Zaproszenie dla JackaPlacka

Data: 2011-01-11 04:02:32
Autor: Duch Leszka
Zaproszenie dla JackaPlacka
Nie ponurkował byś sobie dłużej i głębiej zgodnie z zaleceniami Pawła
Poręby?

W jego imieniu zapraszam Cię do nieoficjalnej grupy testerów tych
zaleceń.

Dzwoń na oficjalnego pre-paida Pawła: 0604 0604 28

Do zobaczenia po drugiej stronie!

Duch Leszka

Data: 2011-01-11 12:59:55
Autor:
Zaproszenie dla JackaPlacka
Duch Leszka <duchleszka53@gmail.com> napisał(a):
Nie ponurkowa=B3 by=B6 sobie d=B3u=BFej i g=B3=EAbiej zgodnie z zaleceniami=
 Paw=B3a
Por=EAby?

W jego imieniu zapraszam Ci=EA do nieoficjalnej grupy tester=F3w tych
zalece=F1.

Dzwo=F1 na oficjalnego pre-paida Paw=B3a: 0604 0604 28

Do zobaczenia po drugiej stronie!

Wiesz ty jesteś jakiś nie dobry dla: Jacka Biernackiego i Pawła Poręby (prawie tak samo jak ja). Powinieneś wybaczyć, że raz weźmie dane z tego wiersza ZH-L16 (dla helu) potem z innego, w końcu to bez znaczenia nurkowanie jest na TMX.
Zawsze pół roku później można jakąś wyssaną z ... . opowiastkę zasunąć.
http://www.krab.agh.edu.pl/forum/viewtopic.php?t=2452&start=30
Oczywiście nadal żadnej recenzji nie przedstawił, zabrakło na tamtym forum wiernych szczekaczy, zfrustrował się i przestał odwiedzać.

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-12 13:41:22
Autor: Raj
Zaproszenie dla JackaPlacka
rc masz zawansowany stan schizofreni (http://pl.wikipedia.org/wiki/
Schizofrenia),chciałbym powiedzieć Tobie abyś szczerze porozmawiał ze
swoim lekarzem, przekaż mu że na forum prowadzisz dyskusję sam z sobą.
zrób coś z tym, weś się w garść!!!
pozdrawiam
Raj

Data: 2011-01-12 22:29:46
Autor:
Raj <rajmix@wp.pl> napisał(a):
rc masz zawansowany stan schizofreni (http://pl.wikipedia.org/wiki/
Schizofrenia),chcia=B3bym powiedzie=E6 Tobie aby=B6 szczerze porozmawia=B3 =
ze
swoim lekarzem, przeka=BF mu =BFe na forum prowadzisz dyskusj=EA sam z sob=
=B1.
zr=F3b co=B6 z tym, we=B6 si=EA w gar=B6=E6!!!
pozdrawiam

Rajmundzie, bawiłem się lokalizatorem po IP, pokazywał moje miejsce z którego koresponduję z zupełnie odmiennym zakątku Warszawy niż stan faktyczny.
Owszem IP "Duch  Leszka" też lokalizator pokazywał w tym samym miejscu.
Ten sam lokalizator którym posłużył się Włodek, pokazywał że jestem w Paryżu byłem daleko od Paryża ale we Francji.
Wyciągnąłeś wnioski z błędnego działania lokalizatora. Wiesz jak to się nazywa wierny uczeń Pawła Poręby, nie ważne jaka jest prawda, ważne to co się wydaje.

pozdrawiam rc

--

Zaproszenie dla JackaPlacka