi) gdy zapasy tradycyjnych źródeł energii będą na wyczerpaniu. Wtedy kapitalistyczne ścierwa dopuszczą nawet do upowszechnienia (pod pewnymi warunkami) perpetuam-mobile.

  Na tym co jest opierają się już nie tylko
| poszczególne  państwa a cały ład światowy.

Swiatowy Zwiazek Radziecki? Obudzcie sie towarzyszu Trybun! Swiat idzie do
przodu (gdzie sie podziala wasza rewolucyjna swiadomosc?)

A g*no tam idzie do przodu, parobczaku. Jesteśmy dziś bardziej dojeni przez wiecznie nienażarte ryje i tzw socjalistów niż nasi przodkowie za króla Ćwieczka.

Data: 2013-06-02 16:11:31
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kof5q3$ch0$1node2.news.atman.pl...

> [...]
| tradycyjnych źródeł energii będą na wyczerpaniu. Wtedy kapitalistyczne
| ścierwa dopuszczą nawet do upowszechnienia (pod pewnymi warunkami)

Straszne... straszne towarzyszu trybun!
Musimy zrobic nowa Rewolucje Pazdziernikowa w obronie perpetum mobile. Na razie komuchu znajdz sobie dobrego psychiatre.

Data: 2013-06-02 16:22:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kofjqi$nkk$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Musimy zrobic nowa Rewolucje Pazdziernikowa w obronie perpetum mobile. Na razie
komuchu znajdz sobie dobrego psychiatre.

Popieram powyższe zdanie w całej rozciągłości.

aaniepokojony stanem psychicznym towarzysza Trybuna

Data: 2013-06-02 16:26:57
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51ab5527$0$26689$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > | > |

| > |
| > |

> [...]
| grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie

Skad u ciebie takie uprzedzenia w stosunku do ludzi wierzacych?

Data: 2013-06-02 22:27:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:koflc8$pcj$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| dumny z wygranej.

Skad u ciebie takie uprzedzenia w stosunku do ludzi wierzacych?

To nie uprzedzenie. To stwierdzenie faktu!

ubawiony

Data: 2013-06-02 18:55:11
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-02 16:11, miś z okienka pisze:

Straszne... straszne towarzyszu trybun!
Musimy zrobic nowa Rewolucje Pazdziernikowa w obronie perpetum mobile. Na razie
komuchu znajdz sobie dobrego psychiatre.

Że ty parobczaku masz klapki na oczach, to nie znaczy że inni nie potrafią normalnie patrzeć na to co się dzieje.

Data: 2013-06-02 23:20:35
Autor: xantiros
W dniu 2013-06-02 12:12, Trybun pisze:
[...]

tu się zgodzę, za króla Ćwieczka była tylko dziesięcina :D a nas VAT,PIT i wszelkiego rodzaju ciulstwa akcyzowe nie licząc pseudo abonamentów przymusowych za posiadanie czegoś za co się juz zapłaciło.

Data: 2013-06-02 23:38:37
Autor: jr

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:kogcv2$id2$1node1.news.atman.pl...

| tu się zgodzę, za króla Ćwieczka była tylko dziesięcina

Dziesiecina, czyli 10-procentowy podatek. Coz to byl za wyzysk!

Data: 2013-06-02 23:41:21
Autor: xantiros
W dniu 2013-06-02 23:38, jr pisze:

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości

| tu się zgodzę, za króla Ćwieczka była tylko dziesięcina

Dziesiecina, czyli 10-procentowy podatek. Coz to byl za wyzysk!

no jak to jaki, na historii uczą ze chłop miał przez to przejebane :D teraz mamy wolność :D

Data: 2013-06-03 10:09:47
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-02 23:41, xantiros pisze:

no jak to jaki, na historii uczą ze chłop miał przez to przejebane :D teraz mamy wolność :D

Bo miał przej*ane, dawniej harował na swojego pana, a dzisiaj choćby na swoja spokojną starość.

Data: 2013-06-03 19:48:57
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kohj0j$n9r$1node1.news.atman.pl...

| Bo miał przej*ane, dawniej harował na swojego pana, a dzisiaj choćby na
| swoja spokojną starość.

Za komuny czlowiek harowal za 20 dolarow miesiecznie, a na starosc musial stac w kolejkach i uwazac, czy mu kartek za duzo nie wycieli.

Data: 2013-06-04 09:25:55
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-03 19:48, jr pisze:
> [...]

Za komuny czlowiek harowal za 20 dolarow miesiecznie, a na starosc musial stac w
kolejkach i uwazac, czy mu kartek za duzo nie wycieli.

Ale wystarczało mu to na czynsz, leki, ogrzanie mieszkania, żywność i ubranie, a także z małym samozaparciem na wczasy w Złotych Piaskach. Dzisiaj nawet i te zarabiane 250 wystarcza tylko na czajnik który nie gwiżdże, jednorazowe skarpety bądź na złomowe auto które można wziąć na raty, o żarciu nawet nie wspomnę.  I nie przesadzaj z tym harowaniem.. wtedy harowało się tyko w razie potrzeby.

Data: 2013-06-04 21:20:49
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kok4q6$6hg$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |
| > |

| Ale wystarczało mu to na czynsz, leki

Nie bylo lekow

, ogrzanie mieszkania

Palili kiedy chcieli

, żywność

Na kartki.

| ubranie

Dzisiaj kupie w szmateksie lepsze rzeczy niz w waszych 'sklepach' (chlewach, do ktorych trzeba bylo lokciami sie dopychac).

, a także z małym samozaparciem na wczasy w Złotych Piaskach

Taka sama dziura, jak peerelowskie miedzyzdroje (byles moze w Zlotych Piaskach dzisiaj?)

..
| Dzisiaj nawet i te zarabiane 250 wystarcza tylko na czajnik który nie
| gwiżdże

Boscie na starosc ogluchli towarzyszy Trybun! (zartuje - dzisiejsze czajniki wylaczaja sie same, wiec gwizdac nie musza :)

, jednorazowe skarpety bądź na złomowe auto które można wziąć na
| raty, o żarciu nawet nie wspomnę.  I nie przesadzaj z tym harowaniem..
| wtedy harowało się tyko w razie potrzeby.

Nawet jesli, to co z reszta zycia przesiedziana bezczynnie w brudnych lachach na warsztacie? W miedzyczasie jeszcze dwa tala glupawego 'wojska', czyli szkoly upodlenia na roznych budowach...
Zawracanie dupy ludziom w wieku produkcyjnym. Wynocha z tym na Marsa!

Data: 2013-06-04 22:25:29
Autor: jr
Zaprezentowano reaktor zimnej fuzji

| > |
| > |

> [...]
| raty, o żarciu nawet nie wspomnę.  I nie przesadzaj z tym harowaniem..
| wtedy harowało się tyko w razie potrzeby.

Towarzyszu Trybum - macie nagane partyjna!
Zdrowi byliscie? - Zdrowi.
Cieplo wam bylo? - Cieplo.
Ubrani chodziliscie? - Ubrani.
Na wczasy zescie jezdzili? - Jezdzili.
Jesc mieliscie co? - Mieli.
Czajnik w kuchni gwizdal? - Gwizdal.
A robic wam sie chcialo tylko od swieta?

I mysmy mieli budowac socjalizm...
--
kolektyw

Zaprezentowano reaktor zimnej fuzji