Zaprzestanie pobierania opłat pomostowych przez bank - k iedy?

Data: 2010-05-10 23:30:51
Autor: Negatyw
Zaprzestanie pobierania opłat pomostowych przez bank - k iedy?
Witam
Odpis KW z sądu doniosłem do banku (pko bp) w dniu 24.04.2010. Pierwszą ratę kredytu hipotecznego mam w dniu 15.05.2010.
W harmonogramie spłat - nadal mam TAKĄ SAMĄ wysokość raty. Dlaczego nie uległa zmniejszeniu?
Jak to z tym jest?

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

Data: 2010-05-11 07:04:29