Zaproszenie na imprezę (market)

Data: 2010-08-27 20:58:57
Autor: in for
Zaproszenie na imprezę (market)
Zapraszam na imprezę nad Białym, szczegóły są tu:

http://www.shark.net.pl/wyjazd_nurkowy-5-biesiada_imieninowa_nad_bialym.html

Przede wszystkim miło mi będzie gościć szkoły i klubu nurkowe, w takiej sytuacji
proszę o wcześniejszy kontakt: 513-129-887 (Jacek).

Pozdr.,
Jacek

Data: 2010-08-27 19:51:03
Autor: jacekplacek
in_for@vp.pl napisał(a):
[...]

A jak się komu nie spodoba, to zakażesz mu wstępu i go obsrasz na necie: http://tinyurl.com/26j748s http://tinyurl.com/3a2rov5
Mam pytanie. Piszesz: "Wszystkie atrakcje są gratis, jedynym kosztem jest opłata bazowa, w ten weekend zostanie ona przekazana na potrzeby naszych zwierząt: kuca, kóz, owieczki i baranka oraz drobiu. Przed nami długi okres jesieni, zimy i wiosny, tylko dzięki Wam uda się zwierzęta przezimować." a nie tak dawno temu je kupowałeś. Nie wiedziałeś wtedy, że zwierzęta jedzą? Chłopak z miasta może takich rzeczy nie wiedzieć, ale dorosły chłopak z miasta powinien wiedzieć, że należy zapytać, jakim paliwem napędza się takie zabawki...

Data: 2010-08-27 19:53:12
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
in_for@vp.pl napisał(a): > Zapraszam na imprezę nad Białym, szczegóły są tu:
> [...]
Chłopak z miasta może takich rzeczy nie wiedzieć, ale dorosły chłopak z miasta powinien wiedzieć, że należy zapytać, jakim paliwem napędza się

Żeby było jasne: zachęcam, jedźcie tam, bo jak nie przyjedziecie zrobić zrzutki, to mu ta gadzina faktycznie przez zimę wyzdycha.

Data: 2010-08-27 21:56:37
Autor: Loti
On 2010-08-27 21:53:12 +0200, " jacekplacek" <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> said:

Żeby było jasne: zachęcam, jedźcie tam, bo jak nie przyjedziecie zrobić
zrzutki, to mu ta gadzina faktycznie przez zimę wyzdycha.

Osz de fak, nie przy jedzeniu...
Teraz muszę maka umyć :)
ROTFL

Lot

Data: 2010-08-27 20:11:07
Autor:
Zaproszenie na imprezę (market)
Loti <loti> napisał(a):
Osz de fak, nie przy jedzeniu...
Teraz muszę maka umyć :)

Pawełku Mordkiewiczu i Jacku Biernacki zdjęć jeszcze nie dosłaliście.
Przybytki czekają na godne upamiętnienie.

Pawełku Mordkiewiczu miałeś ostatnio jakiś problem emocjonalny ? w ostatnim
wpisie musiałeś się wykrzyczeć, współczujemy Tobie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-27 22:41:41
Autor: in for
Zaproszenie na imprezę (market)
>Loti <loti> napisał(a): > Osz de fak, nie przy jedzeniu...
> Teraz muszę maka umyć :)

Nie rozumiem, co chcesz umyć...? To coś z Ferdydurke???

Pawełku Mordkiewiczu i Jacku Biernacki zdjęć jeszcze nie dosłaliście.
Przybytki czekają na godne upamiętnienie.

To rozumiem :DDD.

Pawełku Mordkiewiczu miałeś ostatnio jakiś problem emocjonalny?

I znów nie rozumiem... Mogę prosić o rozwinięcie?

Jacek

Data: 2010-08-27 23:44:35
Autor: Loti
On 2010-08-27 22:41:41 +0200, in_for@vp.pl said:

Nie rozumiem, co chcesz umyć...? To coś z Ferdydurke???

Czego nie rozumiesz?

jedzenie: to na co chcesz zbierać jałmużnę od gości by zwierzaki - które kupiłeś celem dopieszczania dzieci i żon klientów (czy to nie trąci aby konsumizmem?) - nie padły z głodu zimą.

mycie: to czego jak rzeczowej dyskusji unika twój pupilek grzebiąc się w tematyce kloaczno-skatologicznej oraz ty jacku ze swoimi - jak to nazywa pianousty - Przybytkami (wymagającymi mycia)

mac: hint applestore, wikipedia, google

Pawełku Mordkiewiczu i Jacku Biernacki zdjęć jeszcze nie dosłaliście.
Przybytki czekają na godne upamiętnienie.

Zieeew, czarniecki znów wylazłeś z plonkownicy, ile razy należy cie spuścić...
Zetrzyj pianę z pyska, wymień wkładkę w gaciach i jedź do infora puknąć sobie baranka.
Wszystkie ryśki to fajne chłopaki, wiec in_wentarz z dziką rozkoszą wysłucha, kto wie może jakaś koza cie polubi?

Jeśli urlop połączony z nurkowaniami w jaskini wpsanej na listę zabytków przyrody unesco jest wg ciebie problemem emocjonalnym, to można się nad tobą jedynie pochylić i szczerze współczuć.

Kryzys wieku średniego to pewnie przykra rzecz, co?
A świadomość że piana to jedyna spuścizna jaka po tobie pozostanie musi być smutna.

