Zaproszenie na promocję przewodnika

Data: 2010-03-23 21:36:19
Autor: Basia Z.
Zaproszenie na promocję przewodnika
Dostałam zaproszenie:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W imieniu własnym i mojego przyjaciela Stanisława Figla zapraszam na
 promocję naszego "Przewodnika po północnej Rumunii. Bukowina, Maramuresz".
Zaproszenie kieruję nie tylko do miłośników pięknej Rumunii, ale również do
sympatyków autorów tego przewodnika.
Pozdrawiam serdecznie,
Trăiască România,
Piotr Krzywda

Spotkanie odbędzie się w dniu 8 kwietnia 2010 r. o godzinie 18.00
w sali konferencyjnej COTG PTTK w Krakowie,ul. Jagiellońska 6, I piętro
Jest to spotkanie otwarte, więc mogą przyjść wszyscy zainteresowani  :-)

Myślę że warto po nieco niższej cenie zakupić przewodnik i otrzymać autograf jego Autorów.

Pozdrowienia

Basia

Zaproszenie na promocję przewodnika