Zaproszenie na prezentacje podczas targów Wiatr i W oda

Data: 2010-03-10 00:30:45
Autor: Adam Wysoczanski
Zaproszenie na prezentacje podczas targów Wiatr i W oda
Witam,
Zapraszam na moje prezentacje podczas targów Wiatr i Woda:
-Piątek godzina 17.00 - Wrak Andrea Dorii wyprawa nurkowa 50 lat po
zatonięciu
-Sobota godzina 17.00 - Rebreatherowe nurkowania w Sabaudii
-Niedziela godzina 13.00 - Prawie wszystko o Rebreatherach

Podczas każdej prezentacji odbędzie się konkurs z nagrodami:

   I Kurs CCR Inspiration w promocyjnej cenie 1000PLN *
   II Kurs SCR Draeger gratis*
   III Nagroda ufundowana przez Magazyn Nurkowanie

Serdecznie zapraszam

Adam Wysoczański
Instructor Trainer TDI/SDI
tel 501 622 545
www.divingextreme.pl
adam@divingextreme.pl

* Dodatkowo płatne:-absorbent
                             -certyfikat

Data: 2010-03-10 09:31:26
Autor:
Zaproszenie na prezentacje podczas targów Wiatr i Woda
Adam Wysoczanski <divingextreme@gmail.com> napisał(a):
Podczas ka=BFdej prezentacji odb=EAdzie si=EA konkurs z nagrodami:

   I Kurs CCR Inspiration w promocyjnej cenie 1000PLN *
   II Kurs SCR Draeger gratis*
   III Nagroda ufundowana przez Magazyn Nurkowanie

* Dodatkowo p=B3atne:-absorbent
                             -certyfikat

Mam pytanie czy nagroda jest odstępna, czyli czy mogę zagrać i odstąpić
wygraną komu zechcę ?
Wapno sodowane osobie obdarowanej zapewniam.

pozdrawiam rc

Data: 2010-03-10 02:37:23
Autor: Adam Wysoczanski
On 10 Mar, 10:31, " " <demolant.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Adam Wysoczanski <divingextr...@gmail.com> napisa (a):

> [...]

>    I Kurs CCR Inspiration w promocyjnej cenie 1000PLN *
>    II Kurs SCR Draeger gratis*
>    III Nagroda ufundowana przez Magazyn Nurkowanie

Mam pytanie czy nagroda jest odst pna, czyli czy mog zagra i odst pi
wygran komu zechc ?
Wapno sodowane osobie obdarowanej zapewniam.

pozdrawiam rc

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Przy każdej prezentacji będą rozdane formularze z pytaniami. Formularz
musi być podpisany i nagrody będą tylko dla osób, która prawidłowo
odpowiedziały i będą przy losowaniu.
Czy Jasiu wybierasz się na targi?
Pozdrawiam
Adam Wysoczański
www.divingextreme.pl

Data: 2010-03-10 11:50:29
Autor: pzw
Zaproszenie na prezentacje podczas targów Wiatr i Woda
Czy Jasiu wybierasz się na targi?

jak sie przedawni to wróci

Zbyszek

Data: 2010-03-10 12:15:48
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-03-10 11:37, Adam Wysoczanski wrote:
/

[...]

Adasiu Pisałem wcześniej: Dla Ciebie (i ew. wygranej) niemalże wszystko...

Pozdrawiam

Jaś

Data: 2010-03-10 03:23:08
Autor: Adam Wysoczanski
On 2010-03-10 11:37, Adam Wysoczanski wrote:
/

> [...]
> Adam Wysoczański

Adasiu Pisałem wcześniej: Dla Ciebie (i ew. wygranej) niemalże wszystko...

Jasiu czekam Quiz jest łatwy i można wygrać
Pozdrawiam
Adam

Data: 2010-03-10 14:29:15
Autor: qlphon
[...]

takie konkursy są z góry ustawione...
wystarczy urządzić "losowanie" wśród wszystkich prawidłowych odpowiedzi
albo zadać pytanie typu: "co pan X ma napisane na żótej kartce w lewej kieszeni"

Data: 2010-03-12 13:28:55
Autor: Adam Wysoczanski
On 10 Mar, 14:29, "qlphon" <qlp...@poczta.fm> wrote:
> [...]

wystarczy urządzić "losowanie" wśród wszystkich prawidłowych odpowiedzi
albo zadać pytanie typu: "co pan X ma napisane na żótej kartce w lewej

Zapraszam na kolejne moje prezentacje i zachęcam do brania udziału w
konkursach, które nie są z góry ustawione i wszyscy mają równe szanse
wygrać nagrody.
Producent rebreatherów AP Diving umieścił na swojej stronie informację
o prawdziwych nurkowych targach w Polsce:
http://www.apdiving.com/php/diveshows.php
Bardzo przepraszam wszystkich za moją jutrzejszą nieobecność do
godziny 15.00. /Niestety wzywają obowiązki na UJ w Krakowie/
Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia na moim stoisku

Adam Wysoczański
Instructor Trainer TDI/SDI
tel 501 622 545
www.divingextreme.pl
adam@divingextreme.pl

Data: 2010-03-13 08:39:48
Autor:
Zaproszenie na prezentacje podczas targów Wiatr i Woda
Adam Wysoczanski <divingextreme@gmail.com> napisał(a):
Producent rebreather=F3w AP Diving umie=B6ci=B3 na swojej stronie informacj=
=EA
o prawdziwych nurkowych targach w Polsce:
http://www.apdiving.com/php/diveshows.php

Czy przypuszczasz że AP Diving umieszcza informacje reklamowe o produktach
Billa Stone.

pozdrawiam rc

Data: 2010-03-10 10:28:57
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-03-10 09:30, Adam Wysoczanski wrote:
Witam,

[...]

Witaj Adam,

a na czym będzie polegał konkurs?

Serdecznie pozdrawiam

Janek

www.sharmdiver.pl

Zaproszenie na prezentacje podczas targów Wiatr i W oda