No!
dosyć pieszczot czarnuszku, paciorek, siusu i spać!
Podaj adres wyślę ci opakowanie środka pianotwórczego na święta wielkanocne, wielka pianka, puknięcie baranka. Też ci się coś od życia należy, nie tylko ciepłym słowem infora się żyje prawda jacku?

Data: 2010-08-28 06:31:06
Autor:
Loti <loti> napisał(a):
[...]

Pawełku Mordkiewiczu ciekawie można się zapoznać z TWOIMI problemami
psychicznymi, ale to nie właściwe forum.
Co do Twoich preferencji seksualnych to też ciekawe, ale na inną grupę,
pośrednio mogę zrozumieć Twoje aberracje.
Ale To Twoja rodzinna sprawa. Również Twoja anatomiczna, gówno o serce zawadza.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-28 12:57:15
Autor: in for
Zaproszenie na imprez� (market)

/.../ wielka pianka, puknięcie baranka.

....że też zawsze nocą wyłażą z Ciebie to
animalno-analno-mikcyjno-defekacyjno-erekcyjne wątki...? Potrafisz w ogóle
myśleć o czymś innym?

Przy okazji... poproszę o link do słynnej już dyskusji Lotka i Mani, miałem
komuś to podesłać, ale nie mogę znaleźć... Z góry dziękuję.

Jacek --

Data: 2010-08-28 11:56:31
Autor:
in_for@vp.pl napisał(a):
Przy okazji... poproszę o link do słynnej już dyskusji Lotka i Mani, miałem
komuś to podesłać, ale nie mogę znaleźć... Z góry dziękuję.

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1109346&MID=%3C47f6.00000c65.4c51bcad%40newsgate.onet.pl%3E
Wiesz co jest fajne, są z IANTD.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-28 14:26:00
Autor: Loti
On 2010-08-28 12:57:15 +0200, in_for@vp.pl said:
Potrafisz w ogóle
myśleć o czymś innym?

Choćby o tym, któremu z was ostatnimi czasy przewróciło się w łepetynie a któremu w dupie.
Ale tego pewnie też nie pojmiesz.

L.

Data: 2010-08-28 14:24:15
Autor:
Loti <loti> napisał(a):
Choćby o tym, któremu z was ostatnimi czasy przewróciło się w łepetynie a któremu w dupie.
Ale tego pewnie też nie pojmiesz.

Przypomnij co ty merytorycznego powiedziałeś w ostatnim roku, w ostatnich 10
latach.
"Kolina spierdalaj".

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-28 16:16:56
Autor: in for
Zaproszenie na imprez� (market)

/.../ a któremu w dupie.

Wygląda mi to na zaburzenia obsesyjno-kompulsywne..., Ty ciągle o jednym...

Jacek

Data: 2010-08-28 16:45:01
Autor: Loti
On 2010-08-28 16:16:56 +0200, in_for@vp.pl said:

/.../ a któremu w dupie.

Wygląda mi to na zaburzenia obsesyjno-kompulsywne..., Ty ciągle o jednym...

Jacek

Słabiutko jacuś, ponad poziom swojej sławojki nie wzlatasz.
Oj, próźnia wyróżnia...

L.

Data: 2010-08-28 21:04:34
Autor: in for
dedykacja dla Lotka

Zaczynam Ci współczuć i zastanawiam się jak Ci pomóc...? Paweł, może spróbuj
jakoś odsunąć od siebie te uporczywie powracające myśli, usiłuj zaprzestać jakoś
myśleć ciągle o tym samym. Widzisz, natręctwa są myślami lub wyobrażeniami
uporczywie narzucającymi się, ale spróbuj jakoś poradzić sobie z tym.

Aż boje się zapytać, czy nurkowanie też Ci się tak kojarzy? Chciałem Ci
zaproponować zmianę pasji na robienie na drutach, ale nie wiem czy i "drut" nie
jest przypadkiem w słowniku Twoich natręctw. No bo jeśli tak, to może czas udać
się do lekarza po jakieś wsparcie farmakologiczne?

Jakoś dziwnie, po tym co piszesz, kojarzysz mi się (może to za sprawą miejsca
zamieszkania) z pewnym poetą, on też był Wrocławianinem... Wojaczek? Tak, tak!
Chodzi mi o Rafała Wojaczka, pozwól mi że zadedykuję Ci jego wiersz, wszak to
znany i uznany poeta, okrzyknięty zresztą za jednego z najważniejszych
powojennych autorów:

Dla niedowiarków link: http://www.wojaczek.art.pl/sezon/mit_rodzinny.html

A teraz dedykacja:

Mit rodzinny

To jest kiełbasa
To jest moja matka jadalna

Ona wisi na niklowym haku
i pachnie kominem

Ona jest tania zresztą nigdy się nie drożyła
była wyrozumiała i znała możliwości

Ja jestem synem mojej matki
i pewnego młodzieńca
który nie był ostrożny
a pewnie był złośliwy
a może tylko nie wiedział
Matka wtedy była zamroczona
potem było jej żal

Teraz ja jestem głodny
a moja matka wisi

Więc wpatruję się w wystawę
i czuję
jak mi cieknie
ślina i sperma

Wiem za chwilę już nie będę się wahał
wejdę i poproszę
tę właśnie

To jest kiełbasa
To jest moja matka jadalna
A to jest mój głód dziecinny

/Rafał Wojaczek/

Widzisz, Paweł, to jest pewna nadzieja dla Ciebie, natręctwa zapewniły
Wojaczkowi encyklopedyczne strony. Tego samego i Tobie życzę z całego serca.

