Zaprzańcy z psp. Otwieram listę!

Data: 2011-01-24 01:47:19
Autor: Antenka
Zaprzańcy z psp. Otwieram listę!
Lista zaprzaństwa na psp:
==================
1. Kawecki pseud. "kapucha", "warzywny" - kacapska agentura na psp z
inicjatywy GóWNa

2. GrzegorzZ. - mocodawca  Angela Merkel, pracuje dla spadkobierców
Hitler, zwolennik oderwania Pomorza Zachodniego od RP- separatysta;
zaprzaniec;

3. Tzva - zaprzaniec pracujący dla czosnkowych, przedłużenie mossadu
na terytorium RP;

4. Polak_fałszywy - zaprzaniec pracujący dla kacapów, uśpiony SB-ek

5. Lola - lorn - agentura posthitlerowska, pracuje dla Angeli Merkel -
zaprzańcówa;

6. Cyc- przodujący na psp zaprzaniec, były SB-ek obecnie uśpiony, w
momentach wybudzenia prowadzi wyjątkowo szkodliwą działalność na psp
wymierzoną przeciwko RP;

C.d.n.

No! To by było na tyle zaprzańcy - o innych będzie wzmianka później!

Antenka

Data: 2011-01-24 10:48:43
Autor: Neko
Zaprzańcy z psp. Otwieram listę!
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w

6. Cyc- przodujący na psp zaprzaniec, były SB-ek obecnie uśpiony, w
momentach wybudzenia prowadzi wyjątkowo szkodliwą działalność na psp
wymierzoną przeciwko RP;

A gdzie Panslavista i boukun?

Data: 2011-01-24 01:54:17
Autor: Antenka
On 24 Sty, 10:48, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w

> 6. Cyc- przodujący na psp zaprzaniec, były SB-ek obecnie uśpiony, w
> momentach wybudzenia prowadzi wyjątkowo szkodliwą działalność na psp
> wymierzoną przeciwko RP;

A gdzie Panslavista i boukun?

Spokojnie o nich później jak wrócę! :D

Antenka

Data: 2011-01-24 11:01:49
Autor: jadrys
Zaprzańcy z psp. Otwieram listę!
W dniu 2011-01-24 10:47, Antenka pisze:
Lista zaprzaństwa na psp:
===================

[...]

Charakterystyczna rzeczą tej wymienionej przez Ciebie 6-stki jest to że żaden z nich (no, może poza nr. 3) nie jest ordynusem ani chamem. :-\

Może przed rzuceniem ich na psp przeszli specjalne szkolenie w centrali.. :-\

Pozdrawiam:-)

Data: 2011-01-24 19:10:55
Autor: u2
W dniu 2011-01-24 11:01, jadrys pisze:
Charakterystyczna rzeczą tej wymienionej przez Ciebie 6-stki jest to że
żaden z nich (no, może poza nr. 3) nie jest ordynusem ani chamem. :-\

cwa, polok i cyc to liga ekstraordynarnych chamów :)

A kalecki to taki grupowy gebelsik :)

Data: 2011-01-24 12:02:35
Autor: Polok Prawdziwy
Zaprzańcy z psp. Otwieram listę!
Am Mon, 24 Jan 2011 01:47:19 -0800 (PST) schrieb Antenka:

Lista zaprzaństwa na psp:
===================

[...]

Acoto właściwie łoznaco "zapsaniec"...?

Data: 2011-01-24 11:10:45
Autor: obserwator
Polok Prawdziwy <Baca_nowocesny@patryjot.pl> napisał(a):
> [...]

> na terytorium RP;
> zaprzańcówa;
> momentach wybudzenia prowadzi wyjątkowo szkodliwą działalność na psp

zapytaj Grzegorza Z.

Data: 2011-01-24 13:41:39
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-24 12:02, Polok Prawdziwy pisze:

Acoto właściwie łoznaco "zapsaniec"...?

To nic wygladajace zza psa ;)

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-24 14:12:57
Autor: Polok Prawdziwy
Am Mon, 24 Jan 2011 13:41:39 +0100 schrieb jedrus:

W dniu 2011-01-24 12:02, Polok Prawdziwy pisze:

Acoto właściwie łoznaco "zapsaniec"...?

To nic wygladajace zza psa ;)

Amoze zapsa "c" siem nienolezy...?

