Zaraz Brunki, Srajdaczki i wszystkie wcielenia opłacanych przez POsrańców tutaj kont zsinieją z zawiści

Data: 2019-01-03 02:15:23
Autor: Lord Donald
Zaraz Brunki, Srajdaczki i wszystkie wcielenia opłacanych przez POsrańców tutaj kont zsinieją z zawiści
Popatrz srajdaczku, jak to jest jak to jest gdy dostali twoi posrańcy kopa, i przychodzi taki pisior zamiast wybierać resortowych ulubieńców wiecznych pierdzi stołków zwanych celebrytami, daje się szansę tym co mają prawdziwy talent. Będąc przez 25 lat, począwszy od AWS, UW, PO i przyklejone im PSL, zawsze krajem taniej usłużnej bezwartościowej siły roboczej, wiecznym wycieruchem waszej POsranej UE, zawsze skazanej na poniżenie i służbę u waszych niemieckich jedynych władców w Brukseli zza kulis, wystawiających jedynie usłużnych im tam sprzedajnych namiestników jakim jest teraz Junkier i Tusk. Twoi POsrańcy przez 25 lat niszczyli nasz kraj, gdzie jedyną szansą na jaki kolwiek sukces Polaka było jedynie emigracje i niewola w poniżeniu na zachodzie Europy. W dodatku celowo trzymali nasz kraj w nędzy aby uczynić Polaków w poszukiwaniu za chlebem gotowych na wszystko, na poniżenie jaki przygotował dla nas twój ukochany zachód. Po paczcie srajdaczki, jak w króciutkim okazało się, że Polacy to jeden z najwspanialszych narodów w Europie. Zgodzę się z tobą to nie PiS to zrobiło, ale PiSiory dali Polakom szansę, przestali nas jak twoi POsrańcy niszczyć pod dyktando twojego jak go tu nieraz nazywałeś niemieckiego pana. To właśnie PiSiory po raz pierwszy stworzyli Polakom warunki, a Polacy dokonali reszty, i to przez ostatnie trzy lata, i zrobiliśmy przez te trzy lata o wiele więcej niż niektóre kraje zdolne były by zrobić i przez 30. Bo srajdaczku i te twoje POsrańcy możecie nas Polaków opluwać do woli, ale prawdy nie zmienicie, że jesteśmy jednym z najwspanialszych narodów świata. Już was czas minął, choćbyście zakwiczeli się w waszej Brukseli na śmierć, tutaj już nie wrócicie. Polacy odzyskali dumę i nadzieję, nie pozwolą twoim POsrańcom ponownie dać się zniszczyć, oraz znów zagonić jako niewolnicze bydło do twoich niemieckich panów, którzy dali twoim POsrańcom stołki w Brukseli, w dodatku czyniąc niektórych z nich swoimi namiestnikami. Wyzywałeś nas wiele razy od polaczków, ale to nazwa jaką nazywają takich jak ty twoi jak tu ich nie raz nazywałeś twoi niemieccy panowie, i z tym się z nimi zgadzam, ty wypinając się dupą na nasz kraj nie jesteś Polakiem, tylko polaczkiem czyli usłużną gotową na wszystko sprzedajną gnidą, narodowościową dziwką, podobnie jak reszta twoich kolegów sprzedajnych narodowościowych dziwek, oraz twoi uwielbieńcy sprzedajni frycom POsrańcy. Pop[acz srajdaczku jakim jesteśmy wspaniałym narodem, obejrzyj do końca i siniej dalej, bo to jeszcze nie koniec, takich ludzi w Polsce jest masa, a Polska już od 3 lat jest krajem nieograniczonych szans i możliwości, tak już pozostanie.

https://www.youtube.com/watch?v=y_SYZrqvKhE&list=RD31jYCtSBB1s&index=8

Data: 2019-01-02 17:54:32
Autor: japanizer
On Thursday, January 3, 2019 at 10:15:25 AM UTC+9, Lord Donald wrote:
[...]

https://www.money.pl/gospodarka/jest-prawa-reka-szefa-nbp-i-ukryla-swoje-zarobki-zupelnie-legalnie-6334303696729729a.html

  Jest prawą ręką szefa NBP i ukryła swoje zarobki. Zupełnie legalnie

  Zaufana pracownica prezesa NBP - Martyna Wojciechowska - znalazła sposób na to,   jak nie ujawnić majątku, którego dorobiła się w czasie kadencji radnej.   Wojciechowska objęła posadę dyrektorską w NBP latem 2016 roku. Według wyliczeń   mediów, zarabia w tej instytucji nawet 65 tys. zł miesięcznie. Oprócz tego   zasiada w radzie Bankowego Funduszu Gwarancyjnego, za co otrzymuje 11-12 tys.   zł co miesiąc.

  Wojciechowska nie przedstawiła także, wymaganego prawem, oświadczenia o stanie   majątkowym na koniec okresu sprawowania funkcji radnej. Aj waj! Opłacało się studiować rosyjski! W PiS jak znalazł, tow. Maciarenko tylko przyklaśnie!
A jeszcze ta operacja biustu i silikon w ustach - taka sekretarka to prawdziwy talent! No i wpada co miesiąc ponad 75 tysięcy złotych na konto. A tobie ile płacą, zakłamany pisiorku?