Wyjaśnię jeszcze dlaczego przywołujesz Wojaczka w mej pamięci. Otóż, Wojaczek
przyznał się kiedyś do koprofagii..., że czerpie z niej natchnienie, no a Ty o
tym "koprze" cały czas nawijasz... Zupełnie jak żuczek gnojarek...

Jacek

Data: 2010-08-28 20:41:19
Autor:
dedykacja dla Lotka
in_for@vp.pl napisał(a):
Zaczynam Ci współczuć i zastanawiam się jak Ci pomóc...?

Nie możesz, tu potrzebna jest reorientacja z "guru" na samodzielne myślenie. W
tym wieku to bardzo trudne. Znakomita większość wyznawców "IANTD Żabierek" to
osoby zindoktrynowane do paranoi włącznie. Dla nich każda krytyka "guru" to
zbrodnia, dlatego ich reakcje często są nie współmierne do bodźca. Co obserwujesz na przykładach: Mari Bnińskiej, Pawła Poręby, Jacka
Biernackiego, Grzegorza Redera, Pawła Mordkiewicza i jeszcze kilku osób,
ostatnio mniej aktywnych.

A swoją drogą to kapitalna szopka, instruktor który robi stopień po obejrzeniu
sprzętu u kolegi, Czesi bezkrytycznie dają kolejny kwit. Kupno i założenie na plecy odbywa się dużo później.
To ich wkurwia do białości, a jest tego typu wałków więcej.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-28 22:54:38
Autor: in for
dedykacja dla Lotka

/.../ wałków /.../

Ty, Rysiek, uważaj na słowa, bo Pawełek znów pójdzie po genitaliach...

Jacek

Data: 2010-08-28 21:03:26
Autor:
dedykacja dla Lotka
in_for@vp.pl napisał(a):
Ty, Rysiek, uważaj na słowa, bo Pawełek znów pójdzie po genitaliach...

Poproszę Ciebie odpuść sobie rozmowę z osobami bez kontroli swojej świadomości.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-28 23:25:35
Autor: Loti
dedykacja dla Lotka
On 2010-08-28 22:54:38 +0200, in_for@vp.pl said:

/.../ wałków /.../

Ty, Rysiek, uważaj na słowa, bo Pawełek znów pójdzie po genitaliach...

Jacek

Ty Rysiaczku uważaj na jacka,
wzajemne spojrzenia głęboko w oczy, gorące uściski.
Oczywiście nie będę stawał na drodze do waszego szczęścia, ba nawet z niej kamyczki pozamiatam... Ale żebyś nie wołał na puszczy "pomidor"...
Na szczęście zna się chłopak na antykoncepcji wiec nie społodzicie razem niczego epokowogo.

Ale psssst "pomidor"
Loti

Data: 2010-08-28 21:43:58
Autor:
dedykacja dla Lotka
Loti <loti> napisał(a):
Ty Rysiaczku uważaj na jacka,

Jackowi Biernackiemu zwracam uwagę że nazwiska i imiona w języku polskim
piszemy z dużej litery. Jemu również mówię że to skurwysyńskie metody.

[...]

Podaj nr jakiegoś zgłoszenia w sprzęcie kogokolwiek z "IANTD Żabierek".
Że masz odchyły to wiadomo. Jacek Kurządkowski ma dzieci, ja też mam. A Ty dorobiłeś się ?
Kamyczki to pozamiataj Mari Bnińskiej i Pawłowi Porębie.
Ma Twój imiennik materiał na konkurs głupota roku, letalna dekompresja
awaryjna TMX dla nurkowania wysokogórskiego w NOF st 17.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-29 12:40:09
Autor: Mania
dedykacja dla Lotka

Użytkownik <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5bs9f$194$1inews.gazeta.pl...
in_for@vp.pl napisał(a):

Pawła Mordkiewicza
Loti - zmieniles nazwisko???

Pomidor :)

Data: 2010-08-29 16:39:51
Autor:
pannie Pomidor
Mania <mbnin@onet.pl> napisał(a):
> <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Pawła Mordkiewicza

Loti - zmieniles nazwisko???

Pomidor :)

Ale pomidor !!! Pomidor przedstawia się innym nazwiskiem.
Lub pannie Pomidor coś się popomidorowało.
Dziękuję za ubaw.

pozdrawiam rc --

Data: 2010-08-30 06:53:41
Autor:
Oficjalne przeprosiny.
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): Bardzo przepraszam Pawła Mordkiewicza za złe pisanie jego nazwiska.
poprawne to Mordkowicz.

Wyszukiwanie przedmiotów ochrony własności przemysłowej
Wybrane bazy:
Polskie: ( Wynalazki)

Liczba wyników:
Zadane pytanie:
Twórca zawiera "Paweł Mordkowicz"

Nie znaleziono żadnych przedmiotów

Co nie zmienia faktu że jesteś dupa techniczna.
Tak w ogóle moralna również. Życzenie innym śmierci, dogoni Ciebie wcześniej niż chcesz.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-30 00:35:11
Autor: in for
obiecałaaaś..., Mania..., obiecałaś... (i parę słów do JackaPlacka)

Pomidor :)

Mania, nie mogę znaleźć tego wpisu, pewnie ktoś zaraz link podrzuci, to było w
tym wątku, w którym z Pablo Mordkiewiczem dyskredytowaliście swego oponenta
zniesławiając go i próbując upokorzyć go, poprzez dyskusję o jego "zardzewiałych
majtkach" i o jego polucjach (popraw mnie jeśli coś pokręciłem), ale obiecałaś
właśnie wtedy, że opuścisz Sektę na czas jakiś, przynajmniej...

