Zarabia na życie jako dupotrzęs

Data: 2011-12-10 22:38:58
Autor: abc
Zarabia na życie jako dupotrzęs
Robert Biedroń, który bawi się od jakiegoś czasu w niewinną sierotkę i
ubolewa, że wszyscy go kojarzą tylko z jednym, znów opowiada o swoim życiu
erotycznym. Tym razem wyznaje, że władza jest afrodyzjakiem.

A jeszcze niedawno ten wybitny intelektualista, który zrobił wielką karierę
jako ekspert od Konwentu Seniorów oburzał się, że nawet homofoby z PO
kojarzą go ze słowem seks i śmieją się z jego odniesień do chwytów poniżej
pasa. A może to taki zaplanowany masochizm?

Robert Biedroń niedługo po wejściu do Sejmu udzielił wywiadu, w którym
opowiadał jak podkochiwał się w Krzysztofie Bosaku.

Później zdarzył się nikczemny i niemal zbrodniczy incydent z rechoczącymi
posłami podczas przemówienia naszej gwiazdki postępu. Robert Biedroń
rozdzierał więc swoje tęczowe szatki w proteście przeciwko zacofaniu
polskiego Sejmu, któremu nazwisko Biedroń kojarzy się, o ironio!,  z seksem.

Teraz naczelny gej III RP przyznaje w rozmowie z  "Vivą!", że jego
polityczna aktywność sprawiła, że dostaje sporo bardzo konkretnych
propozycji seksualnych.

Biedroń w rozmowie z Piotrem Najsztubem wyznaje, że istnieje coś takiego jak
afrodyzjak władzy i dodaje, że dostaje wiele propozycji codziennie. "Jak idę
w jakieś miejsce publiczne, widzę, że więcej osób się mną interesuje, nie
tylko jako posłem, ale też w ten "inny" sposób. Dostaję różne propozycje
mailowe..."  - opowiada.

Dopytywany, o jakie propozycje chodzi, mówi, że chodzi o "seksualne".

"Wiedzą, że jestem zamężny ( a zdjęcia z weseliska będą w "Viva"?- przyp.
Ł.A), więc matrymonialnych już raczej nie składają, ale seksualne tak. I
tych  ofert jest zdecydowanie więcej" - przyznaje Biedroń, który opowiada,
że boi się ciemnych ulic.

"Nie jestem taki  odważny, jak się wydaje, jestem tak naprawdę (...)
dupotrząsem" - mówi.

Więcej http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/a_ten_znowu_to_samo_17496

Zarabia na życie jako dupotrzęs