Zaprszamy do Egiptu

Data: 2009-04-23 07:45:43
Autor: Darek Mroz
Zaprszamy do Egiptu
W Egipcie - najludniejszym kraju arabskim liczącym 67 mln mieszkańców - w ostatnich miesiącach doszło do wzrostu zachorowań na ptasią grypę, roznoszoną przez niebezpiecznego dla ludzi wirusa H5N1.

http://www.tvn24.pl/12691,1596875,0,1,ptasia-grypa-zabija-w-egipcie,wiadomosc.html

Data: 2009-04-23 16:15:42
Autor: mark
Zaprszamy do Egiptu
W Egipcie - najludniejszym kraju arabskim liczącym 67 mln mieszkańców - w ostatnich miesiącach doszło do wzrostu zachorowań na ptasią grypę, roznoszoną przez niebezpiecznego dla ludzi wirusa H5N1.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ja tam byłem kilka razy, kury widziałem tylko na talerzu, dudka, chyba ibisa na podlewanym trawniku. Dobrze, że ostrzegasz, muszę się przyjrzeć bocianowi u sąsiada, czy ta cholera nie przywlekła czegoś z Egiptu !

                         pzdr   mark

Data: 2009-04-23 16:20:56
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Zaprszamy do Egiptu
[...]

No to już wiem czemu ta kura na telerzu dzisiaj tak kichała !!!!!

Pozdrawiam z Dahab

Adam Klimek -  instruktor płetwonurkowania

--

Zaprszamy do Egiptu