Zaproszenie

Data: 2010-09-24 10:43:07
Autor:
Zaproszenie
Paweł \Nekton\ Poręba <torilis@wp.pl> napisał(a):
Dzi=B6 wieczorem b=EAd=EA mia=B3 przyjemno=B6=E6 wyg=B3osi=E6 tam wyk=B3a=
d na temat=20
nurkowa=F1 Ba=B3tyckich oraz zaprezentowa=E6 now=B1 ksi=B1=BFk=EA - podr=EA=
cznik=20
nurkowania technicznego.

Bardzo się cieszymy że będziesz miał przyjemność.

Natomiast zaszczytem dla nas nieboraków, było by gdybyś wyjaśnił dlaczego w
NOF str 17 zalecasz morderczą dekompresję awaryjną.
Sam fragment profilu na TMX na 12m z czasem 144 min wymaga dekompresji.
Dlatego cały ten profil nie odsyca po tym nurkowaniu, lecz morduje nurka.
Tego wymaga zwykła rzetelność.

pozdrawiam rc

Data: 2010-09-24 13:31:48
Autor: Paweł \"Nekton\" Poręba
Zaproszenie
Witaj!
Użytkownik demolant@WYTNIJ.gazeta.pl napisał:

Natomiast zaszczytem dla nas nieboraków, było by gdybyś wyjaśnił dlaczego w
NOF str 17 zalecasz morderczą dekompresję awaryjną.

Przeczytasz podręcznik to może zrozumiesz. A, przepraszam, zapomniałem, że Ty czytasz tylko jedną książkę... ;>

pozdrawiam
Paweł Poręba
http://www.nurkowanie.nekton.com.pl

Data: 2010-10-12 09:07:59
Autor:
U=BFytkownik demolant@WYTNIJ.gazeta.pl napisa=B3:

> Natomiast zaszczytem dla nas nieborak=F3w, by=B3o by gdyby=B6 wyja=B6ni=
=B3 dlaczego w
> NOF str 17 zalecasz mordercz=B1 dekompresj=EA awaryjn=B1.

Przeczytasz podr=EAcznik to mo=BFe zrozumiesz. A, przepraszam, zapomnia=B3=
em,=20
=BFe Ty czytasz tylko jedn=B1 ksi=B1=BFk=EA... ;>

http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=11&t=207&start=10

Tu masz wyjaśnienie dla idioty, jaki błąd zrobiłeś.

pozdrawiam rc

--

Zaproszenie