Zaprezentowano reaktor zimnej fuzji

Data: 2013-05-31 20:38:27
Autor: Trybun
Zaprezentowano reaktor zimnej fuzji
W dniu 2013-05-29 21:52, jr pisze:

Ilez to razy oglaszano sukces w wywolaniu zimnej fuzji jadrowej? Jesli kiedys
okaze sie to prawda, Rosja i inne kraje surowcowe pojda z tor-ba-mi.

Fantasta z ciebie - myślisz że komuś zależy żeby obalić istniejący stan rzeczy w energetyce? Na tym co jest opierają się już nie tylko poszczególne  państwa a cały ład światowy.

Data: 2013-05-31 23:29:04
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:koaqnn$8m6$1node2.news.atman.pl...

| Fantasta z ciebie - myślisz że komuś zależy żeby obalić istniejący stan
| rzeczy w energetyce?

Wiesz skad sie wzielo tyle afer wokol tematu zimnej fuzjii? Kongres USA przeznaczyl miliony dolarow na rozwoj eksperymentu potwierdzonego przez niezaleznych naukowcow. No wiec rozni kandydaci na wynalazcow kombinuja jak moga, aby sie do tej kasy dorwac. Predzej czy pozniej komus sie uda a dzisiejsi potentaci ropy i gazu podziela los dorozkarzy.

 Na tym co jest opierają się już nie tylko
| poszczególne  państwa a cały ład światowy.

Swiatowy Zwiazek Radziecki? Obudzcie sie towarzyszu Trybun! Swiat idzie do przodu (gdzie sie podziala wasza rewolucyjna swiadomosc?)

Data: 2013-06-02 12:12:45
Autor: Trybun
W dniu 2013-05-31 23:29, jr pisze:
> [...]

moga, aby sie do tej kasy dorwac. Predzej czy pozniej komus sie uda a dzisiejsi
potentaci ropy i gazu podziela los dorozkarzy.

Nastąpi to dopiero wtedy ( o ile kiedykolwiek nastąpi) gdy zapasy tradycyjnych źródeł energii będą na wyczerpaniu. Wtedy kapitalistyczne ścierwa dopuszczą nawet do upowszechnienia (pod pewnymi warunkami) perpetuam-mobile.

  Na tym co jest opierają się już nie tylko
| poszczególne  państwa a cały ład światowy.

Swiatowy Zwiazek Radziecki? Obudzcie sie towarzyszu Trybun! Swiat idzie do
przodu (gdzie sie podziala wasza rewolucyjna swiadomosc?)

A g*no tam idzie do przodu, parobczaku. Jesteśmy dziś bardziej dojeni przez wiecznie nienażarte ryje i tzw socjalistów niż nasi przodkowie za króla Ćwieczka.

Data: 2013-06-02 16:11:31
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kof5q3$ch0$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |

> [...]
| tradycyjnych źródeł energii będą na wyczerpaniu. Wtedy kapitalistyczne
| ścierwa dopuszczą nawet do upowszechnienia (pod pewnymi warunkami)

Straszne... straszne towarzyszu trybun!
Musimy zrobic nowa Rewolucje Pazdziernikowa w obronie perpetum mobile. Na razie komuchu znajdz sobie dobrego psychiatre.

Data: 2013-06-02 16:22:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kofjqi$nkk$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Musimy zrobic nowa Rewolucje Pazdziernikowa w obronie perpetum mobile. Na razie
komuchu znajdz sobie dobrego psychiatre.

Popieram powyższe zdanie w całej rozciągłości.

aaniepokojony stanem psychicznym towarzysza Trybuna

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-06-02 16:26:57
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51ab5527$0$26689$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > | > |

| > |
| > |

> [...]
| grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie

Skad u ciebie takie uprzedzenia w stosunku do ludzi wierzacych?

Data: 2013-06-02 22:27:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:koflc8$pcj$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| dumny z wygranej.

Skad u ciebie takie uprzedzenia w stosunku do ludzi wierzacych?

To nie uprzedzenie. To stwierdzenie faktu!

ubawiony

Data: 2013-06-02 18:55:11
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-02 16:11, miś z okienka pisze:

Straszne... straszne towarzyszu trybun!
Musimy zrobic nowa Rewolucje Pazdziernikowa w obronie perpetum mobile. Na razie
komuchu znajdz sobie dobrego psychiatre.

Że ty parobczaku masz klapki na oczach, to nie znaczy że inni nie potrafią normalnie patrzeć na to co się dzieje.

Data: 2013-06-02 23:20:35
Autor: xantiros
W dniu 2013-06-02 12:12, Trybun pisze:
[...]

tu się zgodzę, za króla Ćwieczka była tylko dziesięcina :D a nas VAT,PIT i wszelkiego rodzaju ciulstwa akcyzowe nie licząc pseudo abonamentów przymusowych za posiadanie czegoś za co się juz zapłaciło.

