Zapytam wprost

Data: 2010-11-10 11:58:35
Autor:
Zapytam wprost
Wnorek <wnorek@gmail.com> napisał(a):
Serdecznie zapraszam na spotkanie z Paw=B3em Por=EAb=B1 wybitnym nurkiem i
autorem ksi=B1=BFki "Nurkowanie Techniczne". Wydaje mi si=EA =BFe nie musz=
=EA
nikomu przybli=BFa=E6 jego postaci gdy=BF zna go praktycznie ka=BFdy kto ch=
od=BC
troch=EA interesuj=EA si=EA nurkowaniem w Polsce.
Podczas spotkania w Trytonie Pawe=B3 zaprezentuje do=B6=E6 ciekawy temat
"Planowanie dekompresji w locie metod=B1 NOF".

http://www.abyss-diving.pl/nurkowanie/spotkanie_z_pawlem_poreba/nurkowanie-
19.jpg
Tak ucieszy się autor metody, na grobie osoby która zastosuje ją w nurkowaniu wysokogórskim w wariancie awaryjnym.

Zapytam wprost czy nikt w środowisku nie umie policzyć w modelu Buchlmanowskim  dekompresji ze str 17 awaryjnej TMX ?
Czy nikt nie umie przepuścić takiego nurkowania w deco planerku ? Która tabela dekompresyjna z ostatnim przystankiem potraktowanym jako osobne nurkowanie morduje tak jak to: 12m, TMX 18/45, 144 min, ciśnienie atmosferyczne 0,4 ata.
Wyjście z 12m bezpośrednio na powierzchnię.
http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=145

Poproś przed imprezą o okazanie recenzji kogoś z polskiej hiperbarii: Prof Olszański, prof Kłos, dr Sićko, dr Kot, dr Siermontowski.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-10 04:37:33
Autor: Duch Leszka
Zapytam wprost
Poproś przed imprezą o okazanie recenzji kogoś z polskiej hiperbarii: Prof
Olszański, prof Kłos, dr Sićko, dr Kot, dr Siermontowski.

pozdrawiam rc

Podejrzewam, że sprawa ma drugie dno.
Trzeba się zapytać, kto ma procent od sprzedaży Pavulonu i z handlu
skórami.

Rodziny trimiksowców mają dużo kasy na drogie groby.

Duch Leszka

Data: 2010-11-26 17:31:33
Autor: Waldek P
Zapytam wprost
W dniu 2010-11-10 13:37, Duch Leszka pisze:
Rodziny trimiksowców mają dużo kasy na drogie groby.

Duch Leszka

moim zdaniem używany przez Ciebie pseudonim jest ... niestosowny, a w kontekście cytowanego fragmentu, mocno niestosowny

--
Waldek

Data: 2010-11-17 14:39:52
Autor:
Odnowienie zdjęcia
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
http://www.abyss-diving.pl/nurkowanie/spotkanie_z_pawlem_poreba/nurkowanie-
19.jpg

http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=153
Ponieważ zdjęcie zostało zamienione na inne to przywracam właściwe.

Autor nie panuje nawet nad własnymi zaleceniami, pokazuje to słabe zrozumienie tematu o którym próbuje się wypowiadać. Na zadawane pytania odpowiada tak jak zwykle nie na temat.
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.rec.nurkowanie&tid=1112503&MID=%3Cibgbb2$mk6$1%40news.task.gda.pl%3E
Pytanie nadal jest otwarte jak może instruktor zalecać morderczą dekompresję.

Data: 2010-11-17 19:23:47
Autor: jacekplacek
Odnowienie zdjęcia
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
ciach, bo czy to ważne co demolant napisał?:)

Jednak czasem zdarzy mi się przełknąć kilka linijek... np to:
"Jak wiele lat temu uczyłem synka pływania, to też dbałem o niewychłodzenie, tyle że miałem ciepły prysznic w szatni."
http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=225&p=801#p801 :))
http://www.shark.net.pl/jpg/demolant6.jpg http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=103

Data: 2010-11-17 20:44:11
Autor:
Odnowienie zdjęcia
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=151
Tu mamy "Genialną myśl" o dekompresji awaryjnej "czas pomnożyć przez 2".
Tyle że dalej jest całkiem rozsądnie, nie jest to nauka (brak dowodu że to właściwy wybór) ale ujdzie. http://www.shark.net.pl/forum/download/file.php?id=152
Tu jest o Górskim przesunięciu, a splot tych dwu jest morderczy.
Bo "Geniusz Bałtyku" nie rozumie skutków zastosowania TMX w dekompresji awaryjnej z morderczym splotem zaleceń.
Bo nasz "Geniusz Bałtyku" nie doczytał wszystkich wymogów dekompresji awaryjnej, które sam napisał.
Tak może zachowywać się chory psychicznie jegomość. pozdrawiam rc

Data: 2010-11-17 11:33:59
Autor: Duch Leszka
Odnowienie zdjęcia
A ja się pojawię. Będę grał piątą kolumnę.

Duch Leszka

Zapytam wprost