I co?

No i widzisz..., my trzymamy Cię za słowo.

Mam jeszcze pytanie co do tych majtek i polucji... Z Pablo Mordkiewiczem
pisaliście o tym bardzo przekonywująco, więc dlatego mnie to interesuje...

Widziałaś? Widzieliście?

Już wyjaśniam skąd ta wątpliwość. Otóż, Pablo Mordkiewicz zarzuca mi brudne
kible. A widział? No nie, przeczytał jedynie relację JackaPlacka, tego samego,
który zarzucił mi brak zestawów tlenowych, choć w dniu swojej potajemnej
inspekcji potykał się o zestawy tlenowe na moim nurkowisku. Mam też zdjęcie z
tego samego dnia, na którym widać małe dzieci (zresztą moje dzieci), które
skaczą po ławeczce z której rzekomo spadł JacekPlacek... I tak dalej...

Zaraz..., to nie koniec..., przy okazji jeszcze jedno załatwię... Chodzi o
bilet, a raczej jego brak!

Biernacki! Piszesz, że szkoliłeś się u najlepszego instruktora na świecie? Tak?

To ja teraz czekam na skan biletu (rachunku, faktury) za to szkolenie...

Widzisz..., jesteś internetowy podpierda_lacz, głupi do tego, bo przy okazji
wrabiasz kumpli! Na fn przyznałeś, że jeden z tuzów polskiego nurkowania dał
zarobić swemu oponentowi, bo został skrytykowany przez niego...

Nie wziąłeś sobie jednak rady Elostera do serca: musisz czytać i czytać i...
czytać..., aż zrozumiesz!

Nie odpowiedziałeś też na jego list, w którym Eloster wykazał w oparciu o Twoje
zdjęcia, że wizura była tak, jak deklarowałem.

Jacek

Data: 2010-08-30 06:06:23
Autor:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1109346&pid=1109357&MID=%3C4c51d2e4%40news.home.net.pl%3E

[...]

A rachunek za mCCR istnieje, widać jasno że sprzęt został kupiony i założony
na plecy Instruktora IT "super guru" założyciela "IANTD Żabierek" dopiero po
zdobyciu stopnia. Żadnego nurkowania wcześniej nie było. Tylko oglądanie.
O wynurkowane godziny można zapytać, ale wystarczy przypomnienie że w kolekcji
jest "taka perfuma". pozdrawiam rc

Data: 2010-08-30 07:13:05
Autor: jacekplacek
in_for@vp.pl napisał(a):
Biernacki! Piszesz, że szkoliłeś się u najlepszego instruktora na świecie?
Tak?

Nie, nigdzie tak nie napisałem. Napisałem, ze starałem się wybierać najlepszych, bo cenę mają praktycznie identyczną jak partacze i pieniacze, więc nie widzę powodu żeby za te same pieniądze mieć towar gorszej jakości.

To ja teraz czekam na skan biletu (rachunku, faktury) za to szkolenie...

Niestety, nie zbieram. Ale mogę specjalnie dla ciebie, zeskanować dzisiejszy bilet z Koparek.

Widzisz..., jesteś internetowy podpierda_lacz, głupi do tego, bo przy okazji
wrabiasz kumpli! Na fn przyznałeś, że jeden z tuzów polskiego nurkowania dał
zarobić swemu oponentowi, bo został skrytykowany przez niego...

Fora nurkowe służą do wymiany informacji. Jednym z zarzutów do F-N było określenie Forum LIZUS - że tam niby sam miodek, cukiereczki i lizanie dupy. Jak sam zauważyłeś, piszemy tam prawdę. Ty tą prawdę usiłujesz zakłąmać. W imię fałszywie pojętej, jednostronnie działającej solidarności - usiłujesz ją zakłamać. Gdyby kible były czyste, gdybyś wydał bilet, gdybyś rzeczowo odpowiadał, gdybyś nie szykanował swoich klientów - tak, wtedy można by mówić o solidarności, koleżeństwie, sztamie. Ty usiłujesz nie dać z siebie nic, brać natomiast wiele. Tylko, że... fora internetowe nie służą do wychowania, nauczenia podstaw kultury, godności, honoru. I tak jak mnie na tym forum, ty z czarneckim, nie nauczycie pisać nazwisk kanalii z dużej litery, tak i ja nie nauczę was godności i rozumu.

Nie wziąłeś sobie jednak rady Elostera do serca: musisz czytać i czytać i...
czytać..., aż zrozumiesz!

Jak wyżej.

Nie odpowiedziałeś też na jego list, w którym Eloster wykazał w oparciu o
Twoje
zdjęcia, że wizura była tak, jak deklarowałem.

Nie widzę powodu do dyskusji. Nie ma pomiaru, nie ma wyskalowanej referencji, dlatego zamieszczam zdjęcia - niech sobie każdy oceni, czy mu taka wizura pasuje, czy nie. Ja uważam, że 6m wizury tam nie znalazłem, Eloster po drobiazgowych wyliczeniach uważa, że było zajebiście - jego sprawa. Dla mnie, poniżej nie ma 6m wizury: http://tinyurl.com/35bcj9r poniżej jest ponad 6m wizury: http://tinyurl.com/27wwfs2 poniżej jest 6m wizury: http://tinyurl.com/3ayk5sj a poniżej nie ma 6m wizury: http://tinyurl.com/393vw26 - o tym zdjęciu pisze Eloster?
Jesteś JEDYNYM właścicielem bazy, który ma problemy z wymianą informacji przez klientów na temat jakości usług. Inni je poprawiają i nie robią komedii.

