Zapytanie do Warszawiaków

Data: 2011-06-29 22:08:42
Autor: Dąbrowski
Zapytanie do Warszawiaków
Witam
1 lipca muszę przejechać rowerem z dworca zachodniego na lotnisko Okęcie. Rower obciążony sakwami. Jaką trasą najlepiej jechać? Czy na Żwirki i Wigury jest jakaś ścieżka dla rowerów?

Data: 2011-06-29 22:17:34
Autor: Rafał Wawrzycki
Zapytanie do Warszawiaków
Dnia 29 cze 2011 w liście [news:4e0b8677$0$2441$65785112news.neostrada.pl] Dąbrowski [niespamowi_rdabrowski@autograf.pl] napisał(a):

1 lipca muszę przejechać rowerem z dworca zachodniego na lotnisko Okęcie. Rower obciążony sakwami. Jaką trasą najlepiej jechać? Czy na Żwirki i Wigury jest jakaś ścieżka dla rowerów?

Nie ma, ale ulica szeroka i nie widzę problemów z bezpiecznym dojechaniem. Polecam jazdę środkiem pasa - bezpieczniej.

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2011-06-29 23:09:05
Autor: Manna
Zapytanie do Warszawiaków

W dniu 2011-06-29 22:08, Dąbrowski pisze:
Witam
1 lipca muszę przejechać rowerem z dworca zachodniego na lotnisko
Okęcie. Rower obciążony sakwami. Jaką trasą najlepiej jechać? Czy na
Żwirki i Wigury jest jakaś ścieżka dla rowerów?

Żwirki i Wigury jest zapchane, a dodatkowo jeździ tam całkiem dużo autobusów. Wzdłuż ulicy, od strony Pól Mokotowskich jest pseudo ścieżka zaadaptowana przez rowerzystów. Tam będziesz bezpieczny.

Inna opcja to ścieżka rowerowa wzdłuż Grójeckiej. Skręcasz z niej w Hynka lub 17 Stycznia i dojeżdżasz do Żwirki i Wigury.
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&lr=lang_en|lang_de|lang_pl&hl=pl&msa=0&msid=112886822097680315530.000462b9eff56700eaeb5&ll=52.229061,21.046371&spn=0.092526,0.20874&z=12

Sorry, nie umiem ciąć linków.

Data: 2011-06-30 00:55:26
Autor: Titus Atomicus
Zapytanie do Warszawiaków
In article <iug49c$3u3$1@newsread1.aster.pl>,
 Manna <manna@no_spam.aster.pl> wrote:

> [...]
> Żwirki i Wigury jest jakaś ścieżka dla rowerów?

Żwirki i Wigury jest zapchane, a dodatkowo jeździ tam całkiem dużo autobusów.

Zalezy o jakiej porze.
Nie przesadzajmy.

TA

Data: 2011-06-30 02:26:26
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Zapytanie do Warszawiaków [ot]
Manna, Wed, 29 Jun 2011 23:09:05 +0200, pl.rec.rowery:
Sorry, nie umiem ciąć linków.

http://goo.gl/

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-06-30 05:23:09
Autor: Ryszard Mikke
Zapytanie do Warszawiaków [OT: Mapa sciezek]
Manna <manna@no_spam.aster.pl> napisał(a):

> [...]

ie=UTF8&lr=lang_en|lang_de|lang_pl&hl=pl&msa=0&m

sid=112886822097680315530.000462b9eff56700eaeb5&ll=52.229061,21.046371&spn=0.0

Zawsze ciezko wzdycham, jak widze _kolejna_ mape sciezek rowerowych w Warszawie. Bo to pokazuje, ze w ludziach jest kupa checi, zeby cos dobrego zrobic, ale efektem jest kolejna mapka, o ktorej nikt nie wie i ktora po jakims czasie przestaje byc aktualizowana przez wlasciciela.

Takie rzeczy najlepiej nanosic na OpenStreetMap i pokazywac w OpenCycleMap.
Po pierwsze, wiekszosc roboty juz ktos za Ciebie wykonal, po drugie, jak juz z jakiejs przyczyny nie bedziesz mogl/a dalej aktualizowac, zrobia to inni na bazie Twojej pracy...

--
rmikke

Data: 2011-06-30 09:26:32
Autor: Alfer_z_pracy
Zapytanie do Warszawiaków
Manna napisał(a):
Wzdłuż ulicy, od strony Pól Mokotowskich jest pseudo ścieżka zaadaptowana przez rowerzystów

Manna, nie wprowadzaj gościa w błąd. W Warszawie jest Pole Mokotowskie.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pole_Mokotowskie

Pzdr
A.

