[WAWA] Zaproszenie ku pamieci x. Kwasnika - bylego proboszcza w Starej Iwicznej

Data: 2010-11-07 22:48:41
Autor: Tomek Wozniakowski
[WAWA] Zaproszenie ku pamieci x. Kwasnika - bylego proboszcza w Starej Iwicznej
   Czesc :)
W imieniu obecnego proboszcza i gospodarza Mszy motocyklowych w Starej Iwicznej, przekazuje zaproszenie dla motocyklistow, ktorzy chcieliby uczcic pamiec bylego proboszcza - sp. ks. Andrzeja Kwasnika, ktory zginal w katastrofie pod Smolenskiem 10 kwietnia br.

Uroczystosci odbeda sie w srode 10 listopada w parafii w St. Iwicznej. Rozpocznie je Msza w int. ks. Kwasnika, potem nastapi odsloniecie tablic w kosciele i na cmentarzu parafialnym. Calosc zakonczy poczestunek dla uczestnikow.

Dla niezorientowanych - ks. Andrzej Kwasnik przez 9 lat przyjmowal nas w Starej Iwicznej i przewodniczyl Mszom w intencji Zmarlych Motocyklistow. Jako ich organizator moge napisac, ze nie ograniczal sie on do "udostepnienia lokalu", ale podsuwal nowe pomysly i pomagal w ich realizacji.

Wiem, ze motocykle beda mile widziane przed kosciolem.
Zapraszam.

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2010-11-09 17:35:29
Autor: Magic
Tomek Wozniakowski napisał(a):

[...]

No pięknie, ale nie napisałeś o której ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-11-09 19:14:42
Autor: Andrzej
[WAWA] Zaproszenie ku pamieci x. Kwasnika - bylego proboszcza w Starej Iwicznej
?
Użytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisał w wiadomości news:ibbt8q$3gu$1news.onet.pl...
[...]

Googlewicz podpowiada, że o 18.00

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2010-11-10 00:57:40
Autor: zuzka600f

On 9 Lis, 17:35, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote:
> [...]

> uczestnikow.

No pięknie, ale nie napisałeś o której ?

Dzieki za czujnosc Macku :) Tak to jest, jak sie po nocach pisze ;)

Jak napisal Andrzej - poczatek o 18.00 :)

  Pozdrawiam :)
  Tomek
tyn razem zgugla, wiec bez stopki ;)

[WAWA] Zaproszenie ku pamieci x. Kwasnika - bylego proboszcza w Starej Iwicznej