Zapytanie o zestaw na AMD z zintegrowaną grafiką

Data: 2010-07-22 08:56:16
Autor: G Nowak
Zapytanie o zestaw na AMD z zintegrowaną grafiką
Nie będzie w ogóle służył do gier - dlatego zintegrowana grafika,
ale nie chciałem aby była grafika była totalnie słaba, bo będą używane
zaawansowane programy graficzne i projektowe.

Więc wybrałem, jak mi się wydaje, najlepszą zintegrowaną grafikę czyli chipset AMD880G.

IMHO to dziwny pomysl. Po pierwsze dlatego, iz pamieci bedziesz potrzebowal do uruchamiania programu graficznego, po drugie zintegrowane grafiki maja swoistego "mula" i co za tym idzie mniej przyjemnie sie na nich pracuje. Poza tym najtansza grafika pci-e z dvi kosztuje tyle co nic.

--
Pozdr

Data: 2010-07-22 13:04:07
Autor: Vituniu
[...]

Akurat M4A88TD-M EVO/USB3 zdaje sie ma sideport...

Poza tym najtansza grafika pci-e z dvi kosztuje tyle co nic.

Po pierwsze - praktycznie nie ma roznicy w cenie
miedzy podobnymi plytami na chipsetach 870 a 880
(czytaj z integra i bez)

A jesli juz roznica jest, to zazwyczaj ta bez grafiki jest... drozsza...

Po drugie - "tyle co nic" czyli porownywalny z 880G Radeon 4350
w najtanszej wersji (Sapphire, 256MB) to nadal sporo ponad 100,-

pozdrawiam,
Vituniu.

Zapytanie o zestaw na AMD z zintegrowaną grafiką