Zaproszenie do forum - forex

Data: 2012-09-24 03:29:01
Autor: Maurycy Szydoniecki
Zaproszenie do forum - forex
Witam!

Z góry przepraszam, jeśli mój wpis nie jest zgodny z przyjętymi tu
zasadami; nie znalazłem jednak regulaminu grupy.

Od pewnego czasu obserwuję w Internecie, co się dzieje w zakresie
rynku forex. Niestety, panuje niska kultura wypowiedzi, kłótnie,
oczernianie, brak rzetelnej wiedzy itd. Wyzwoliło to u mnie potrzebę
stworzenia miejsca, w którym będzie można rzeczowo podyskutować na
tematy związane z foreksem, bez narażania się na nieprzyjemności.

Wymyśliłem Klub Miłośników Rynku Forex i uruchomiłem forum. Wiem, że
takich miejsc w sieci jest mnóstwo, ale nie są one do końca zgodne z
moimi oczekiwaniami. Przede wszystkim moje forum nie będzie komercyjne
- nie pojawią się na nim nachalne, płatne reklamy. Będzie także
dostępne dla wszystkich, nie tylko członków danego serwisu. Nie będzie
też obrażania innych użytkowników; forum jest moderowane, ale przede
wszystkim pod kątem kultury wypowiedzi.

Na razie forum jest bez użytkowników i bez wpisów. Po zarejestrowaniu
można w panelu użytkownika wybrać indywidualne ustawienia, np. skórki.
Ponieważ Klub jest dla Was, nie dla mnie, więc zapraszam wszystkich
chętnych do rejestracji i czynnego uczestnictwa. Dopiero zaczynamy,
więc liczę na Was i czekam na sugestie: co chcielibyście widzieć, co
zmienić, jak dzielić wątki na kategorie czy tematy itp. Można też
zarejestrować się i nie zaglądać - dostaniecie na maila informację,
gdy forum ruszy pełną parą.

Adres:
http://forum.klubforex.edu.pl

Ach, zapomniałbym... członkowie Klubu będą mogli otrzymać adres
mailowy w formacie:
twojanazwa@klubforex.pl

Data: 2012-09-25 08:25:51
Autor: Emeryt
Zaproszenie do forum - forex

Użytkownik "Maurycy Szydoniecki" <maurycy.szydoniecki@gmail.com> napisał w wiadomości news:0f996985-836b-4ade-9a5d-2ab09f744546d7g2000vbf.googlegroups.com...
Witam!

Z góry przepraszam, jeśli mój wpis nie jest zgodny z przyjętymi tu
zasadami; nie znalazłem jednak regulaminu grupy.
#################################################

Nie ma regulaminu bo nigdy nie było - to nie forum.
Grupa dyskusyjna tym różni sie od forum:
1. Nie jest moderowana
2. Każdy może czytać i pisać newsy- nic do tego nie jest potrzebne.
3. Nie ma rejestracji
4. Nie można zmieniać, skracać, dopisywać i manipulować newsami (czyli informacją zamieszczaną na grupie dyskusyjnej - w przeciwieństwie do forum)
5. Newsy pisane na grupę dyskudyjną mają charakter międzynarodowy
To tylko niektóre różnice pomiedzy forum a grupą dyskusyjną. Wynika z nich jednoznacznie że forum wymyślono po to aby sterować przepływem informacji.

pozdr
-

Data: 2012-09-25 08:35:53
Autor: Janek
Zaproszenie do forum - forex

Użytkownik "Emeryt" <wiewro@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k3ri0q$cgc$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

No i na grupie nie ma logowania więc można skopać trola.

Data: 2012-09-27 18:44:39
Autor: Marcin N
Zaproszenie do forum - forex
W dniu 2012-09-24 12:29, Maurycy Szydoniecki pisze:

Wymyśliłem Klub Miłośników Rynku Forex i uruchomiłem forum.

Miłośnik Forexu? To jakieś nowe określenie hazardzisty?
Znam kilku zawodowców zarabiających na giełdzie. Żaden z nich nie jest miłośnikiem rynku. Mają wręcz obrzydzenie do tej roboty.

--
MN

Data: 2012-09-27 11:27:18
Autor: andrewgolotnik
Zaproszenie do forum - forex
Miłośnik Forexu? To jakieś nowe określenie hazardzisty?
Znam kilku zawodowców zarabiających na giełdzie. Żaden z nich nie jest miłośnikiem rynku. Mają wręcz obrzydzenie do tej roboty.

