Zaradna matka Polka

Data: 2013-03-06 08:21:13
Autor: Tzva Adonai
Zaradna matka Polka
Niektre rodziny s roszczeniowe, ale s i zaradni. Pani Dorota, eby dorobi, skada mae elementy scalone za 3 grosze za sztuk. Pracujc 15 godzin na dob przez 30 dni w miesicu, udaje jej si zoy ich ok. 1000. To daje miesiczny zarobek 300 z netto. Cieszy si, bo moe za p roku bdzie podwyka do 4 gorszy za sztuk - opisuje dla TOK FM Grzegorz Janiak. http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,13496885,Rodziny__w_ktorych_dzieci_sa_glodne___Sa_roszczeniowcy_.html#Cuk

Prosze bardzo, oto wzor do nasladowania dla wszystkich beneficjentow ZUS!.... A glodne dzieci niech spadaja na szczaw..

Data: 2013-03-06 17:53:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Zaradna matka Polka

Uytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisa w wiadomoci news:e68292f6-c4a2-4f8d-97a3-df2129af9e72googlegroups.com...
[...]

Moe jednak zastanowisz si nad treci tego linka. Przecie to kompletna bzdura.

1. Liczc godziny przepracowane, wychodzi, e 1 element scalony skada prawie pgodziny, zarabiajc 3 grosze.

2. Dzielc zarobione pienidze na ilo elementw wychodzi, e 1 element skada za 30 groszy.

Jeli si pierdoli gupoty, to naley zadba cho o pozory prawdopodobiestwa.

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2013-03-06 09:08:39
Autor: Tzva Adonai
Zaradna matka Polka
rozbawiony

W Polsce nie ma biedy, jednak lepiej nie wchodzic do srodkow komunikacji miejskiej, bo mozna puscic pawia od smrodu rozsiewanego przez ludzi minimalizujacych rachunki za wode...

Data: 2013-03-06 19:31:40
Autor: Marek Czaplicki
Zaradna matka Polka
Tzva Adonai pisze na pl.soc.polityka w dniu roda, 6 marca 2013 18:08:

rozbawiony

W Polsce nie ma biedy, jednak lepiej nie wchodzic do srodkow komunikacji
miejskiej, bo mozna puscic pawia od smrodu rozsiewanego przez ludzi
minimalizujacych rachunki za wode...

A Ty w Polsce dawno bye czy tak sobie pi....olisz? :)

Data: 2013-03-06 19:33:51
Autor: A. Filip
Zaradna matka Polka
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
Tzva Adonai pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 6 marca 2013 18:08:

rozbawiony

W Polsce nie ma biedy, jednak lepiej nie wchodzic do srodkow komunikacji
miejskiej, bo mozna puscic pawia od smrodu rozsiewanego przez ludzi
minimalizujacych rachunki za wode...

A Ty w Polsce dawno byłeś czy tak sobie pi....olisz? :)

A może "ekstrapoluje" na Polskę swoje doświadczenia? :-)

--
A. Filip
Pomagaj innym, a bieda ominie cię.   -- Przysłowie azerskie

Data: 2013-03-06 20:15:06
Autor: Marek Czaplicki
Zaradna matka Polka
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu roda, 6 marca 2013 19:33:

[...]

A moe "ekstrapoluje" na Polsk swoje dowiadczenia? :-)

Synek Szkot mwi do taty: Wiesz tato dzi zaoszczdziem 50 pensw, bo zamiast jecha to biegem za autobusem. Na to tata: O ty gupi! Trzeba byo biec za takswk. :)

Data: 2013-03-06 18:29:52
Autor: Bezznaczenia
Zaradna matka Polka

Wielu rodzinom odbiera sie dzieci bo sa biedne, trafiaja do rodzin zastepczych ktorym daje sie 1500zl na dziecko co miesiac.

Gdzie tu sens gdzie logika ?

Data: 2013-03-06 19:15:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Zaradna matka Polka

Uytkownik "Bezznaczenia" <ksiazke@piszesz.com> napisa w wiadomoci news:kh7ue4$2h3$2speranza.aioe.org...

