Zapytanie

Data: 2012-06-03 22:20:06
Autor: Polok_Prawdziwy
Zapytanie
Jarek Wałach wrote:

Proszę szanownego koleżeństwa. Ponieważ odłączyłem się od Neostrady i
korzystam z internetu mobilnego mam problem z serwerem grup
dyskusyjnych. Ponieważ nie chcę z przyczyn ideologicznych korzystac z
serwera Gazety Wyborczej proszę o informację na temat następujacy: czy
istnieje serwer grup dyskusyjnych taki że można pisac wiadomości z
czytnika (mam Firebirda). Google umożliwia pisanie newsów ze strony
internetowej ale jest to rozwiązanie dość niewygodne.
Z wyrazami szacunku - inż. Jaskiniowy.

Popsez WATYKON możno piknie nadować...

- tsa ino łodcasu docasu na PSENOJśWINTSEŁOFIAROWANIE porem dutkuw wysupłać...

Data: 2012-06-03 22:32:40
Autor: jaro
Zapytanie
W dniu 2012-06-03 22:20, Polok_Prawdziwy pisze:
Jarek Wałach wrote:

[...]

Ja nie podhalański jestem ale śląski. Watykana lubię średnio:)

Data: 2012-06-03 23:49:06
Autor: jr
Zapytanie

Użytkownik "jaro" <jarek_arek@poczta.fm> napisał w wiadomości

> Popsez WATYKON możno piknie nadować...
>
> - tsa ino łodcasu docasu na PSENOJśWINTSEŁOFIAROWANIE porem dutkuw
> wysupłać...
Ja nie podhalański jestem ale śląski. Watykana lubię średnio:)

No tak.. U was w Cieszyńskiem jest sporo ewangelików. Na przykład Małysz,
Buzek...
jb

Data: 2012-06-03 15:00:09
Autor: Homo Sapiens
Zapytanie
Watykan od czasów pierwszego soboru jest fałszywym prorokiem... Co
prawda w początkowym stadium swojej działalności po owym soborze
jeszcze tego nie było widać, jednak teraz? Jak na dłoni...

Wystarczy poczytać co mówi ich święta księga odnośnie ich struktury
zwierzchnictwa na ziemi.
Jak powinno być, bo jak jest napisane a jak jest...

Pozdrawiam

Data: 2012-06-04 20:06:06
Autor: jr
Zapytanie

[...]