A to ciekawe, dlaczego zarabianie powoduje u nich odruch obrzydzenia ? Powinno być chyba odwrotnie....

P.S. Odnośnie tworzenia nowego forum zajmującego się forexem - pomysł całkowicie chybiony. Przy obecnej tendencji do zamierania ruchu na forach związanych z giełdą (patrz pl.biznes.wgpw) tworzenie następnego wydaje się bezsensowne .....

Data: 2012-09-27 22:45:55
Autor: Marcin N
Zaproszenie do forum - forex
W dniu 2012-09-27 20:27, andrewgolotnik@gmail.com pisze:
[...]

Co w tym dziwnego? Robota jak każda inna. Myślisz, że stoczniowiec, mechanik czy dentysta kochają swoją robotę?

--
MN

Data: 2012-09-27 23:44:31
Autor: jeremy
Zaproszenie do forum - forex
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:k42dtv$vn9$1news.task.gda.pl...
[...]

twoja robota to forex, czy forum ktore zakladasz?

Data: 2012-09-28 13:33:05
Autor: Marcin N
Zaproszenie do forum - forex
W dniu 2012-09-27 23:44, jeremy pisze:
[...]

Forum? Nie zakładam żadnego forum. Co za pomysł...

--
MN

Data: 2012-09-28 08:48:21
Autor: Marcin
Zaproszenie do forum - forex
Adres:
http://forum.klubforex.edu.pl

Ach, zapomniałbym... członkowie Klubu będą mogli otrzymać adres
mailowy w formacie:
twojanazwa@klubforex.pl

W Polsce wydaje sie ze jest moda na forex, mnostwo roznych platform,
postawienie platformy na licencji dla klientow chyba niezbyt trudne,
wszedzie reklamy, co jakis czas organizowane konkursy gieldowe. A to dla
wiekszosci tylko hazard. Nawet nie wiem czy nie lepiej dla Kowalskiego
do kasyna sie przejsc, wedlug statystyk kwartalnie traci 70-80%
klientow, dlugoterminowo to praktycznie wiekszosc. W dobrych biurach
maklerskich ograniczaja dostep do forexu dla osob niedoswiadczonych, z
malym kapitalem, gdzie prawd. szybkiej straty jest duzo wieksze, a u nas
wrecz odwrotnie, Kowalski, moze zalozyc konto u brokera i zaczac grac,
juz od 100zl z dzwignia 300:1 like a pro ;-)

Pozdrawiam
Marcin

Data: 2012-09-28 04:20:12
Autor: andrewgolotnik
Zaproszenie do forum - forex
a u nas wrecz odwrotnie, Kowalski, moze zalozyc konto u brokera i zaczac grac,
juz od 100zl z dzwignia 300:1 like a pro ;-)

Mnogość brokerów to i może jest ale zauważyłeś kolego, że żaden z naszych "rodzimych" brokerów nie oferuje przeciętnemu Kowalskiemu konta demo z okresem "trwałości" dłuższym niż 3 miesiące i w którym oferowano by mikroloty umożliwiające grę na ryzyku 1% ?.

Endriu

Data: 2012-09-28 20:25:42
Autor: jeremy
Zaproszenie do forum - forex
Użytkownik <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:20442b98-072b-4c0e-a23f-b0b501fb8fb5googlegroups.com...
[...]

poza tym co komu do tego, czy chce wtopic kasie na forexie, wgpw, totkulotku, przechlac czy po prostu wypieprzyc za plot
moja broszka

Data: 2012-09-28 21:02:08
Autor: totus
Zaproszenie do forum - forex
jeremy wrote:

[...]

Nic nie rozumiesz. Trwonisz majątek narodowy. Jesteś członkiem narodu i Twój majątek to nasz wspólny majątek. Ktoś na Tobie zarabia. To na pewno jakiś, złodziej pewnie z zagranicy. Po prostu Żyd. Państwo jest od tego by Cie uchronić od strat. Jak zarobisz to wszystko w porządku ale jak stracisz to wtedy państwo Ci odda straty. Powinno Ci pasować. Klientom AmberGold pasuje. To się nazywa solidarność społeczna. Państwo ma to Ci da. Tylko nie bądź zbyt dociekliwy i nie pytaj skąd ma. Państwo dba o Twoje bezpieczeństwo. Czy nosisz kalesony czy papier do dupy nie jest zbyt szorstki. Jak to w hodowli. Dba się o trzodę, gdzie nie gdzie nazywanej, z miłości, trzódką.