Wielu rodzinom odbiera sie dzieci bo sa biedne, trafiaja do rodzin zastepczych ktorym daje sie 1500zl na dziecko co miesiac.

Gdzie tu sens gdzie logika ?

Wanie!

Rozwiza to parapremier. Kade dziecko - 1000 z. Jak si zapr, to i dyszk spodz! y nie umiera!

Chc parapremiera!

rozbawiony

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2013-03-06 19:19:07
Autor: A. Filip
Zaradna matka Polka
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "Bezznaczenia" <ksiazke@piszesz.com> napisał w wiadomości

Wielu rodzinom odbiera sie dzieci bo sa biedne, trafiaja do rodzin
zastepczych ktorym daje sie 1500zl na dziecko co miesiac.

Gdzie tu sens gdzie logika ?

Właśnie!

Rozwiązał to parapremier. Każde dziecko - 1000 zł. Jak się zaprą, to i
dyszkę spłodzą! Żyć nie umierać!

Chcę parapremiera!

rozbawiony

A jak były ulgi _w podatku dochodowym_ na każde dziecko to przyszedł
walec Rostowski (PO) i wyrównał żeby było "sprawiedliwie".
Jego opierdolisz?

--
A. Filip
Czego się nauczysz w dzieciństwie, to jest wyryte na kamieniu,

Data: 2013-03-06 19:34:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Zaradna matka Polka

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:4csssdjm3fd363.huge.strangled.net...
[...]

Biedaku!!!!! Nie wiesz, co piszesz!!!!! To ile biedni ludzie zarabiają, żeby ulgi podatkowe były kokosem? Pieprzysz jak połamany! Na jedno dziecko, obleci! A na pięcioro? I tylko ojciec zarabia, bo matka nie ma pracy, jest bez zawodu i jedyne jej kwalifikacje to rozkładanie nóg i rodzenie dzieci? Jebnij się w tę łysą łepetynkę!

rozbawiony

Data: 2013-03-06 19:43:15
Autor: A. Filip
Zaradna matka Polka
[...]

No to kretynie jeśli jesteś przeciw "dawaniu" na dzieci to powinieneś
być za "odbieraniem mniej" żeby było na dzieci jak nie chcesz wyjść na kompletnego [...].

--
A. Filip
Wyklęty człowiek jest jak koń okiełzany.

Data: 2013-03-06 21:03:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Zaradna matka Polka

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:wzmrs9snrfd363.huge.strangled.net...
[...]

 Geniuszu!!!!!  Żeby odebrać, trzeba mieć co odbierać!!!! Policz se genialny przymule! Żeby dawać komuś, trzeba najpierw komuś odebrać, genialny przymule!!!!
Jeśli tatuś zarabia minimalną. Mamusia tylko nogi rozkłada. Jeśli jest piątka dzieci. To ile tych podatków można zwolnić? Ile to jest miesięcznie w złotówkach? Geniuszu!!!!!

rozbawiony

Data: 2013-03-06 20:23:13
Autor: Bezznaczenia
Zaradna matka Polka

[...]

I co z tego ze jest bez zawodu, niemcy takich sprowadzili sobie setki tysiecy do roboty i nie maja z tym problemu.

Tylko ze u nich rzadza elity ktore dbaja o dobro prostych ludzi bo jak prosty czlowiek bedzie mial dobrze to oni tez beda dobrze zyli.
U nas rzadzi qrwa zlodziej i buraki twojego pokroju.

Data: 2013-03-06 21:08:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Zaradna matka Polka

Użytkownik "Bezznaczenia" <ksiazke@piszesz.com> napisał w wiadomości news:kh852k$ms6$1speranza.aioe.org...

[...]

Tylko, oni są bogaci!!! A na bogactwo to zapracowali. Nie spadło im z nieba. Przypadkiem zauważyłeś to? Mieszkałeś i pracowałeś w Niemczech? Ja tak! I wiem, że nic u nich za bezdurno i za darmo nie ma. Na wszystko trzeba sobie zapracowć. Gdyby tak dobrze było to, nasz grupowy obibok do tej pory gniłby w Niemczech. Chodzi o boukuna czyli Niedzwiedzkiego.

rozbawiony

Data: 2013-03-06 21:15:21
Autor: Bezznaczenia
Zaradna matka Polka

[...]

