Zaraz się piździelce pochlastają.

Data: 2011-08-25 16:55:32
Autor: stevep
Zaraz się piździelce pochlastają.
# PKN Orlen wprowadził trzecią w ostatnich tygodniach obniżkę cen  detalicznych na własnych stacjach paliwowych. Od środy benzyna bezołowiowa  Eurosuper 95 i olej napędowy kosztują w tych placówkach 4,99 zł za litr.
Podobną obniżkę wprowadza Lotos, który obniżył dziś ceny paliw na swoich  stacjach poniżej „psychologicznej bariery” 5 złotych.

Jak poinformowało biuro prasowe PKN Orlen, ustalenie maksymalnej ceny  detalicznej benzyny na poziomie 4,99 zł za litr oznacza powrót do cen z  początku marca, gdy została przełamana bariera 5 zł za litr.

Według płockiego koncernu, od początku sierpnia maksymalna cena benzyny  bezołowiowej Eurosuper 95, czyli najpopularniejszej wśród kierowców,  spadła na stacjach własnych tej spółki o 40 gr na litrze, a cena oleju  napędowego o 20 gr na litrze. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5n5c

--
stevep

Data: 2011-08-25 18:41:14
Autor: Grzegorz Z.
Zaraz się piździelce pochlastają.
stevep napisa:

# PKN Orlen wprowadzi trzeci w ostatnich tygodniach obnik cen  detalicznych na wasnych stacjach paliwowych. Od rody benzyna bezoowiowa  Eurosuper 95 i olej napdowy kosztuj w tych placwkach 4,99 z za litr.
Podobn obnik wprowadza Lotos, ktry obniy dzi ceny paliw na swoich  stacjach poniej psychologicznej bariery 5 zotych.

Na pewno wina Tuska.

Kaza przed wyborami.

--
Socjalizm nigdy nie zapuci w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uwaaj si za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerw w przejciowych

Data: 2011-08-25 19:40:43
Autor: Leprechaun

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v0ryeu0lv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Po wygranej PiS benzyna bedzie po 2 zł 49 gr. Wszystko dlatego, że prezes PiS kupi 1-wszy w zyciu samochód! Ma być tanio! I będzie! Zabierze się bogatym, da PiS-owi!

BomBel

Data: 2011-08-25 21:32:12
Autor: Ania
W dniu 2011-08-25 19:40, Leprechaun pisze:

[...]

Bąbelek, film z tatą obejrzeli? ;p

Data: 2011-08-25 21:59:14
Autor: Grzegorz Z.
Zaraz się piździelce pochlastają.
Ania napisa:

Bbelek, film z tat obejrzeli? ;p

Ukrade mi nicka z Onetu!

Data: 2011-08-25 13:31:41
Autor: Mirek
Zaraz si pidzielce pochlastaj.
On Aug 25, 9:59pm, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Ania napisa :

> B belek, film z tat obejrzeli? ;p

Ukrad e mi nicka z Onetu!

Przepraszam, ja tylko gocinnie zajrzaem przywita si z
ssiadami. :)
Niejaki 'obserwator' zwyk anonsowa mnie ju wczeniej, to chyba
jeden z tych Pingwinkw :)

Data: 2011-08-26 11:58:36
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1smpn5pmof51o$.jno7aisfao31$.dlg40tude.net...
Ania napisa:

Bbelek, film z tat obejrzeli? ;p

Ukrade mi nicka z Onetu!

Logujesz sie tam jako Ania ? No prosze.

R.

Data: 2011-08-26 16:32:18
Autor: Leprechaun
Zaraz si pidzielce pochlastaj.

Uytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa w wiadomoci news:j37qpo$3rq$1news.onet.pl...

[...]

Te, biedak. Co sychac u Mieeetka?

BomBel

Data: 2011-08-27 21:21:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-25 21:59, Grzegorz Z. pisze:
Ania napisał:

Bąbelek, film z tatą obejrzeli? ;p
Ukradłeś mi nicka z Onetu!

Na prawdę? Lubisz od czasu do czasu wyjść w kiecce na miasto?

Data: 2011-08-26 05:42:34
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Ania" <brak@maila.pl> napisał w wiadomości news:j367vt$nb5$2node2.news.atman.pl...
[...]

Też lubisz kreskówki? Uwielbiam "Tom i Jerry". Chcesz się wymienić?

BomBel

Data: 2011-08-25 21:47:22
Autor: kefirh
W dniu 2011-08-25 16:55, stevep pisze:
# PKN Orlen wprowadził trzecią w ostatnich tygodniach obniżkę cen
a Zenon - szczwany gość - zawekował cały garaż po 5,20.
Nie ma go.

k.

Data: 2011-08-26 05:43:45
Autor: Leprechaun

Użytkownik "kefirh" <kefirh@reuter.si> napisał w wiadomości
[...]

Weź z niego przykład bezimienny matole! Cukier juz ci zszedł? ;)))

BomBel

Data: 2011-08-25 22:22:32
Autor: VSS
Zaraz się piździelce pochlastają.
oni nadal kupuja beznynę po 6 złotych, bo im na stacji dospuja kokainy do niej, dlatego taka droga.

--
VSS

Data: 2011-08-26 00:51:27
Autor: Kaczysta
Zaraz się piździelce pochlastają.
Debilstwo się cieszy - za dwa miesiące i tak podniosą na 6,40 zł.
AZ

Data: 2011-08-26 05:41:44
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4e56d1f5$0$3500$65785112news.neostrada.pl...
Debilstwo się cieszy - za dwa miesiące i tak podniosą na 6,40 zł.
AZ

Nie mów! Przecież PiS nie zrobi nam tego! Obiecaliście!

BomBel

Data: 2011-08-27 00:27:58
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e571668$2$2450$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wybory wygra PO.
Takiej mobilizacji zaprzaństwa Polska nie pamięta od 1949 roku.
AZ

Data: 2011-08-27 07:25:55
Autor: =He®Sk=
Zaraz si pidzielce pochlastaj.
On Sat, 27 Aug 2011 00:27:58 +0200, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

Uytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisa w wiadomoci news:4e571668$2$2450$65785112news.neostrada.pl...

> Uytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa w wiadomoci > news:4e56d1f5$0$3500$65785112news.neostrada.pl...
>
> Nie mw! Przecie PiS nie zrobi nam tego! Obiecalicie!
>
> BomBel
Wybory wygra PO.
Takiej mobilizacji zaprzastwa Polska nie pamita od 1949 roku.
AZ

 nie popadaj w taki optymizm. ;o)))

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2011-08-27 06:13:14
Autor: [He®Sk]
Zaraz si pidzielce pochlastaj.
On Fri, 26 Aug 2011 00:51:27 +0200, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

Debilstwo si cieszy - za dwa miesice i tak podnios na 6,40 z.
AZ

 przeciez za 2 miesiace bedzie rzadzic PiS! chcesz powiedziec,
 ze wg PiS obiecana obnizka to rzeczywista podwyzka? zaiste,
 ekonomiczna chytrosc prezesa jest godna podziwu!

Data: 2011-08-26 12:09:04
Autor: raff

"stevep" <stevep011@tkdami.net> wrote in message news:op.v0ryeu0lv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Oho, wybory idą, trzeba dać gawiedzi tansze paliwko.

R.

Data: 2011-08-27 07:25:58
Autor: =He®Sk=
Zaraz si pidzielce pochlastaj.
On Thu, 25 Aug 2011 16:55:32 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

[...]

 od listopada bedzie jeszcze taniej. prezes PiS obiecal!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Zaraz się piździelce pochlastają.