Data: 2019-01-03 08:25:21
Autor: Bruno Brunowski
Zaraz Brunki, Srajdaczki i wszystkie wcielenia opłacanych przez POsrańców tutaj kont zsinieją z zawiści
W dniu czwartek, 3 stycznia 2019 02:15:25 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
[CIACH BEŁKOCIK]

Jad z pyska cieknie, znaczy się rzeczowych argumentów zabrakło. U pisiorków to częsta przypadłość.

--
Bruno

Data: 2019-01-03 12:37:49
Autor: Pisiorowy Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

[...]

patrz lordzie dildo jak się trzepie kasę
a ty dalej ze swojej obskurnej norki nadajesz za darmo :DDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-01-03 17:20:12
Autor: Lord Donald
W dniu 03.01.2019 o 02:54, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Tak jak mówiłem. Srajdak się rozsierdził. Teraz ta folksdojczka gnida nie uśnie jak nie dopierdoli nam polaczkom. Bo inaczej fryc mu nie zapłaci dziennej porcji zupy. Tobie trza było srajdaczku choć rosyjski studiować lub co kolwiek, abyś nie był tępym gniotem po podstawówce i to zaocznej, to  byś dziś u fryca w upodleniu za michę zupy nie przypierdalał, i później głupa tu nie palił jak z wielu twoich postów wynika, że i tak to dla ciebie zbytek łaski, boś polaczek a dla ciebie polskość to nienormalność.

Data: 2019-01-04 07:29:56
Autor: bytomir.kwasigrokarbonyl
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
 Według wyliczeń   mediów, zarabia w tej instytucji nawet 65 tys. zł miesięcznie.

Wcześniej to info było podawane jako pewnik, teraz widzę że wg. mediów:)

Wisz, wg. mediów to bronek był wygrał w cuglach, sam budował
autostrady: https://youtu.be/BWX28COcWeU

Wg. mediów lud (średnio) zarabiał w 2014  5,5brutto, ale jak przyszło pisiorstwo
to GWno zmieniło retorykę i zaczęło stękać "policaje marnie zarabiajo",
nauczyciele od 2012 podwyżki nie otrzymali.

https://sjp.pwn.pl/sjp/fakt-prasowy-medialny;3281529.html
fakt prasowy, medialny <<informacja rozpowszechniana w prasie lub mediach elektronicznych, niezgodna z prawdą, ale mająca wpływ na opinię publiczną>>
Wojciechowska nie przedstawiła także, wymaganego prawem, oświadczenia o stanie
  majątkowym na koniec okresu sprawowania funkcji radnej. Oj tam, Hanka kondoniara też swego czasu zapomniała o oświadczeniu majątkowym
(swoim lub męża), wtedy GWno broniło Hanki kondoniary:)

Data: 2019-01-04 07:40:13
Autor: japanizer
On Saturday, January 5, 2019 at 12:29:58 AM UTC+9, bytomir.kwas...@gmail.com wrote:
> [...]

Wcześniej to info było podawane jako pewnik, teraz widzę że wg. mediów:)

Wg. mediów Glapiński, znany też jako bohater wszystkich afer Porozumienia Centrum, był wczoraj przesłuchiwany w prokuraturze. A wkrótce szykuje się kolejne, bo NIK już niucha:

cyt.

   NIK rozpoczyna kontrolę w NBP. "Nie jesteśmy ślepi i głusi"   - Nie jesteśmy ślepi i głusi na te sygnały, które docierają (...) jesteśmy   świadomi krytycznych informacji na temat polityki płacowej w NBP - dodał   Kwiatkowski.   "Rozpoczynamy kontrolę w Narodowym Banku Polskim jutro. Wyników spodziewamy   się w połowie czerwca" - powiedziała PAP rzecznik prasowa Najwyższej Izby   Kontroli Ksenia Maćczak.

Aj waj, w połowie czerwca. To tak zaraz przed wyborami, co?

Data: 2019-01-04 19:59:17
Autor: Pajdak
Zaraz zenki, lordziki i inne kwasipierdy z opłacanych przez Kreml kont zsinieją z zawiści
psikuta <bytomir.kwasigrokarbonyl@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

google ==> gliński tuczy Rydzyka

Oj tam, Hanka kondoniara

Te, ofiaro zbyt luźnego kondoma! Hanka nie jest twoją koleżanką psiarczyku.

też swego czasu zapomniała o oświadczeniu majątkowym
(swoim lub męża),

Psiarczyku, zdecyduj się. Jeżeli nie wiesz to WON!

wtedy GWno

G...wno to ty masz we łbie. Zmieszane z piachem z kuwety.

broniło Hanki kondoniary:)

Co słychac u senatora Koguta?

--
Pajdak

Data: 2019-01-04 13:38:12
Autor: Lepudruk
lord donald agentem Kremla
ZAPLUTY KARZEŁ  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

No chłopie! Ależ POplułeś! Cały dowcip POlega na tym, że to ty jesteś
autorem tych wyzwisk pod adresem NAS POLAKÓW!

POdszywasz się jak jakaś gnida POD kolejny nick i PLUJESZ na NASZ KRAJ!
Jesteś sowieckim parobkiem, żrącym z psiej kremlowskiej michy. Twoje dni sa
POliczone. Nie jestes już przydatny. Wkrótce zdechniesz, bo twój pan
kremlowski wynajmie hycla z Żoliborza który POwiesi cie na sznurku na
pierwszym lepszym drzewie.

--
Lepudruk

Zaraz Brunki, Srajdaczki i wszystkie wcielenia opłacanych przez POsrańców tutaj kont zsinieją z zawiści