Data: 2010-08-30 07:17:36
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
in_for@vp.pl napisał(a): > Biernacki! Piszesz, że szkoliłeś się u najlepszego instruktora na
> [...]

> Nie wziąłeś sobie jednak rady Elostera do serca: musisz czytać i czytać

Jak wyżej.

> [...]
Jesteś JEDYNYM właścicielem bazy, który ma problemy z wymianą informacji przez klientów na temat jakości usług. Inni je poprawiają i nie robią

Przepraszam, zapomniałem podać lokalizacje. Kolejno: Koparki, Zakrzówek, Koparki, Białe.

Data: 2010-08-30 09:06:37
Autor:
[...]

A o latach świetlnych pisałeś ?
Przypomnij czy to ten gość co zaleca wyperdalanie z ilorazem ciśnień 4. W
Himalajach dr J.Kot nie zalecał takiej dekompresji. Możesz sięgnąć do
dekompresji zastosowanej. Twój "guru" również może to zrobić. Ale tylko
potencjalnie J.Kot mówi prost nie ma naukowych danych potwierdzających
głębokie przystanki.
Może to ten od morderczej dekompresji awaryjnej TMX dla przykładu ze st 17 NOF.

> To ja teraz czekam na skan biletu (rachunku, faktury) za to szkolenie...

Niestety, nie zbieram. Ale mogę specjalnie dla ciebie, zeskanować dzisiejszy bilet z Koparek.

Podesrałeś znakomitej większości środowiska.

> [...]

Fora nurkowe służą do wymiany informacji. Jednym z zarzutów do F-N było określenie Forum LIZUS - że tam niby sam miodek, cukiereczki i lizanie dupy.

Owszem nawet moderatorzy do tego lizusostwa się posuwali, nawet robili wyścigi
kto pierwszy.
Próbkę miałeś w temacie o bezpieczeństwie obiegów zamkniętych. Sam nie
rozumiałeś podstaw dlaczego dostałem ostrzeżenie od "KasiaK".
Przyczyna była prosta T.Żabierek palnął głupotę, jak to często robi. Nie mógł
swojego głupiego zdania obronić. To ja dostałem ostrzeżenie od moderatorki
która nie była w tym dziale moderatorem. Wyścig co się zowie do lizydupstwa.

Jak sam zauważyłeś, piszemy tam prawdę. Ty tą prawdę usiłujesz zakłąmać. W imię fałszywie pojętej, jednostronnie działającej solidarności - usiłujesz ją zakłamać.

Na FN piszemy prawdę ?
Pisz teksty do kabaretu.
To na tym forum "Waldo" (Waldemar Kociumbas) edytował siłami moderatorki Marii
Bnińskiej posty rozmówców.
Nazywa to się prawda ekranu, lub kolejne kurewskie metody.

[...]

Jacku Biernacki sam swoją wypowiedź zniszczyłeś.
Chcesz poszanowania musisz szanować.

> Nie wziąłeś sobie jednak rady Elostera do serca: musisz czytać i czytać i...
> czytać..., aż zrozumiesz!

Jak wyżej.

Jacku Biernacki to że nie rozumiesz słowa pisanego to typowy Twój stan.
Wiem to od dawna, teraz wiedzą inni.

Nie widzę powodu do dyskusji. Nie ma pomiaru, nie ma wyskalowanej referencji,

Geodeta nawet technik, nie umie ocenić odległości, jaja jak berety.

Jesteś JEDYNYM właścicielem bazy, który ma problemy z wymianą informacji przez klientów na temat jakości usług. Inni je poprawiają i nie robią komedii.

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1109541&MID=%3C47f6.00000e8e.4c58bdc5%40newsgate.onet.pl%3E

"Z uwagą czytam wątek założony przez Ciebie, dzięki za wszelką konstruktywną
krytykę, oczywiście wezmę ją pod uwagę.

Sracze zostały zmodernizowane, usunęliśmy plastiki, które były źródłem
fascynacji Twojej i PM."

Znowu Jacku Biernacki wychodzisz na notorycznego kłamcę.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-30 09:43:16
Autor: jacekplacek
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > Nie, nigdzie tak nie napisałem. Napisałem, ze starałem się wybierać > najlepszych, bo cenę mają praktycznie identyczną jak partacze i
pieniacze,
> więc nie widzę powodu żeby za te same pieniądze mieć towar gorszej
jakości.

A o latach świetlnych pisałeś ?

Tak, jest kilka osób, znacznie wyprzedzających peleton. To chyba normalne, nie sądzisz?

[...]

A gdzie dr. Kot tak mówi? Podasz link, tytuł ksiązki? Pokaż publicznie taki materiał. Chyba, że zmyślasz...

> bilet z Koparek.

Podesrałeś znakomitej większości środowiska.

Że co? Mów wyraźniej, bo coś bełkotasz. Biletu nie dostałem TYLKO nad Białym. Gdyby opłatę pobierał bezpośrednio kurzątkowski, nawet bym o niego nie spytał. Pobierał kto inny = chciałem dowód zapłaty.
> [...]