Data: 2011-01-24 14:27:36
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-24 14:12, Polok Prawdziwy pisze:

W dniu 2011-01-24 12:02, Polok Prawdziwy pisze:

Acoto właściwie łoznaco "zapsaniec"...?

To nic wygladajace zza psa ;)

Amoze zapsa "c" siem nienolezy...?

zapsa bicie ino w sund mozno poposc i nico siem nienolezy jus.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-24 13:26:31
Autor: !!heÂŽsk!!
Zaprzańcy z psp. Otwieram listę!
On Mon, 24 Jan 2011 01:47:19 -0800 (PST), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

Lista zaprzaństwa na psp:
===================

 [...]

 jak w seksie grupowym czuje sie pominiety! ;o)))))))

 moja lista, czesciowa juz nieaktualna (wyroki sadowe!)

 http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/2c0dedb6a54f5b53/39b55cde0d67f99e?lnk=raot

 pytanie do admina: cancel ? ;o)))

Data: 2011-01-24 10:20:55
Autor: Antenka

<sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> Lista zaprza stwa na psp:
> ==================>
 [...]

 jak w seksie grupowym czuje sie pominiety! ;o)))))))

 moja lista, czesciowa juz nieaktualna (wyroki sadowe!)

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/2c...

 pytanie do admina: cancel ? ;o)))

Twoja lista jest wyraźnie nieprecyzyjna. Antenka to kobieta znam ją
bardzo dobrze, debilu! :-E

Antenka

Data: 2011-01-24 13:39:59
Autor: jedrus
Zaprzańcy z psp. Otwieram listę!
W dniu 2011-01-24 10:47, Antenka pisze:
Lista zaprzaństwa na psp:

wyslalas to tam???
http://dziadowskikraj.pl/index.php/pomowinia/29-smolesk-w-politycznym-tyglu-polskiego-usenetu.html

Tamta antenka to ty?

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-24 13:40:36
Autor: cyc
Zaprzańcy z psp. Otwieram listę!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:8b5a4324-002d-44a9-b1bc-388e86ae7ed6f35g2000vbl.googlegroups.com...
Lista zaprzaństwa na psp:
===================

[...]

Jak ja lubie takie , tworzone przez idiotow listy !!!.
Zadaj jeszcze pytanie : " ktore miasta glosuja za tym " ? a bedzie juz calkiem po antenkowemu .

cyc

Data: 2011-01-24 10:07:02
Autor: Antenka
Zaprzańcy z psp. Otwieram listę!
On 24 Sty, 13:40, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w

Jak ja lubie takie , tworzone przez idiotow listy !!!.<

Cooo? Tylko nie przez idiotów!!! :-E

A nie mówiłam? Wymień  zaprzańców na psp, a za chwilę wszyscy stawią
się w komplecie.
To tak samo jak : "uderz w stół, a nożyce się otworzą!" No i otwarły
się tyle, że ich zaprzańskie gęby.

Antenka

P.s. Dziękuję panowie A teraz możecie się rozejść do swoich
"obowiązków" he he he

Data: 2011-01-24 13:46:51
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-24 13:40, cyc pisze:

[...]

Ja bym zapytal inaczej. Ktore jeszcze antenki glosuja za tym ;)

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-24 13:56:04
Autor: the_foe
[...]

a ja znowu pominiety!

--
the_foe

Data: 2011-01-24 10:17:55
Autor: Antenka
Zaprzańcy z psp. Otwieram listę!
On 24 Sty, 13:56, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

a ja znowu pominiety!<

Bardzo mi przykro. Pozwalam ci się dopisać do powyższej listy i poddać
publicznej samokrytyce. Odwagi!

Antenka

Data: 2011-01-25 08:13:28
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:850b7aa4-9317-4746-9ea3-8a1267bfc03dg26g2000vba.googlegroups.com...
On 24 Sty, 13:56, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

a ja znowu pominiety!<

Zostales olany, foe. Czuj sie zaszczycony.

R.

Data: 2011-01-25 01:15:27
Autor: Antenka
Zaprzańcy z psp. Otwieram listę!
On 25 Sty, 08:13, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in

Zostales olany, foe. Czuj sie zaszczycony.<

:DDD

Antenka

P.s. Raffek nie podskakuj, bo na ciebie też coś ma! ;-)

Raffik - szpieg z Krainy Deszczowców :D

Zaprzańcy z psp. Otwieram listę!