Zapytanie

Data: 2012-06-03 11:43:01
Autor: Jarek Wałach
Zapytanie
Proszę szanownego koleżeństwa. Ponieważ odłączyłem się od Neostrady i
korzystam z internetu mobilnego mam problem z serwerem grup
dyskusyjnych. Ponieważ nie chcę z przyczyn ideologicznych korzystac z
serwera Gazety Wyborczej proszę o informację na temat następujacy: czy
istnieje serwer grup dyskusyjnych taki że można pisac wiadomości z
czytnika (mam Firebirda). Google umożliwia pisanie newsów ze strony
internetowej ale jest to rozwiązanie dość niewygodne.
Z wyrazami szacunku - inż. Jaskiniowy.

Data: 2012-06-03 20:47:02
Autor: Srafał
Zapytanie
a tys co zajeden ? ty jestes hersk czy azOr ? gadaj bratku?nacpales sie ? :o))))))))))))

Data: 2012-06-03 11:50:34
Autor: Jarek Wałach
Zapytanie
On 3 Cze, 20:47, Srafał <les...@gazeta.SKASUJTO.pl> wrote:
> [...]

> czytnika (mam Firebirda). Google umożliwia pisanie newsów ze strony
> internetowej ale jest to rozwiązanie dość niewygodne.

Jest jak piszę. Polski nacjonalnista co najwyżej. Proszę tylko o
informację.

Data: 2012-06-03 11:57:04
Autor: Homo Sapiens
Zapytanie
Ja tu mam wrażenie manii prześladowczej z elementami shizofrenii...
Srogo xD

Data: 2012-06-03 12:02:38
Autor: Jarek Wałach
Zapytanie
On 3 Cze, 20:57, Homo Sapiens <qnql...@gmail.com> wrote:
Ja tu mam wrażenie manii prześladowczej z elementami shizofrenii...
Srogo xD

No i właśnie. Takim antypolskim kretynom nie mogę odpowiadać
swobodnie... Schizofrenia debilu pisze się przez "ch".

Data: 2012-06-03 12:58:33
Autor: Homo Sapiens
Zapytanie
On 3 Cze, 21:02, Jarek Wałach <trzyca...@gmail.com> wrote:
> [...]

No i właśnie. Takim antypolskim kretynom nie mogę odpowiadać
swobodnie... Schizofrenia debilu pisze się przez "ch".

Dziękuję na przyszłość sie poprawie... Szkoda tylko że z powodu
jednego błąda ortograficznego nie mógł pan zrozumieć wypowiedźi....
Ale to świadczy o Panu....
szkoda że są tacy którzy się zawsze uczepią mniej istotnych problemów,
a to wszystko po to by zadymic zasadniczą kwestie dyskusji...

Pozdrawiam

Data: 2012-06-03 13:07:29
Autor: Homo Sapiens
Zapytanie

No i właśnie. Takim antypolskim kretynom nie mogę odpowiadać
swobodnie... Schizofrenia debilu pisze się przez "ch".

Aha i nie jestem antypolski... Jeżeli miara pisowni jest wyznacznikiem
patriotyzmu  u Pana to bardzo mi przykro... Ujął bym to tak, że jestem
ofiarą postreformacyjnych czasów związanych z  przemianami w oświacie
na coraz to większe oglupianie młodych polaków.

P.s. pozatym odpowiedź była do srafała nie do Pana, i nie faktem jest
wtrącanie się międzyludzkie przysłowiową wódkę a zakąske...

Pozdrawiam

Data: 2012-06-03 22:20:53
Autor: jaro
Zapytanie
W dniu 2012-06-03 22:07, Homo Sapiens pisze:

[...]

Napisałeś w moim wątku tak więc się do twoich wypocin odnoszę. Ja cię nie zaczepiam. I nie mam ochoty z tobą dyskutować. Gadaj z podobnymi sobie...

Data: 2012-06-03 13:22:29
Autor: Homo Sapiens
Zapytanie
On 3 Cze, 22:20, jaro <jarek_a...@poczta.fm> wrote:

> Aha i nie jestem antypolski... Je eli miara pisowni jest wyznacznikiem
> patriotyzmu  u Pana to bardzo mi przykro... Uj bym to tak, e jestem
> ofiar postreformacyjnych czas w zwi zanych z  przemianami w o wiacie
> na coraz to wi ksze oglupianie m odych polak w.

> P.s. pozatym odpowied by a do srafa a nie do Pana, i nie faktem jest
> wtr canie si mi dzyludzkie przys owiow w dk a zak ske...

> Pozdrawiam

Napisa e w moim w tku tak wi c si do twoich wypocin odnosz . Ja ci
nie zaczepiam. I nie mam ochoty z tob dyskutowa . Gadaj z podobnymi
sobie...

LoL, ile masz kont? Bo ten bełkot jest mi znajomy... Czyż by Biedroń?