Próbkę miałeś w temacie o bezpieczeństwie obiegów zamkniętych. Sam nie
rozumiałeś podstaw dlaczego dostałem ostrzeżenie od "KasiaK".

Wtedy nie rozumiałem i nawet zrobiłem ten błąd, że cię broniłem. Miałem cię wtedy za nawiedzonego pasjonata, goscia o ciętymm, nie wyparzonym języku, szukającym prawdy, broniącym jej. Kasia i parę osób poznało się na tobie, też nie zbyt szybko, więc cię wywalili. Podobnie stało się na FDT. Tutaj pokazałeś prawdziwą twarz, stronniczej kanalii.

> Jak sam zauważyłeś, piszemy tam prawdę. Ty tą prawdę usiłujesz zakłąmać.
> imię fałszywie pojętej, jednostronnie działającej solidarności -
usiłujesz ją
 > zakłamać. Na FN piszemy prawdę ?
Pisz teksty do kabaretu.

Masz rację - pisze tam też kurzątkowski. Nie ma tam samej prawdy. Ale jakoś kurzątkowski nie ma tam odwago do zrobienia na mnie takiej nagonki jak tu. Nie zarzuca mi tam kłamstwa, siania plotek... chyba się boi, że zostałby natychmiast zweryfikowany i wyszłoby, że łże jak pies.

.

[...]

Po czym posypały się groźby, zakaz wstępu, nawoływanie do popełnienia przestępstwa... Ot, taka zwykła, normalna reakcja kurzątkowskiego. Żal mi was.

Data: 2010-08-30 11:24:35
Autor:

Wiem wystarczy wklepać nazwiska na stronie http://www.uprp.pl

> [...]
> głębokie przystanki.

A gdzie dr. Kot tak mówi? Podasz link, tytuł ksiązki? Pokaż publicznie taki materiał. Chyba, że zmyślasz...

http://www.krab.agh.edu.pl/forum/printview.php?t=1646&start=0&sid=f05b9bdae50401edc51033ba6010393c
Jest też w formacie *.pdf z Magazynu Medycyny Lotniczej.
Ale nie chciałeś tego czytać w obawie jak wielką bzdurę pierdolnął PP.
Tabele używane w wyprawie w Himalaje były prezentowane na spotkaniu w Abyss.
Odległości przystanków to 3m, bez ekstrawagancji, zalecenie Sićko i Kot.
Koniec dekompresji na tlenie. Iloraz ciśnień ostatni przystanek powierzchnia
1,6, ciśnienie na powierzchni to 0,5 ata, na 3 m 0,8 ata. Szczególnie w
Medycynie lotniczej jest omawiane złe działanie skoków ciśnienia. (Znowu za trudny materiał dla Jacka Biernackiego znowu gówno zrozumie,
pyskował będzie to jedyna umiejętność.)

Że co? Mów wyraźniej, bo coś bełkotasz. Biletu nie dostałem TYLKO nad Białym. Gdyby opłatę pobierał bezpośrednio kurzątkowski, nawet bym o niego nie spytał. Pobierał kto inny = chciałem dowód zapłaty.

Nie graj wała.
Większość środowiska zasuwa bez rachunków. Nie wiesz o tym ?

> [...]

Wtedy nie rozumiałem i nawet zrobiłem ten błąd, że cię broniłem. Miałem cię wtedy za nawiedzonego pasjonata, goscia o ciętymm, nie wyparzonym języku, szukającym prawdy, broniącym jej. Kasia i parę osób poznało się na tobie, też nie zbyt szybko, więc cię wywalili. Podobnie stało się na FDT. Tutaj pokazałeś prawdziwą twarz, stronniczej kanalii.

Jacku Biernacki wtedy byłeś głupi lecz nie zasuwałeś tyle agresji, to czynisz
teraz. Zmieniłeś swoje postępowanie po kilku dyskusjach ze mną i PP.
Jako gość psychicznie chory wytrzymasz każdego kopniaka, natomiast bardzo źle
znosisz mówienie o Twoich idolach. Dlatego oni cierpią z powodu Ciebie.

> [...]

Masz rację - pisze tam też kurzątkowski. Nie ma tam samej prawdy. Ale jakoś kurzątkowski nie ma tam odwago do zrobienia na mnie takiej nagonki jak tu. Nie zarzuca mi tam kłamstwa, siania plotek... chyba się boi, że zostałby natychmiast zweryfikowany i wyszłoby, że łże jak pies.

Akurat to Ty kłamiesz często nawet nie panujesz nad sobą nie starasz się
opanować. Robisz to machinalnie.

> [...]

Po czym posypały się groźby, zakaz wstępu, nawoływanie do popełnienia przestępstwa... Ot, taka zwykła, normalna reakcja kurzątkowskiego. Żal mi was.

Jacku Biernacki znowu mieszasz fakty i wyobrażenia. Cykorze nie podałeś swoich
danych jak byłeś o to proszony. Jak został drobny fragment podany rozzłościłeś
się że tracisz anonimowość. Że trudniej będzie jechać kłamstwa i oszczerstwa,
to Ciebie boli.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-30 20:38:25
Autor: Loti
"pomidor"
Tak, wiemy, wiemy...
że ty jacku i twój przyjaciel jesteście wyjątkowi...
Wiemy również o tym że macie wyjątkowe problemy.
To całkiem naturalnie

Ale nie lękajcie się cukiereczki.
Sekta zawsze będzie miejscem w którym będzie mogli się wyżalić.
Naprawdę.

