Zaraz si zacznie.

Data: 2015-06-11 12:54:04
Autor: kogutek444
Zaraz si zacznie.
Przychodzi facet do knajpy i mwi do barmana " setk i korek bo zaraz si zacznie. Wypi, przegryz i znowu prosi " Seetke o koreek bo zaraz si zaaczznie". Wypi przegryz i znowu woa" panie strszyyyy seetkee i koorleek booo zaraz si zacznie" Wypi przegryz ju ma woa na barmana a barman pierwszy " panie a kto za to bdzie paci" " achhhaa zacynaa sie".
To co w linku z wyjtkiem tego e zaraz si zacznie nie jet mieszne
http://www.24opole.pl/17843,W_Losiowie_ruszy_pierwszy_w_Polsce_odcinkowy_pomiar_predkosci,wiadomosc.html

Data: 2015-06-12 06:56:43
Autor: Mateusz
Zaraz si zacznie.
W dniu 2015-06-11 o 21:54, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Tak  te posty rne na grupie eby pisa,
czy eby co osign?
Pomiar odcinkowy bdzie no i co z tego?

M/

Data: 2015-06-12 02:35:58
Autor: kogutek444
Zaraz si zacznie.
W dniu pitek, 12 czerwca 2015 06:56:47 UTC+2 uytkownik Mateusz napisa:
> [...]
> To co w linku z wyjtkiem tego e zaraz si zacznie nie jet mieszne

Nie wiem co z tego. Moe przejedziesz si tam setk na caym odcinku i opiszesz.

Data: 2015-06-12 14:32:29
Autor: Myjk
Zaraz się zacznie.
Fri, 12 Jun 2015 02:35:58 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
Nie wiem co z tego. Może przejedziesz się tam setką na całym odcinku i opiszesz.

Poza tym, że typowe bezmyślne zapierdalacze będą jechać poniżej
dopuszczalnej (bo nie będą wiedzieć z jaką prędkością można jechać), to
faktycznie nic z tego. Będzie się ruch odbywać wolniej.

Może nie specjalnie dużo bezpieczniej, ale z pewnością ciszej dla okolicy.

Wbrew pozorom to odczuwalne. Niedawno spędziłem trochę czasu na działce
gdzie będę inwestować i zaniepokoił mnie hałas z pobliskiej szosy (choć
jest tam 60, była godzina 12-14 -- chodzi o kierunek na lubelską w
Majdanie). Następnego dnia byłem skołowany, bo nagle zrobiło się kompletnie
cicho... dlaczego, to się okazało jak wyjechałem na szosę, gdzie jak się
okazało, suszyli policjanci.

No, ja wiem, ograniczenia są bez sensu.

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-06-12 19:18:49
Autor: t-1
Zaraz si zacznie.
W dniu 2015-06-12 o 14:32, Myjk pisze:

Moe nie specjalnie duo bezpieczniej, ale z pewnoci ciszej dla okolicy.

Wbrew pozorom to odczuwalne. Niedawno spdziem troch czasu na dziace
gdzie bd inwestowa i zaniepokoi mnie haas z pobliskiej szosy (cho
jest tam 60, bya godzina 12-14 -- chodzi o kierunek na lubelsk w
Majdanie). Nastpnego dnia byem skoowany, bo nagle zrobio si kompletnie
cicho... dlaczego, to si okazao jak wyjechaem na szos, gdzie jak si
okazao, suszyli policjanci.

No, ja wiem, ograniczenia s bez sensu.

Po drogach jed kierowcy po to tylko, aby si w miar moliwoci jak najszybciej dosta z punktu A do punktu B.
Jeli kto twierdzi, e raczej po to, aby byo cicho dla okolicy czy bezpieczniej ni w drewnianym kociele, gdzie przecie te moe cega na eb mu spa, to trudno z takim wytworem indoktrynacji dyskutowa.

Data: 2015-06-13 10:41:02
Autor: Myjk
Zaraz si zacznie.
Fri, 12 Jun 2015 19:18:49 +0200, t-1
Po drogach jeżdżą kierowcy po to tylko, aby się w miarę możliwości jak najszybciej dostać z punktu A do punktu B.

I dostają taką możliwość żeby jak najszybciej jak to możliwe dostać się z punktu A do B. Przecież nikt im jechać nie broni.

Jeśli ktoś twierdzi, że raczej po to, aby było cicho dla okolicy czy bezpieczniej niż w drewnianym kościele, gdzie przecież też może cegła na łeb mu spaść, to trudno z takim wytworem indoktrynacji dyskutować.

Budynki mieszkalne i drogi są nierozerwalną częścią. Zadowolenie jednych
nie może się odbywać kosztem tych drugich -- warto dorosnąć i to w końcu
zrozumieć. Z ignorantami, którzy uważają że jedynymi istotnymi na tym
padołku są "biedni" kierowcy, rzeczywiście ciężko dyskutować. Może wzorem
megalomanów frankowiczów niech ci uciśnieni kierowcy założą sobie partię
polityczną i wtedy zrobią się królami okolicy...