Data: 2011-06-30 09:43:35
Autor: Mariusz Kruk
Zapytanie do WarszawiakĂłw
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Manna"
Sorry, nie umiem ciąć linków.

I bardzo dobrze.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,38804171
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2011-06-30 05:14:05
Autor: Ryszard Mikke
Zapytanie do Warszawiaków
[...]

Ja bym pojechal Bitwy Warszawskiej (jest fajna sciezka po prawej) - Banacha -
Zwirki i Wigury. W zadnym wypadku nie pchalbym sie w Hynka, jest bardziej zatkana, niz Zwirki i Wigury. 17 stycznia daje sie jezdzic, troche sie nadklada. Nie wiem, jak daleko siega sciezka na Grojeckiej, ale wydaje mi sie, ze na wiadukcie kolejowym juz jej nie ma.

Ewentualnie mozna kontynuowac sciezka z Bitwy w Grojecka i przebic sie na Zwirki ulica Korotynskiego lub 1 Sierpnia.

--
rmikke

Data: 2011-06-30 08:17:48
Autor: Manna
Zapytanie do Warszawiaków
W dniu 2011-06-30 07:14, Ryszard Mikke pisze:
[...]

Scieżka rowerowa wzdłuż Grójeckiej kończy się na wysokości Hynka.
Wzdłuż Hynka jest szeroki wyasfaltowany chodnik. Samej ulicy Hynka do przejazdu na rowerze również nie polecam.

Data: 2011-06-30 06:43:48
Autor: Ryszard Mikke
Zapytanie do Warszawiaków
> [...]

Wzdłuż Hynka jest szeroki wyasfaltowany chodnik. Samej ulicy Hynka do przejazdu na rowerze również nie polecam.

O, to w sumie fajna wiadomosc, z tym asfaltowym chodnikiem. A jak jest na
wiadukcie nad torami?

rmikke

Data: 2011-06-30 09:29:04
Autor: Krzysztof Olszak
Zapytanie do Warszawiaków
W dniu 2011-06-30 08:43, Ryszard Mikke pisze:

[...]

Faktycznie to jest przerwa od Włodarzewskiej do Instalatorów. Dalej jest albo po drodze lokalnej albo już jako droga dla rowerów, która kończy się tuż przed skrzyżowaniem Alei Krakowskiej z Łopuszańską i Hynka.

A na odcinku między Włodarzewską a Instalatorów albo można zjechać na jezdnię (jest zjazd z DDR), albo brnąć po szerokim, ale mocno nierównym chodniku, który w najlepszym stanie jest na wiadukcie.

Krzysztof

Data: 2011-06-30 07:47:36
Autor: Ryszard Mikke
Zapytanie do Warszawiaków
Krzysztof Olszak <oelka_AAA@koelj.pl> napisał(a):

> [...]

A na odcinku między Włodarzewską a Instalatorów albo można zjechać na jezdnię (jest zjazd z DDR), albo brnąć po szerokim, ale mocno nierównym chodniku, który w najlepszym stanie jest na wiadukcie.

Yyyy... Chyba powinienem doprecyzowac.
Chodzilo mi o wiadukt na Marynarskiej (wiem, ze to juz za Zwirki i Wigury, ale
mam nadzieje, ze sie czegos dowiem ;) ).

--
rmikke

Data: 2011-06-30 11:47:55
Autor: Dąbrowski
Zapytanie do Warszawiaków
W dniu 2011-06-30 08:17, Manna pisze:
[...]

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Pojadę chyba Bitwy Warszawskiej, Grójecką i potem tym asfaltowym chodnikiem na Hynka. Bardzo dawno temu mieszkałem przymusowo przez 2 lata ;( przy Żwirki i Wigury, ale od tamtego czasu Warszawa trochę się zmieniła.
Jeździłem rowerem w Amsterdamie, jeździłem w Wiedniu, w Pradze, nawet w Paryżu jeździłem i problemów nie miałem, a teraz pytam jak 4 ulice w Warszawie przejechać :| Ech, starzeje się człowiek :(

Data: 2011-06-30 12:48:36
Autor: Titus Atomicus
Zapytanie do Warszawiaków
In article <4e0c4679$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>,
 Dąbrowski <niespamowi_rdabrowski@autograf.pl> wrote:

Bardzo dawno temu mieszkałem przymusowo przez 2 lata ;( przy Żwirki i Wigury, ale od tamtego czasu Warszawa trochę się zmieniła.
E tam.
To kiedy tam stacjonowales?
Przed wojna?

TA