Pa Jacku
i  "pomidor"

Data: 2010-08-30 01:08:39
Autor: in for
Oj, Maniu, Maniu... "ie" = "o"

> Pawła Mordkiewicza
Loti - zmieniles nazwisko???

Czytam z niedowierzaniem, Maniu, Twoje słowa, ale widzę, że ostatnio podpier...,
oj przepraszam, chciałem powiedzieć podwalanie kolegów jest w modzie, choć jak
rozumiem nieświadome, tak?

Po Twoim pytaniu należy wyjaśnić, że Koledze Demolantowi albo pomyliło się, albo
chciał dać swemu oponentowi szansę wybrnięcia z opresji, albo też kierował się
innymi względami i w jego danej osobowej zmienił literkę "o" na dwie samogłoski
"ie".

No ale wydałaś ten sekret :DDD.

Jacek

Data: 2010-08-30 19:24:56
Autor: Mania
Oj, Maniu, Maniu... "ie" = "o"

Użytkownik <in_for@vp.pl> napisał w wiadomości news:63df.000002a9.4c7ae877newsgate.onet.pl...

[...]

smoku najpierw wszystkiem zwraca uwage co do sposobu pisowni nazwisk (nie tylko duza litera, ale takze prawidlowo), tymczasem od kilku tygodni nie jest w stanie sprawdzic jak Loti ma na nazwisko.
Jak mi nie wierzysz to rpzejrzyj wszystkie posty smoka skierowane do Lotiego.
a poniewaz smoku stosuje wobec siebie to, czego wymaga od innych to (poniewaz ciagnie sie to od kilku tygodni) chcialam sie upewnic czy Loti zmienil nazwisko.
Jacku, ja rozumiem, ze uwielbiasz smoka - Twoja prawo, ale postaraj sie byc obiektywny i popatrzec takze na wady smoka, a nie tylko jego zalety, ktore tak chwalisz, ze czasami sie zastanawiam czy zostaliscie kochankami :P
Mania

Data: 2010-08-31 06:01:02
Autor:
Oj, Maniu, Maniu...
[...]

Używałem "Smok" to na początek.
Poza tym proszę o odrobinę godności własnej zwłaszcza po tej dyskusji.

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1109346&pid=1109357&MID=%3C4c51d2e4%40news.home.net.pl%3E

Po tym popisie, mam prawo do równie kurewskich metod gmerania w nazwiskach i
imionach.

[...]

Jak już mówiłem lecz powtórzyć mogę mam dzieci Jacek Kurządkowski również.
Życzę tobie żebyś poznała emocje jak synek jest już inż Architektem i zostaje
na studiach dziennych.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-31 07:25:37
Autor:
cd
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Mania <mbnin@onet.pl> napisał(a): > smoku najpierw wszystkiem zwraca uwage co do sposobu pisowni nazwisk (nie > tylko duza litera, ale takze prawidlowo), tymczasem od kilku tygodni nie > jest w stanie sprawdzic jak Loti ma na nazwisko.

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1110379&pid=1110500&MID=%3Ci5fkhk%24esm%241%40inews.gazeta.pl%3E

Jacek Biernacki również stosuje wypominanie po przeprosinach.

Stosujecie taką samą asymetrię działań, wam wolno: oszczerstwo, kłamstwo
(Bnińska, Biernacki, Poręba, Mordkowicz, Kociumbas, Żabierek), dziwnym trafem
to jakieś IANTD.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-31 08:02:45
Autor: jacekplacek
cd
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > Mania <mbnin@onet.pl> napisał(a): > > > smoku najpierw wszystkiem zwraca uwage co do sposobu pisowni nazwisk
> [...]

Stosujecie taką samą asymetrię działań, wam wolno: oszczerstwo, kłamstwo
(Bnińska, Biernacki, Poręba, Mordkowicz, Kociumbas, Żabierek), dziwnym

małe sprostowanie ośle. Jak już mnie wymieniasz w tym gronie, najpierw wypadało by wymienić tamtych, potem kilka spacji i dopiero mnie: niestety, poziomem umiejętności, doświadczeniem i wiedzą tym nurkom nie dorównuję.

Data: 2010-08-31 08:30:19
Autor:
cd
> [...]
> Jacek Biernacki również stosuje wypominanie po przeprosinach.
> (Bnińska, Biernacki, Poręba, Mordkowicz, Kociumbas, Żabierek), dziwnym trafem

małe sprostowanie ośle.

Już załatwiłeś negatywnie swoją wypowiedź, jesteś prymityw.
Jak już mnie wymieniasz w tym gronie, najpierw wypadało by wymienić tamtych, potem kilka spacji i dopiero mnie: niestety, poziomem umiejętności, doświadczeniem i wiedzą tym nurkom nie dorównuję.

Jacku Biernacki przewyższasz ich w ilości kłamstw, w jakości oni są trochę lepsi.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-28 22:06:22
Autor: Loti
Ĺźyczenia imieninowe
On 2010-08-28 21:04:34 +0200, in_for@vp.pl said:

Cudownie że nadrobileś braki w edukacji Jacku, istotnie Wojaczek wielkim poetą był.

Jednakowoż  nie widzę związku z pierwotnym tematem rozmowy czyli graniem na instynktach dzieciaków celem sięgania do kieszeni ich rodzców, bo chyba nie o zaspokajanie potrzeb klientów chodzi. Wszak brzydzisz się konsumizmu jak twoi ex-klienci zaśmierdłych latryn w prywatnym centrum syfu i szpetoty.

