[REQ] Zaproszenie na Sportbit

Data: 2009-07-13 23:38:47
Autor: Dirtb4G
[REQ] Zaproszenie na Sportbit
JWT Jeszcze na początku PO ściągałem mecze. Potem przestałem i teraz chciałem wejść sprawdzić co się nowego pojawia. No i niespodzianka - mój nick ani mail nie jest w bazie danych. Nie wiem czy to przez brak aktywności czy przez jakiś inny nieznany mi powód. Miałem konto od długiego czasu i zdążyłem już uzbierać spory upload, nie mówiąc o ratio na poziomie ponad 2. Sam miałem wiele zaproszeń, ale nawet nie miałem ich komu wysłać. Zatem, jeśli ktoś posiada takie, byłbym bardzo wdzięczny o przesłanie na adres r.wadlow.1988@gmail.com Z góry dzięki za pomoc!

Data: 2009-07-14 01:56:01
Autor: wiLQ
Dirtb4G napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Czasem robie sie podejrzliwy... Skoro byles takim cacy uzytkownikiem
dlaczego nie kontaktujesz sie z moderatorem by wyjasnic co sie stalo?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-07 14:56:35
Autor: fred
Zaproszenie na Sportbit
On 14 Lip, 01:56, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Czasem robie sie podejrzliwy... Skoro byles takim cacy uzytkownikiem
dlaczego nie kontaktujesz sie z moderatorem by wyjasnic co sie stalo?

Mam ten sam problem co kolega wyżej opisał ;/
Kontakt z moderatorem bez odzewu.
Poratuje ktoś zaproszeniem?
mail: fred99@wp.pl
Z góry wielkie dzięki!