Zaproponuj lepszy tytuł! Maria Kaczyńska!

Data: 2009-09-19 23:20:57
Autor: boukun
Zaproponuj lepszy tytuł! Maria Kaczyńska!
http://www.plotek.pl/plotek/1,78649,7050359,Zaproponuj_lepszy_tytul__Maria_Kaczynska_.html
Mam szwagra na wydaniu, z małym przebiegiem, bo lubi koty

naprawdę kochaniutka, naprawdę Twój mąż z bratem za młodu ukradli księżyc?

osoba trzymająca za kieliszek: Pani Mario, Pani więcej nie pije bo mąż będzie zły
(...)

Data: 2009-09-19 23:47:11
Autor: Piotr
Dnia Sat, 19 Sep 2009 23:20:57 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Im chodzi hałsfrał o to, żeby tytuł był dowcipny, a nie długi.
Piotr

Data: 2009-09-20 00:46:18
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:6i3he7dylbyy.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś coś cjciał powiedzieć, a wyszło jak zawsze..., prymitywne gówno...
Masz powiedzieć prymitywie słowo głupie, to zatrzymaj język w dupie...
boukun

Data: 2009-09-20 09:37:01
Autor: Piotr
Dnia Sun, 20 Sep 2009 00:46:18 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś coś cjciał powiedzieć, a wyszło jak zawsze..., prymitywne gówno...
Masz powiedzieć prymitywie słowo głupie, to zatrzymaj język w dupie...

To po co wyjęłaś jęzor z dupy, hałsfrał?
Piotr

Data: 2009-09-20 09:54:43
Autor: pluton
> [...]
> Masz powiedzieć prymitywie słowo głupie, to zatrzymaj język w dupie...

To po co wyjęłaś jęzor z dupy, hałsfrał?

A myslisz ze to takie przyjemnie trzymac twoj jezor w swojej dupie ?

Chociaz teoria wzglednosci mowi w zasadzie, ze jak ty mu wsadzisz
jezor w dupe, to i ty masz jezor w dupie i ona ma jezor w dupie...

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-09-20 09:55:20
Autor: Piotr
Dnia Sun, 20 Sep 2009 09:54:43 +0200, pluton napisał(a):

Chociaz teoria wzglednosci mowi w zasadzie, ze jak ty mu wsadzisz
jezor w dupe, to i ty masz jezor w dupie i ona ma jezor w dupie...

Kolejny teoretyk, dupiany.
Paszoł won, pluto.
Piotr

Data: 2009-09-20 10:27:08
Autor: pluton
> [...]
> Chociaz teoria wzglednosci mowi w zasadzie, ze jak ty mu wsadzisz
> jezor w dupe, to i ty masz jezor w dupie i ona ma jezor w dupie...

Jush ide, tylko wyciagnij swoj jezor z mojej dupy :)

Nullification

Data: 2009-09-20 12:26:01
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:b01zgvh5qcj3$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Najwyraźniej ta grupa nie jest dla ciebie przygłupie...

boukun

Data: 2009-09-20 15:55:02
Autor: Piotr
Dnia Sun, 20 Sep 2009 12:26:01 +0200, boukun napisał(a):

Najwyraźniej ta grupa nie jest dla ciebie przygłupie...

Znowu się silisz na diagnozy, hałfrał? Ty wiesz co one są warte, tyle
co godzina twojego czasu, he, he.
Piotr

Data: 2009-09-20 16:45:18
Autor: Piotr
Dnia Sun, 20 Sep 2009 16:41:34 +0200, boukun napisał(a):

Najwyraźniej ta grupa nie jest dla ciebie przygłupie...

Pult, pult, lachociągu...

Data: 2009-09-20 16:47:42
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1hqhvldp248rl$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Sun, 20 Sep 2009 16:41:34 +0200, boukun napisał(a):

Najwyraźniej ta grupa nie jest dla ciebie przygłupie...

Pult, pult, lachociągu...

Och co za prymityw, największy na grupie. Już wszyscy mają cię za największego głupka i prymitywa... Najwyraźniej ta grupa nie jest dla ciebie przygłupie...

boukun

Data: 2009-09-20 16:53:35
Autor: Piotr

Data: 2009-09-20 16:55:05
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1alew7h2970ls$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Napisałeś coś dzisiaj "mądrego" na grupie, czy jak zwykle się szwendasz za
wszystkimi i wstawiasz te swoje prymitywne zgryźliwe docinki każdemu?

boukun

Data: 2009-09-20 17:02:26
Autor: Piotr
Dnia Sun, 20 Sep 2009 16:55:05 +0200, boukun napisał(a):

[...]

"Pult, pult, lachociągu..."

Data: 2009-09-20 18:50:48
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:p7hc9v3omuv1.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

I co takiego głupi Piotruś mądrego teraz wymyślił? Jak zwykle tłucze przygłup
prymitywne teksty, jak na największego usenetowego trolla przystało. Choć mu
kilku pomniejszych trolli próbuje mu dorównać...
[...]
Zaczepki grupowego pedała..., któremu tylko ciągnięcie laski po głowie chodzi...

boukun

Data: 2009-09-20 20:29:19
Autor: Piotr
Dnia Sun, 20 Sep 2009 18:50:48 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Z ściepy:
"A ty kiedy Bobrowski przestaniesz mówić za wszystkich? To ze starości
takiś głupi?

boukun" Ty ze starości takiś głupi, wałkun?

Data: 2009-09-20 21:07:33
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1qnpc2i360pv$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Psychopata Piotruś chce coś udowodnić, że jest psychopatą... Kogo głupi Piotrusiu obchodzą tutaj twoje psychiczne problemy? Ja nie jestem w stanie ciebie uleczyć... Do twojej starości i fizycznej i umysłowej głupcze to mi jeszcze daleko...

boukun

Data: 2009-09-20 12:24:58
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1xzpcud3pse6t.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

I tak mówisz doswojej żony... Co za prymitywny przygłup. Kto takiemu kurwa debilowi udostępnił klawiaturę?

boukun

Data: 2009-09-20 15:53:21
Autor: Piotr
Dnia Sun, 20 Sep 2009 12:24:58 +0200, boukun napisał(a):

I tak mówisz doswojej żony... Co za prymitywny przygłup. Kto takiemu kurwa debilowi udostępnił klawiaturę?

Do ciebie mówię lachociągu...

Data: 2009-09-20 16:45:49
Autor: Piotr

Data: 2009-09-20 16:54:05