Data: 2012-09-29 09:30:32
Autor: Marcin
Zaproszenie do forum - forex
[...]

W Stanach sa instytucje ktore reguluja forex dla klientow detalicznych,
US Commodity Future Trading Commission’s (CFTC), tez National Futures
Association (NFA), np maks dzwignia 1:50, w Japonii tez jest chyba maks
1:50. W Polsce forex dla klientow detalicznych reguluje chyba KNF, ale
nie wiem czy sa jakies regulacje, co do dzwigni to na pewno nie ma 1:50,
ponoc maja wprowadzic jakies regulacje, np ze trzeba informowac klientow
o tym jaki procent rachunkow mialo zyski/straty. Mogliby wprowadzic tez
regulacje odnosnie konta demo, albo przynajmniej zalecenia.

Pozdrawiam
Marcin

Data: 2012-09-29 22:27:00
Autor: jeremy
Zaproszenie do forum - forex
Użytkownik "Marcin" <fake@fake.com> napisał w wiadomości news:k4681p$9n0$1node1.news.atman.pl...
[...]

ja bym wszystko regulowal gdybym byl u koryta

Data: 2012-09-29 23:15:33
Autor: jeremy
Zaproszenie do forum - forex
jakas beznadzieja tutaj jade do salzjana

Data: 2012-10-06 14:11:08
Autor: miumiu
Zaproszenie do forum - forex

[...]

A u nas wmawia sie ze im wiekszy lewar tym lepiej. W rzeczywistosci lewar 1:500 to blyskawiczna metoda wyczyszczenia portfela delikwentowi ...

Miumiu

Data: 2012-10-07 23:41:16
Autor: Marcin
Zaproszenie do forum - forex
W dniu 2012-10-06 14:11, miumiu pisze:

[...]

Nie jedyne metody czyszczenia, niedlugo rusza konkurs fx jednego z biur
maklerskich, juz od 1000zl wejscie, reklamuja sie "liczy sie TYLKO
refleks, bo dostaniesz tyle, na ile on Ci pozwoli". Zadnych informacji o
ryzyku, wprowadzanie w blad ludzi, jakies pierdoly o szybkosci klikniec
myszka i jeszcze naganianie ludzi cyklem szkolen.

Marcin

Data: 2012-10-01 08:45:59
Autor: Marcin N
Zaproszenie do forum - forex
W dniu 2012-09-24 12:29, Maurycy Szydoniecki pisze:
Witam!

(...)

Gdybyś jednak nie upierał się przy forexie, to przypomnę, że od nastu lat działa pewne kafe giełdowe dostępne przez Polchat. FOP CAFE. Siedzimy tam sobie w dość nielicznym gronie, ale chętnie zobaczymy też nowe twarze.

Obowiązują krawaty.

--
MN

Data: 2012-10-02 05:29:59
Autor: Maurycy Szydoniecki
Zaproszenie do forum - forex
On 1 Paź, 08:45, Marcin N <marcin5.usun.wyka...@onet.pl> wrote:

[...]

Informacja na czasie, dziękuję. Forex zaczyna mnie drażnić długimi
konsolidacjami i pomału przyglądam się giełdom amerykańskim.
Zainstalowałem Sterling Pro Tradera i póki co uczę się to obsługiwać.

Pewno do Was zajrzę.

Data: 2012-10-02 22:00:49
Autor: Marcin
Zaproszenie do forum - forex
[...]

Strona Sterling jest bardzo tajemnicza, wiesz moze jakie tam maja
warunki zalozenia konta, jaki minimalny kapital, jakie oplaty?

Pozdrawiam
Marcin

Data: 2012-10-02 22:54:42
Autor: jeremy
Zaproszenie do forum - forex
Użytkownik "Marcin" <fake@fake.com> napisał w wiadomości news:k4fh4g$urh$1node1.news.atman.pl...
[...]

warunki sa swietne, kapital naprawde minimalny a oplaty niskie

Data: 2012-10-02 22:52:51
Autor: jeremy
Zaproszenie do forum - forex
Użytkownik "Maurycy Szydoniecki" <maurycy.szydoniecki@gmail.com> napisał

"...Forex zaczyna mnie drażnić długimi
konsolidacjami i pomału przyglądam się giełdom amerykańskim.."

czlowieku o czym ty bredzisz...

"...Zainstalowałem Sterling Pro Tradera i póki co uczę się to obsługiwać...."

jasne

"...Pewno do Was zajrzę....."

wlasnie takich szukaja

Zaproszenie do forum - forex