[og³oszenie] Zaproszenie do chatki w Lachowicach na spotkanie na temat Karpat Wschodnich (i nie tylko)

Data: 2010-01-29 10:15:45
Autor: Basia Z.
[og³oszenie] Zaproszenie do chatki w Lachowicach na spotkanie na temat Karpat Wschodnich (i nie tylko)

Przedwczoraj wys³a³am z domu (sieæ Netii) og³oszenie, które ukaza³o siê chyba tylko na serwerze Netii, w ka¿dym razie nie widzê go ani tutaj (serwer news.ipartners.pl) ani na googlach ani te¿ na Onecie.
W takim razie wysy³am jeszcze raz.
Je¿eli komu¶ ukaza³o siê powtórnie - to przepraszam.

Organizujê w chatce SKPG "Harnasie" w Lachowicach-Adamach imprezê, na któr± serdecznie zapraszam grupowiczów pl.rec.gory

Wiod±cym tematem spotkania bêdzie turystyka Polaków w górach Ukrainy (a tak¿e Rumunii) w okresie "pionierskim" po II wojnie ¶wiatowej to jest w latach 80 i pocz. 90 XX w.

Zdjêcia z przej¶cia £uku Karpat w roku 1980 poka¿e Andrzej Wielocha (SKPB Warszawa). W tym roku mija 30 lat od tego legendarnego ju¿ przej¶cia.

Zdjêcia z wêdrówek po Gorganach i po Górach Marmaroskich poka¿e Piotr Krzywda (SKPG Kraków).

Urszula Janicka-Krzywda (SKPG Kraków, przedstawiaæ chyba nie trzeba  :-)  ) opowie o zwyczajach zwi±zanych z pasterstwem na Huculszczy¼nie.

Darek Dyl±g (AKPT Kraków) autor przewodnika po Gorganach przedstawi pokaz  zdjêæ pod tytu³em "Koniec Dawno¶ci ?"

Justyna i Piotr K³apyta (SKPG Kraków) przestawi± pokaz pod tytu³em "Muzyka Huculszczyzny". Bêd± instrumenty, stroje, zdjêcia i filmy (je¶li kto¶ bêdzie jeszcze mia³ si³ê je ogl±daæ).

Oprócz tego ma³y wschodniokarpacki poczêstunek.

Impreza odbêdzie siê w dniach 20-21 marca 2010, pocz±tek w sobotê o godz. 18.00, koniec nie wiadomo kiedy.

W zwi±zku z tym, ¿e bêdzie poczêstunek i trzeba zap³aciæ za wypo¿yczenie rzutnika koszt imprezy wynosi³ bêdzie 10 z³.

Zainteresowanych proszê o mail do mnie, w odpowiedzi podam konto na które nale¿y wp³aciæ te 10 z³ (w "tytu³em" proszê wpisaæ "Impreza w Lachowicach" lub co¶ podobnego)
Dopiero po wp³yniêciu pieniêdzy mo¿na uznaæ ¿e ma siê zarezerwowane miejsce na imprezie, co potwierdzê mailem (ta rezerwacja ze wzglêdu na osoby, które niestety zg³asza³y siê a potem rezygnowa³y, tymczasem trzeba kupiæ jedzenie dla okre¶lonej ilo¶ci osób).

Oprócz tego doliczyæ nale¿y koszt noclegu w chatce (wg cennika, 10, 8 lub 0 z³) i trzeba mieæ w³asny ¶piwór.

Ilo¶æ miejsc, ze wzglêdu na pojemno¶æ chatki ograniczona do 50, kto pierwszy ten lepszy  !

Opis dojazdu i doj¶cia do chatki na stronie:

http://www.skpg.gliwice.pl/chatka/dojscie/

Pozdrowienia

Basia

Data: 2010-03-05 12:28:24
Autor: Basia Z.
[...]

Obecnie zarezerwowanych jest oko³o 30 miejsc.
Je¿eli kto¶ jest jeszcze zainteresowany - to proszê o szybkie zapisanie siê.

Na spotkaniu bêdzie jeszcze dodatkowo prelekcja Staszka Figla (SKPG Kraków) z wêdrówek po Bukowinie.

Pozdrowienia

Basia

Data: 2010-03-05 14:48:32
Autor: Tomasz Sójka
[og³oszenie] Zaproszenie do chatki w Lachowicach na spotkanie na temat Karpat Wschodnich (i nie tylko)
Dnia Fri, 5 Mar 2010 12:28:24 +0100, Basia Z. napisa³(a):

[...]

