Zapytałam posłów pic, niestety odpowiedzi nie otrzymałam

Data: 2012-07-02 21:50:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Zapytałam posłów pic, niestety odpowiedzi nie otrzymałam

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jsss78$ni6$1inews.gazeta.pl...
http://wyborcza.pl/1,75248,12058662,Naszym_zdaniem__PiS__grzeje_sie__przy_autostradzie.html#ixzz1zUiV6gc6

Pieprzenie kotka przy pomocy młotka. Co to znaczy, że nie było umów? Że były umowy na gębę? To jakieś kuriozum.
Jak długo wykonawca nie płacił podwykonawcom?
Na co ci podwykonawcy czekali? Na mannę z nieba?
Czy zawiadomili inwestora, że wykonawca im nie płaci?
Czego się bali, że siedzieli cicho?
Tych pytań jest dużo i brak na nie odpowiedzi.

# Prawo bowiem w sytuacji, gdy główny wykonawca jest niewypłacalny, pozwala Generalnej Dyrekcji płacić tylko podwykonawcom, czyli tym, którzy prowadzili prace budowlane. A już dostawcom materiałów i usług - nie. #

Gówno prawda. Ustawa mówi o podwykonawcach. I na tym koniec. Nie ma zróżnicowania na budowlanych i dostawców materiałów i usług. To jakiś bezsens w wykonaniu dziennikarza.

# Ci dzielni ludzie namawiają teraz, by GDDKiA pokryła rachunki wszystkich, którzy pracowali przy autostradach. Nie tylko tych, którzy mieli pisemne umowy, ale też tych, którzy przywozili materiały i świadczyli usługi na tzw.
gębę. #

Następna bzdura. Budowa autostrady, to nie budowa prywatnego domku. Ile materiałów, jakich i kto przywiózł ma być zanotowane w odpowiednich dokumentach. Muszą być kwity, na podstawie których nastąpi rozliczenie.

Ja też prowadziłem zakład i nie toczyłem bojów ze zleceniodawcą tylko w przypadku, gdy sam miałem coś za kołnierzem. W innym wypadku korzystałem z dostępnych prawem sposobów na przymuszenie zleceniodawcy do zapłaty, łącznie z sądem.

Data: 2012-07-02 20:18:21
Autor: Observatore
Zapytałam posłów pic, niestety odpowiedzi nie otrzymałam
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Ja też prowadziłem zakład

produkowaliscie palki z drzewa dla ORMOWCOW i ZOMOWCOW??

Data: 2012-07-03 19:36:41
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 2 Jul 2012 20:18:21 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Ja też prowadziłem zakład

produkowaliscie palki z drzewa dla ORMOWCOW i ZOMOWCOW??

EOT
--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

 Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Zapytałam posłów pic, niestety odpowiedzi nie otrzymałam