[foto] Żar i Przełęcz Kocierska.

Data: 2013-06-24 10:26:04
Autor: bans
[foto] Żar i Przełęcz Kocierska.
https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2013_06_22ZarPrzeKocierska#slideshow/5892316740806111394

Trochę mi szosówki i tego asfaltowego transu brakowało. No bo ile można jeździć po wertepach?!  :)

--
bans

Data: 2013-06-24 04:49:02
Autor: Ignac
W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2013 10:26:04 UTC+2 użytkownik bans napisał:
https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2013_06_22ZarPrzeKocierska#slideshow/5892316740806111394

Trochę mi szosówki i tego asfaltowego transu brakowało. No bo ile można jeździć po wertepach?!  :)

No ok.,o dystans się postarałeś,ale na ponad 100 km zrobiłeś tylko
10 zdjęć-ktoś Cię gonił?O co chodzi,nam możesz powiedzieć prawdę,
skąd te zdjęcia wyczasnołeś :)
Nasuwa się mnóstwo pytań i tyleż odpowiedzi:)

Data: 2013-06-24 05:03:55
Autor: rmikke
[...]

Asfaltowy trans to ja miałem, jak leciałem świeżutko połozonym,
jeszcze ciepłym, asfaltem :D

Data: 2013-06-24 15:58:29
Autor: bans
W dniu 2013-06-24 14:03, rmikke pisze:

Asfaltowy trans to ja miałem, jak leciałem świeżutko połozonym,
jeszcze ciepłym, asfaltem :D

Taki na tej trasie jest również :)

--
bans

Data: 2013-07-01 14:30:19
Autor: Milosz K.
[foto] Żar i Przełęcz Kocierska.
W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2013 10:26:04 UTC+2 użytkownik bans napisał:

https://picasaweb.google.com/112192868802371066543/2013_06_16SkrzyczneSalmopolKarkoszczonkaBAtnia#slideshow/5890176704124011682

Tu kiedyś o mało zębów nie straciłem :) Pozdrawiam, M.