Zaradna matka Polka

Data: 2013-03-06 19:40:43
Autor: Polok_Prawdziwy
Zaradna matka Polka
Tzva Adonai wrote:

Niektóre rodziny są roszczeniowe, ale są i zaradni. Pani Dorota, żeby
dorobić, składa małe elementy scalone za 3 grosze za sztukę. Pracując 15
godzin na dobę przez 30 dni w miesiącu, udaje jej się złożyć ich ok. 1000.
To daje miesięczny zarobek 300 zł netto. Cieszy się, bo może za pół roku
będzie podwyżka do 4 gorszy za sztukę - opisuje dla TOK FM Grzegorz
Janiak.

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,13496885,Rodziny__w_ktorych_dzieci_sa_glodne___Sa_roszczeniowcy_.html#Cuk

Prosze bardzo, oto wzor do nasladowania dla wszystkich beneficjentow
ZUS!... A glodne dzieci niech spadaja na szczaw..

Łotakem Polckem walcyłyście SOLIDURNIE...!!!

Data: 2013-03-06 12:18:56
Autor: Marek
Zaradna matka Polka
On Mar 6, 7:40 pm, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:
Tzva Adonai wrote:
> [...]

> ZUS!... A glodne dzieci niech spadaja na szczaw..

Łotakem Polckem walcyłyście SOLIDURNIE...!!!

Przeciez Niesiol mowil, ze to on jadl szczaw, a teraz dzieci nie
jedza...

Data: 2013-03-06 21:19:47
Autor: Bezznaczenia
Zaradna matka Polka
Tzva Adonai wrote:
[...]

taa teraz jedza klopsiki z koniny i sol drogowa

Data: 2013-03-06 12:31:33
Autor: Marek
Zaradna matka Polka
On Mar 6, 9:19 pm, Bezznaczenia <ksia...@piszesz.com> wrote:

> Przeciez Niesiol mowil, ze to on jadl szczaw, a teraz dzieci nie
> jedza...

taa teraz jedza klopsiki z koniny i sol drogowa

Konina to wysokiej jakosci miesko...a sol drogowa sprzedawali ex-
komuchy, ktore przejely zarzady dróg...

Data: 2013-03-06 19:45:27
Autor: u2
Zaradna matka Polka
W dniu 2013-03-06 19:40, Polok_Prawdziwy pisze:
Tzva Adonai wrote:

[...]

Hugo Santo Subito...-;)

Data: 2013-03-06 20:08:23
Autor: Polok_Prawdziwy
Zaradna matka Polka

--
U2...!
- łodpowiadać nom niemusis, boitak syćkiemyto widziały, jaksem gruchem tarmosiłeś, gdyciem filmowały...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....

Zaradna matka Polka