Data: 2013-06-02 23:38:37
Autor: jr

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:kogcv2$id2$1node1.news.atman.pl...

| tu się zgodzę, za króla Ćwieczka była tylko dziesięcina

Dziesiecina, czyli 10-procentowy podatek. Coz to byl za wyzysk!

Data: 2013-06-02 23:41:21
Autor: xantiros
W dniu 2013-06-02 23:38, jr pisze:

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości

| tu się zgodzę, za króla Ćwieczka była tylko dziesięcina

Dziesiecina, czyli 10-procentowy podatek. Coz to byl za wyzysk!

no jak to jaki, na historii uczą ze chłop miał przez to przejebane :D teraz mamy wolność :D

Data: 2013-06-03 10:09:47
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-02 23:41, xantiros pisze:

no jak to jaki, na historii uczą ze chłop miał przez to przejebane :D teraz mamy wolność :D

Bo miał przej*ane, dawniej harował na swojego pana, a dzisiaj choćby na swoja spokojną starość.

Data: 2013-06-03 19:48:57
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kohj0j$n9r$1node1.news.atman.pl...

| Bo miał przej*ane, dawniej harował na swojego pana, a dzisiaj choćby na
| swoja spokojną starość.

Za komuny czlowiek harowal za 20 dolarow miesiecznie, a na starosc musial stac w kolejkach i uwazac, czy mu kartek za duzo nie wycieli.

Data: 2013-06-04 09:25:55
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-03 19:48, jr pisze:
> [...]

Za komuny czlowiek harowal za 20 dolarow miesiecznie, a na starosc musial stac w
kolejkach i uwazac, czy mu kartek za duzo nie wycieli.

Ale wystarczało mu to na czynsz, leki, ogrzanie mieszkania, żywność i ubranie, a także z małym samozaparciem na wczasy w Złotych Piaskach. Dzisiaj nawet i te zarabiane 250 wystarcza tylko na czajnik który nie gwiżdże, jednorazowe skarpety bądź na złomowe auto które można wziąć na raty, o żarciu nawet nie wspomnę.  I nie przesadzaj z tym harowaniem.. wtedy harowało się tyko w razie potrzeby.

Data: 2013-06-04 21:20:49
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kok4q6$6hg$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |
| > |

| Ale wystarczało mu to na czynsz, leki

Nie bylo lekow

, ogrzanie mieszkania

Palili kiedy chcieli

, żywność

Na kartki.

| ubranie

Dzisiaj kupie w szmateksie lepsze rzeczy niz w waszych 'sklepach' (chlewach, do ktorych trzeba bylo lokciami sie dopychac).

, a także z małym samozaparciem na wczasy w Złotych Piaskach

Taka sama dziura, jak peerelowskie miedzyzdroje (byles moze w Zlotych Piaskach dzisiaj?)

..
| Dzisiaj nawet i te zarabiane 250 wystarcza tylko na czajnik który nie
| gwiżdże

Boscie na starosc ogluchli towarzyszy Trybun! (zartuje - dzisiejsze czajniki wylaczaja sie same, wiec gwizdac nie musza :)

, jednorazowe skarpety bądź na złomowe auto które można wziąć na
| raty, o żarciu nawet nie wspomnę.  I nie przesadzaj z tym harowaniem..
| wtedy harowało się tyko w razie potrzeby.

Nawet jesli, to co z reszta zycia przesiedziana bezczynnie w brudnych lachach na warsztacie? W miedzyczasie jeszcze dwa tala glupawego 'wojska', czyli szkoly upodlenia na roznych budowach...
Zawracanie dupy ludziom w wieku produkcyjnym. Wynocha z tym na Marsa!

Data: 2013-06-04 22:25:29
Autor: jr
Zaprezentowano reaktor zimnej fuzji

| > |
| > |

> [...]
| raty, o żarciu nawet nie wspomnę.  I nie przesadzaj z tym harowaniem..
| wtedy harowało się tyko w razie potrzeby.

Towarzyszu Trybum - macie nagane partyjna!
Zdrowi byliscie? - Zdrowi.
Cieplo wam bylo? - Cieplo.
Ubrani chodziliscie? - Ubrani.
Na wczasy zescie jezdzili? - Jezdzili.
Jesc mieliscie co? - Mieli.
Czajnik w kuchni gwizdal? - Gwizdal.
A robic wam sie chcialo tylko od swieta?

I mysmy mieli budowac socjalizm...
--
kolektyw

Zaprezentowano reaktor zimnej fuzji