Witaj!
S±dz±c po prelegentach - to na pewno Twoja impreza a nie SKPG Kraków? ;-)
BTW - "prawdziwe" zdjêcia, na laptopie, czy rzutnik/projektor?...
Pozdrawiam Tomek

Data: 2010-03-05 15:49:10
Autor: wiktor [wiki] matlakiewicz
[og³oszenie] Zaproszenie do chatki w Lachowicach na spotkanie na temat Karpat Wschodnich (i nie tylko)
cze¦Æ,
 ... a dzieñ taki sam u nas jak u Was,
 napisa³ Tomasz Sójka na pl.rec.gory do nas:

<uncut>
</>

BTW - "prawdziwe" zdjêcia, na laptopie, czy rzutnik/projektor?...

Nie ma to jak "prawdziwe" czytanie ze zrozumieniem.

Pozdrawiam Tomek

pozdrawiam
Wiki

--
                                            wiktor [wiki] matlakiewicz
(> - - ^.^_,                                     http://wiki.smutek.pl

Data: 2010-03-05 17:50:20
Autor: Tomasz Sójka
[og³oszenie] Zaproszenie do chatki w Lachowicach na spotkanie na temat Karpat Wschodnich (i nie tylko)
Dnia Fri, 05 Mar 2010 15:49:10 +0100, wiktor [wiki] matlakiewicz
napisa³(a):

[...]

Witam!
Mhm... zazwyczaj je¶li u¿ywamy rzutnika mówimy o slajdach, nie o zdjêciach.
Ewentualnie o prze¼roczach. Basia konsekwentnie pisze "zdjêcia" - st±d moje
w±tpliwo¶ci, zw³aszcza ¿e slajdy robi ju¿ ma³o kto... Poza tym slajdofile z
regu³y rzutnik maj±, co stawia pod znakiem zapytania zbiórkê na
wypo¿yczenie takowego. Co innego projektor - za to przewa¿nie zap³aciæ
trzeba. Je¶li dla Ciebie sprawa by³a i jest jasna, no to ja wymiêkam i
tylko to ¿e jak biblijny Tomasz muszê dotkn±æ (tu zapytaæ) t³umaczy moj±
ignorancjê...
Pozdrawiam Tomasz ;-)

Data: 2010-03-06 21:15:03
Autor: wiktor [wiki] matlakiewicz
> [...]

Ewentualnie o prze¼roczach. Basia konsekwentnie pisze "zdjêcia" - st±d moje

Dla mnie Twoje w±tpliwo¶ci zabrzmia³y, jakby¶ pyta³ ogólnie o sposób wy¶wietlania (nie zauwa¿y³, ¿e by³ podany),
a nie o doprecyzowanie.

zw³aszcza ¿e slajdy robi ju¿ ma³o kto...

Za to 'slajdowiska' ju¿ nie tak "ma³o kto". Na szczê¶cie :o)

Pozdrawiam Tomasz ;-)

pozdrawiam
Wiki

--
                                            wiktor [wiki] matlakiewicz
(> - - ^.^_,                                     http://wiki.smutek.pl

Data: 2010-03-05 19:55:41
Autor: Doczu
W dniu 2010-03-05 15:49, wiktor [wiki] matlakiewicz pisze:

BTW - "prawdziwe" zdjêcia, na laptopie, czy rzutnik/projektor?...

Nie ma to jak "prawdziwe" czytanie ze zrozumieniem.

No proszê "czytaj±cy ze zrozumieniem" siê pojawi³ ?
Jak co¶ to schronisko na Markowych ju¿ jest czynne ;)
--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-03-06 20:26:55
Autor: wiktor [wiki] matlakiewicz
[og³oszenie] Zaproszenie do chatk i w Lachowicach na spotkanie na temat Ka rpat Wschodnich (i nie tylko)
cze¦Æ,
 ... a dzieñ taki sam u nas jak u Was,
 napisa³ Doczu na pl.rec.gory do nas:

> Nie ma to jak "prawdziwe" czytanie ze zrozumieniem.
No proszê "czytaj±cy ze zrozumieniem" siê pojawi³ ?

No proszê, po <zerk w "wys³ane"> ponad roku zauwa¿y³e¶...

Jak co¶ to schronisko na Markowych ju¿ jest czynne ;)

Troll harder.

pozdrawiam
Wiki

--
                                            wiktor [wiki] matlakiewicz
(> - - ^.^_,                                     http://wiki.smutek.pl

Data: 2010-03-05 23:06:42
Autor: Basia Z.
[...]

Kraków ma do Lachowic blisko.  :-)

Zdjêcia bêd± z laptopa przez rzutnik na ekran, a je¶li kto¶ przywiezie slajdy postaram siê równie¿ o taki rzutnik.

B.

[og³oszenie] Zaproszenie do chatki w Lachowicach na spotkanie na temat Karpat Wschodnich (i nie tylko)