Zapuszczone p³ytki

Data: 2010-03-25 00:09:57
Autor: Borys Pogore³o
Zapuszczone p³ytki
Dnia Wed, 24 Mar 2010 21:36:26 +0100, Big Jack napisa³(a):

kamienia" i efekt jest bardzo dobry. Problem tylko w tym, ¿e czy¶ciæ w ten
sposób ponad 5m kw p³ytek to mo¿e mnie przerosn±æ. Da siê to jako¶ wyczy¶ciæ
tak ¿ebym po tym siê nie czu³ jak po roz³adowaniu tuzina wagonów wêgla?

 Ja wczoraj czy¶ci³em zaschniêty t³uszcz na kuchence za pomoc± wkrêtarki ze
zmy¶lnie przymocowan± g±bk±. Efekt rewelacyjny, jedynie trzeba dociskaæ.

 Gdyby¶ to przeskalowa³ na wiertarkê z przymocowanym odpowiednikiem twardej
szczotki, to powinno daæ siê wyszorowaæ te p³ytki w trymiga :)

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Zapuszczone p³ytki