Taa tylko ze oni okradli pol europy glupi chuju ! Co juz zapomniales o tym ?
Pewnie tez zapomniales ze setki tysiecy turkow zapierdalalo na ten ich dobrobyt.

Data: 2013-03-06 21:38:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Zaradna matka Polka

Użytkownik "Bezznaczenia" <ksiazke@piszesz.com> napisał w wiadomości news:kh884c$jv$1speranza.aioe.org...

[...]

No!!! Pięknie!!! Wysil się bardziej!!! wyzywasz tylko od "głupich chujów"? Jesteś cienki Bolek!!!
A ty??? Nie zapierdalałeś na ich dobrobyt? Oczywiście, że nie!!! Ty nie potrafisz zapierdalać nawet na swój dobrobyt!!! Stać cię jedynie na płacz i pojękiwanie na psp, że tak ci chujowo!!!
Nieudacznicy tak mają!!! Łącz się w niedoli z Boukunem!!!

rozbawiony

Data: 2013-03-06 21:49:15
Autor: Bezznaczenia
Zaradna matka Polka

[...]

Ja narzekam tylko i wylacznie na gazetowych naganiaczy i glupich mazowieckich chujow co w dupie byli i gowno widzieli. Na niemiecki dobrobyt nie zapierdalalem a wprost przeciwnie.

Data: 2013-03-06 19:40:43
Autor: Polok_Prawdziwy
Zaradna matka Polka
Tzva Adonai wrote:

[...]

otakem Polckem walcyycie SOLIDURNIE...!!!

Data: 2013-03-06 12:18:56
Autor: Marek
Zaradna matka Polka
On Mar 6, 7:40pm, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
Tzva Adonai wrote:
> [...]

> ZUS!... A glodne dzieci niech spadaja na szczaw..

otakem Polckem walcyycie SOLIDURNIE...!!!

Przeciez Niesiol mowil, ze to on jadl szczaw, a teraz dzieci nie
jedza...

Data: 2013-03-06 21:19:47
Autor: Bezznaczenia
Zaradna matka Polka
Tzva Adonai wrote:
[...]

taa teraz jedza klopsiki z koniny i sol drogowa

Data: 2013-03-06 12:31:33
Autor: Marek
Zaradna matka Polka
On Mar 6, 9:19pm, Bezznaczenia <ksia...@piszesz.com> wrote:

> Przeciez Niesiol mowil, ze to on jadl szczaw, a teraz dzieci nie
> jedza...

taa teraz jedza klopsiki z koniny i sol drogowa

Konina to wysokiej jakosci miesko...a sol drogowa sprzedawali ex-
komuchy, ktore przejely zarzady drg...

Data: 2013-03-06 19:45:27
Autor: u2
Zaradna matka Polka
W dniu 2013-03-06 19:40, Polok_Prawdziwy pisze:
Tzva Adonai wrote:

Niektóre rodziny są roszczeniowe, ale są i zaradni. Pani Dorota, żeby
dorobić, składa małe elementy scalone za 3 grosze za sztukę. Pracując 15
godzin na dobę przez 30 dni w miesiącu, udaje jej się złożyć ich ok. 1000.
To daje miesięczny zarobek 300 zł netto. Cieszy się, bo może za pół roku
będzie podwyżka do 4 gorszy za sztukę - opisuje dla TOK FM Grzegorz
[...]

Łotakem Polckem walcyłyście SOLIDURNIE...!!!

Hugo Santo Subito...-;)

Data: 2013-03-06 20:08:23
Autor: Polok_Prawdziwy
Zaradna matka Polka

Tzva Adonai wrote:

[...]

- odpowiada nom niemusis, boitak sykiemyto widziay, jaksem gruchem tarmosie, gdyciem filmoway...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....

Zaradna matka Polka