Zapytanie ofertowe - brak kryteriów oceny

Data: 2010-01-14 14:32:33
Autor: tntz
Zapytanie ofertowe - brak kryteriów oceny
Witam

Przeszukałem archiwum grupy, ale nie znalazłem.

Otrzymałem dzisiaj mailem zapytanie ofertowe od jednostki budżetowej.

W wikipedii przeczytałem, że zapytanie ofertowe powinno zawierać
kryteria oceny ofert.

Czy zapytanie ofertowe bez kryteriów oceny ofert jest zgodne z prawem
i czy powinienem na nie odpowiedzieć, czy raczej domagać się kryteriów
oceny?

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-15 08:17:32
Autor: Paweł
Użytkownik "tntz" <tintoski@gmail.com> napisał w wiadomości news:5358e452-b159-4ea8-9faa-2506b69cb0fcb2g2000yqi.googlegroups.com...

Otrzymałem dzisiaj mailem zapytanie ofertowe od jednostki budżetowej.
W wikipedii przeczytałem, że zapytanie ofertowe powinno zawierać
kryteria oceny ofert.

Tak, Wikipedia to nieoceniona skarbnica wiedzy :)

Czy zapytanie ofertowe bez kryteriów oceny ofert jest zgodne z prawem
i czy powinienem na nie odpowiedzieć, czy raczej domagać się kryteriów
oceny?

Zapytanie to zapytanie. Kryteria oceny muszą być podane w postępowaniu przetargowym.
A tu ktoś po prostu chce wiedzieć. Ile coś kosztuje, jakie ma możliwości, itp.
Jeśli się się okaże, że ewentualne zamówienie podpada pod Ustawę o Zamówieniach Publicznych to się wszystkiego dokładnie dowiesz.
A jesli nie to kryterium oceny może być dowolne. Na przykład rzut monetą.

--
Paweł

Data: 2010-01-15 07:12:29
Autor: tntz
On 15 Sty, 08:17, Paweł <bi...@microsoft.com> wrote:
Jeśli się się okaże, że ewentualne zamówienie podpada pod Ustawę o
Zamówieniach Publicznych to się wszystkiego dokładnie dowiesz.
Paweł

A skąd mogę wiedzieć, że to zapytanie, które otrzymałem nie podpada

Data: 2010-01-17 12:27:06
Autor: gobo
Zapytanie ofertowe - brak kryteriów oceny
Wtedy bys dostal pewnie zaproszenie do zlozenia oferty.

Zapytanie ofertowe - brak kryteriów oceny