Data: 2012-06-03 13:23:18
Autor: Homo Sapiens
Zapytanie
Jaro się jaro! ;)

Data: 2012-06-03 13:25:26
Autor: Homo Sapiens
Zapytanie

Nato jak już tak się o błędy prsztykamy to zdania nie zaczyna się od
i, pamiętam gdzieś tam z j. Polskiego...

Data: 2012-06-03 13:11:46
Autor: Homo Sapiens
Zapytanie
> [...]

No i właśnie. Takim antypolskim kretynom nie mogę odpowiadać
swobodnie... Schizofrenia debilu pisze się przez "ch".

Skoro z powodu jednego błędu ort. nie potrafi Pan zrozumiec wypowiedzi
to bardzo mi przykro, ale to świadczy o Panu... ;D

Pozdrawiam

Data: 2012-06-03 21:13:23
Autor: jr
Zapytanie

Użytkownik "Jarek Wałach" <trzycatek@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
No tak. W guglu bedą coś zmieniać? Ja tu wchodzę przez news.atman.pl i na
razie nie narzekam.
pzdr
jb

Z wyrazami szacunku - inż. Jaskiniowy.

Data: 2012-06-03 21:23:54
Autor: jaro
Zapytanie
W dniu 2012-06-03 21:13, jr pisze:
Uďż˝ytkownik "Jarek Waďż˝ach"<trzycatek@gmail.com>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
Prosz� szanownego kole�e�stwa. Poniewa� od��czy�em si� od Neostrady i
korzystam z internetu mobilnego mam problem z serwerem grup
dyskusyjnych. Poniewaďż˝ nie chcďż˝ z przyczyn ideologicznych korzystac z
serwera Gazety Wyborczej prosz� o informacj� na temat nast�pujacy: czy
istnieje serwer grup dyskusyjnych taki �e mo�na pisac wiadomo�ci z
czytnika (mam Firebirda). Google umo�liwia pisanie news�w ze strony
internetowej ale jest to rozwi�zanie do�� niewygodne.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
No tak. W guglu bedďż˝ coďż˝ zmieniaďż˝? Ja tu wchodzďż˝ przez news.atman.pl i na
razie nie narzekam.
pzdr
jb

Z wyrazami szacunku - inďż˝. Jaskiniowy.

Dobry człowieku. Pan Bóg Ci to wynagrodzi. Niech ci się szczęści w życiu.

Data: 2012-06-03 22:42:03
Autor: jr
Zapytanie

Użytkownik "jaro" <jarek_arek@poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
>

> Z wyrazami szacunku - in?. Jaskiniowy.

Dobry człowieku. Pan Bóg Ci to wynagrodzi. Niech ci się szczęści w życiu.

Gdzie to tacy bogobojni ludzie żyją?

Data: 2012-06-03 22:00:17
Autor: megrims
Zapytanie
W dniu 2012-06-03 20:43, Jarek Wałach pisze:
[...]

ja używam news.interia.pl

wymaga logowania, ale jako user'a podajesz email w domenie interia.pl
a jako hasło podajesz hasło do tej poczty.
I działa.

Data: 2012-06-03 22:05:10
Autor: jaro
Zapytanie
W dniu 2012-06-03 22:00, megrims pisze:
[...]

Dziękuję Tobie również. Z wyrazami szacunku.

Data: 2012-06-03 22:20:06
Autor: Polok_Prawdziwy
Zapytanie
Jarek Wałach wrote:

[...]

Popsez WATYKON możno piknie nadować...

- tsa ino łodcasu docasu na PSENOJśWINTSEŁOFIAROWANIE porem dutkuw wysupłać...

Data: 2012-06-03 22:32:40
Autor: jaro
Zapytanie
W dniu 2012-06-03 22:20, Polok_Prawdziwy pisze:
Jarek Wałach wrote:

[...]

Ja nie podhalański jestem ale śląski. Watykana lubię średnio:)

Data: 2012-06-03 23:49:06
Autor: jr
Zapytanie

> Popsez WATYKON możno piknie nadować...
>
> - tsa ino łodcasu docasu na PSENOJśWINTSEŁOFIAROWANIE porem dutkuw
> wysupłać...
Ja nie podhalański jestem ale śląski. Watykana lubię średnio:)

No tak.. U was w Cieszyńskiem jest sporo ewangelików. Na przykład Małysz,
Buzek...
jb

Data: 2012-06-03 15:00:09
Autor: Homo Sapiens
Zapytanie
Watykan od czasów pierwszego soboru jest fałszywym prorokiem... Co
prawda w początkowym stadium swojej działalności po owym soborze
jeszcze tego nie było widać, jednak teraz? Jak na dłoni...

Wystarczy poczytać co mówi ich święta księga odnośnie ich struktury
zwierzchnictwa na ziemi.
Jak powinno być, bo jak jest napisane a jak jest...

Pozdrawiam

Data: 2012-06-04 20:06:06
Autor: jr
Zapytanie

[...]