Zarabiamy dwa razy więcej, ale stać nas na tyle samo co przed dekadą

Data: 2015-07-20 01:54:40
Autor: u2
Zarabiamy dwa razy więcej, ale stać nas na tyle samo co przed dekadą
a nawet przed dwiema dekadami :)

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/zarabiamy-dwa-razy-wiecej-ale-stac-nas-na,48,0,1860144.html

Z porównania z innymi krajami UE wynika, że Polacy mieszkają wciąż w tanich i ciasnych klitkach. Od wejścia do Unii Europejskiej średnie pensja Polaka urosła niemal dwukrotnie. W ciągu dekady PKB na mieszkańca naszego kraju wzrosło o blisko 20 pkt. proc. Niestety jeżeli chodzi o możliwość kupna mieszkania, zmieniło się niewiele. W 2004 roku za przeciętną pensję można było kupić około 0,8 mkw., w tym roku możemy sobie pozwolić na ułamek więcej.

[...]

Data: 2015-07-20 10:00:45
Autor: Budzik
Zarabiamy dwa razy więcej, ale stać nas na tyle samo co przed dekadą
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Ide do lekarza. Widocznei w ych wszystkich domach postawionych wokol miast mieszkaja zielone ludki albo po prostu mam przewidzenia...

Data: 2015-07-20 12:08:15
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 20 lipca 2015 12:00:47 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

> [...]
> roku możemy sobie pozwolić na ułamek więcej. > Ide do lekarza. Widocznei w ych wszystkich domach postawionych wokol miast mieszkaja zielone ludki albo po prostu mam przewidzenia...

Tam mieszkaja frankowicze.

Data: 2015-07-20 19:46:24
Autor: Ivan Hoe
Dnia Mon, 20 Jul 2015 01:54:40 -0700 (PDT), u2 napisał(a):

[...]

Trzeba było się wyuczyć na hydraulika smutasie! Ivan Hoe

Zarabiamy dwa razy więcej, ale stać nas na tyle samo co przed dekadą