Zapytanie

Data: 2012-06-03 20:47:02
Autor: Srafał
Zapytanie
a tys co zajeden ? ty jestes hersk czy azOr ? gadaj bratku?nacpales sie ? :o))))))))))))

Użytkownik - Jarek Wałach  napisał::
Proszę szanownego koleżeństwa. Ponieważ odłączyłem się od Neostrady i
korzystam z internetu mobilnego mam problem z serwerem grup
dyskusyjnych. Ponieważ nie chcę z przyczyn ideologicznych korzystac z
serwera Gazety Wyborczej proszę o informację na temat następujacy: czy
istnieje serwer grup dyskusyjnych taki że można pisac wiadomości z
czytnika (mam Firebirda). Google umożliwia pisanie newsów ze strony
internetowej ale jest to rozwiązanie dość niewygodne.
Z wyrazami szacunku - inż. Jaskiniowy.

Data: 2012-06-03 11:50:34
Autor: Jarek Wałach
Zapytanie
On 3 Cze, 20:47, Srafał <les...@gazeta.SKASUJTO.pl> wrote:
> [...]

> czytnika (mam Firebirda). Google umożliwia pisanie newsów ze strony
> internetowej ale jest to rozwiązanie dość niewygodne.

Jest jak piszę. Polski nacjonalnista co najwyżej. Proszę tylko o
informację.

Data: 2012-06-03 11:57:04
Autor: Homo Sapiens
Zapytanie
Ja tu mam wrażenie manii prześladowczej z elementami shizofrenii...
Srogo xD

Data: 2012-06-03 12:02:38
Autor: Jarek Wałach
Zapytanie
On 3 Cze, 20:57, Homo Sapiens <qnql...@gmail.com> wrote:
Ja tu mam wrażenie manii prześladowczej z elementami shizofrenii...
Srogo xD

No i właśnie. Takim antypolskim kretynom nie mogę odpowiadać
swobodnie... Schizofrenia debilu pisze się przez "ch".

Data: 2012-06-03 12:58:33
Autor: Homo Sapiens
Zapytanie
On 3 Cze, 21:02, Jarek Wałach <trzyca...@gmail.com> wrote:
> [...]

No i właśnie. Takim antypolskim kretynom nie mogę odpowiadać
swobodnie... Schizofrenia debilu pisze się przez "ch".

Dziękuję na przyszłość sie poprawie... Szkoda tylko że z powodu
jednego błąda ortograficznego nie mógł pan zrozumieć wypowiedźi....
Ale to świadczy o Panu....
szkoda że są tacy którzy się zawsze uczepią mniej istotnych problemów,
a to wszystko po to by zadymic zasadniczą kwestie dyskusji...

Pozdrawiam

Data: 2012-06-03 13:07:29
Autor: Homo Sapiens
Zapytanie

No i właśnie. Takim antypolskim kretynom nie mogę odpowiadać
swobodnie... Schizofrenia debilu pisze się przez "ch".

Aha i nie jestem antypolski... Jeżeli miara pisowni jest wyznacznikiem
patriotyzmu  u Pana to bardzo mi przykro... Ujął bym to tak, że jestem
ofiarą postreformacyjnych czasów związanych z  przemianami w oświacie
na coraz to większe oglupianie młodych polaków.

P.s. pozatym odpowiedź była do srafała nie do Pana, i nie faktem jest
wtrącanie się międzyludzkie przysłowiową wódkę a zakąske...

Pozdrawiam

Data: 2012-06-03 22:20:53
Autor: jaro
Zapytanie
W dniu 2012-06-03 22:07, Homo Sapiens pisze:

[...]

Napisałeś w moim wątku tak więc się do twoich wypocin odnoszę. Ja cię nie zaczepiam. I nie mam ochoty z tobą dyskutować. Gadaj z podobnymi sobie...

Data: 2012-06-03 13:22:29
Autor: Homo Sapiens
Zapytanie
On 3 Cze, 22:20, jaro <jarek_a...@poczta.fm> wrote:

> Aha i nie jestem antypolski... Je eli miara pisowni jest wyznacznikiem
> patriotyzmu  u Pana to bardzo mi przykro... Uj bym to tak, e jestem
> ofiar postreformacyjnych czas w zwi zanych z  przemianami w o wiacie
> na coraz to wi ksze oglupianie m odych polak w.

> P.s. pozatym odpowied by a do srafa a nie do Pana, i nie faktem jest
> wtr canie si mi dzyludzkie przys owiow w dk a zak ske...

> Pozdrawiam

Napisa e w moim w tku tak wi c si do twoich wypocin odnosz . Ja ci
nie zaczepiam. I nie mam ochoty z tob dyskutowa . Gadaj z podobnymi
sobie...

LoL, ile masz kont? Bo ten bełkot jest mi znajomy... Czyż by Biedroń?

Data: 2012-06-03 13:23:18
Autor: Homo Sapiens
Zapytanie
Jaro się jaro! ;)

Data: 2012-06-03 13:25:26
Autor: Homo Sapiens
Zapytanie

Nato jak już tak się o błędy prsztykamy to zdania nie zaczyna się od
i, pamiętam gdzieś tam z j. Polskiego...

Data: 2012-06-03 13:11:46
Autor: Homo Sapiens
Zapytanie
> [...]

No i właśnie. Takim antypolskim kretynom nie mogę odpowiadać
swobodnie... Schizofrenia debilu pisze się przez "ch".

Skoro z powodu jednego błędu ort. nie potrafi Pan zrozumiec wypowiedzi
to bardzo mi przykro, ale to świadczy o Panu... ;D

Pozdrawiam

Zapytanie