Aby Ci nieco powiem z czym nie kojarzy mi się nurkowanie.
z umizgiwaiem się do klientów i obrabiaiem im tyłka za plecami
z niedotrzymywaniem ustalonych warunków
z podżeganiem do łamania prawa

Obawiam się że Twój czas jako autorytetu w dziedzinie farmacji przeminął, choć smród i parę ciekawych artykułów prasowych pozostało. Ordynuj zatem choćby najbardziej egzotyczne terapie swoim podopiecznym (za wyjątkiem inwentarza, bo do tego nie masz kwalifikacji).

Uprzejmie dziękuję za dedykację.
Pozwolę sobie zadedykować Ci krótką formę literacką, winszując zdrowia i sukcesów z okazji imienin - naturalnie.

Pewien capo di tutti capi
Kapusia na Capri ucapił.
Kapuś przez capo zwany capem
Kopnął w kalendarz, bo dostał w czapę,
By już nikt się kapować nie kwapił

http://parlicki2006.republika.pl/

Ponieważ wyżej cenię sobie inne formy spędzania czasu niż udzielając odpowiedzi na twoje rozliczne pytania, polecić mogę Ci http://www.smartgirl.org/fortune.html.

Pozdrawiam serdecznie
Lot

Data: 2010-08-28 22:17:12
Autor: in for
Ĺźyczenia imieninowe
zaśmierdłych latryn
syfu i szpetoty.
tyłka za plecami

Ty ciągle o tym samym!

Pewien capo di tutti capi
Kapusia na Capri ucapił.
Kapuś przez capo zwany capem
Kopnął w kalendarz, bo dostał w czapę,
By już nikt się kapować nie kwapił

Fajne! Pasuje do Placka! JackaPlacka!

Ponieważ wyżej cenię sobie inne formy spędzania czasu...

Uff, to jest jakaś nadzieja!

Jacek

Data: 2010-08-28 22:31:45
Autor: Loti
Ĺźyczenia imieninowe
Styl skądś znany...
zaliczyłeś trening osobowości i wasztaty literackie u czarneckiego?

Aaaa... jak tak, to ja na to "pomidor"
a co Ci powiedzą lekarze?

L.

Data: 2010-08-28 22:49:10
Autor: in for
Ĺźyczenia imieninowe

zaliczyłeś trening osobowości i warsztaty literackie u Czarneckiego?

Zauważyłeś? Poprawiłem Twoje literówki i błąd w nazwisku... Nazwiska piszemy
wielką literą :)

A co Ty masz do Czarneckiego? Masz jakieś zgłoszenie? :DDD

A teraz serio... Wiesz czym Czarnecki różni się od Ciebie? Tym samym czym od
JackaPlacka! Podaje dłoń na powitanie i patrzy prosto w oczy! Nie jest
internetowym pod+pier-dala=czem!

...to ja na to "pomidor"

Też Ci się kojarzy?

Jacek

Data: 2010-08-28 23:15:43
Autor: Loti
Ĺźyczenia imieninowe
On 2010-08-28 22:49:10 +0200, in_for@vp.pl said

wielką literą :)
nawet tak małych kmiotków?

A co Ty masz do Czarneckiego?
daleko mam

 Nie jest internetowym pod+pier-dala=czem!
jak Ty Jacusiu?
Oj  nochalek Ci rośnie...

Data: 2010-08-28 06:22:28
Autor:
in_for@vp.pl napisał(a):

Nie rozumiem, co chcesz umyć...? To coś z Ferdydurke???

Mak to określenie komputera z firmy Aple, ciekawostką było czytanie słów
odwrotnie w procesorach Motoroli, złośliwcy mówili że Mac czysta słowa z dupy
strony. Potem przeszli na procesory z Intela o zredukowanej ilości rozkazów.
ale mocno zbliżyli się do peceta, hardwarowo również.

> [...]

> Pawełku Mordkiewiczu miałeś ostatnio jakiś problem emocjonalny?

I znów nie rozumiem... Mogę prosić o rozwinięcie?

"złamasku, możesz zetrzeć pianę z pyska, ropę z pędzla i upław z dupy.
Hotline DAN znów działa, jeśli wmówisz im że to z powodu nurkowania to może wyprowadzą na spacer twoje owsiki a tobie dadzą coś na odrobaczenie.

ciao czarnuszku"

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1109975&pid=1110124&MID=%3C4c6ef58a%40news.home.net.pl%3E

Temat napisał JD o DAN, to komentarz Pawła Mordkiewicza.
Pełen pokaz świetlanej osobowości (jaja).

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-27 20:02:16
Autor:
Zaproszenie na imprezę (market)
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
A jak się komu nie spodoba, to zakażesz mu wstępu i go obsrasz na necie:

Moje, pisania nazwiska podłej osoby są podłe, a twoje jakie?

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1110202&pid=1110334&MID=%3Ci55m98%2417h%241%40inews.gazeta.pl%3E

Dlatego stosujesz skurwysyńskie metody, wobec takiej łachudry jak Ty nie
stosuję takich metod. pozdrawiam rc

Data: 2010-08-27 23:06:16
Autor: in for
Zaproszenie na imprezę (market)

jakim paliwem napędza się takie zabawki...

No sory... Myślałem, że one są na duracell...

Jacek

--

Zaproszenie na imprezę (market)