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-06-13 19:11:03
Autor: Pawel O'Pajak
Zaraz si zacznie.
Powitanko,

Zadowolenie jednych
nie moe si odbywa kosztem tych drugich

No wlasnie, setki tys kierowcow, ktorzy maja przed soba po kilkaset km bedzie jechac dluzej, zeby spokoju Myjka nie zaklocac, tylko dlatego, ze Myjk postanowil tu se chalupe postawic.
Ja rozumiem, ktos mieszkal tu od pokolen, a tu mu highway pod oknami prowadza. To rzeczywiscie moze wk', ale swiadomie kupowac dzialke i rzadac od innych, zeby sie dostosowali, to lekko jak talibowie.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym pozna ma szkodliwo spoeczn?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mroek)

Data: 2015-06-13 20:18:36
Autor: re
Zaraz si zacznie.

Uytkownik "Pawel O'Pajak"

[...]

-- -
No dokadnie.

Sytuacja Myjka jest jednak odmienna od wikszoci mieszkacw budynkw pooonych w okolicach drg. Droga sobie jest np od przed wojny kiedy tam raz na godzin furmanka jechaa. Dzisiaj ta droga to krajwka. Nie da si rozmawia przed domem. I co maj mieszkacy zrobi ? Bo t drog rozbudowywano, kiedy bya kostka, dzisiaj po 2 pasy asfaltowe w kad stron, po drodze wywaszczenia wacicieli, czyli kto jednak co zrobi, e jest jak jest.

Data: 2015-06-13 21:14:08
Autor: Myjk
Zaraz si zacznie.
Sat, 13 Jun 2015 19:11:03 +0200, Pawel O'Pajak
No wlasnie, setki tys kierowcow, ktorzy maja przed soba po kilkaset km bedzie jechac dluzej, zeby spokoju Myjka nie zaklocac, tylko dlatego, ze Myjk postanowil tu se chalupe postawic.

Jak to w większości przypadków bywa, jak tylko coś napiszesz to w zębach
trzeszczy. Jest tam ograniczenie do 60 i to jest FAKT. Ludzie jeżdżą tam
80+, to jest FAKT. Dużo ciszej jest jak auta jadą 60 niż 80+, to jest fakt.
Czego nie rozumiesz?
Ja rozumiem, ktos mieszkal tu od pokolen, a tu mu highway pod oknami prowadza. To rzeczywiscie moze wk', ale swiadomie kupowac dzialke i rzadac od innych, zeby sie dostosowali, to lekko jak talibowie.

Naucz się czytać ze zrozumieniem, tudzież nie wciskaj rzeczy których nie
napisałem. Ergo, ja stawiam chałupę tam, gdzie już jest ograniczenie do 60,
a nie tam gdzie jest 100 i "żądam" postawienia ograniczenia do 60. Masz zły dzień, to czep się własnej baby.

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-06-15 00:08:41
Autor: Pawel O'Pajak
Zaraz si zacznie.
Powitanko,

Jest tam ograniczenie do 60 i to jest FAKT. Ludzie jed tam
80+, to jest FAKT. Duo ciszej jest jak auta jad 60 ni 80+, to jest fakt.
Czego nie rozumiesz?

Skoro fakty sa takie jak piszesz, to nie rozumiem, czemu tam jest ograniczenie do 60.
Halasu 60 vs 80 nie mierzylem, z pewnoscia ten 80 trwa krocej.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2015-06-15 09:11:23
Autor: Myjk
Zaraz si zacznie.
Mon, 15 Jun 2015 00:08:41 +0200, Pawel O'Pajak
Skoro fakty sa takie jak piszesz, to nie rozumiem, czemu tam jest ograniczenie do 60.

Przecież widzę, że od początku nie rozumiesz co się pisze.
Halasu 60 vs 80 nie mierzylem,

Toć właśnie piszę, że róznica, wbrew pozorom i świadomości "zapierdalaczy",
jest odczuwalna.

z pewnoscia ten 80 trwa krocej.

To tylko przy Twoich "genialnych" założeniach, że przejeżdża tylko jedno
auto, a nie, jak to jest w rzeczywistości, ciągnie się praktycznie
nieprzerwany sznurek. Weź choć czasem pomyśl i spójrz nieco dalej niż tylko
koniec własnej maski. --
Pozdor Myjk

Data: 2015-06-15 19:20:25
Autor: re
Zaraz się zacznie.

Użytkownik "Myjk"

[...]

Jak się ciągnie sznurek to tym bardziej powinni szybciej przejeżdżać

Data: 2015-06-18 00:17:23
Autor: Pawel O'Pajak
Zaraz si zacznie.
Powitanko,

z pewnoscia ten 80 trwa krocej.
To tylko przy Twoich "genialnych" zaoeniach, e przejeda tylko jedno
auto, a nie, jak to jest w rzeczywistoci, cignie si praktycznie
nieprzerwany sznurek.

Drogi sa od tego, zeby po nich jezdzic. Do tego tez sluza samochody. Czuje sie zobowiazany te (dla mnie) oczywistosc powiedziec, bo niektorym sie zdaje, ze samochod to fanaberia wrednych kapitalistow wyzyskujacych lud pracujacy miast i wsi, a bez drog mozna znakomicie funkcjonowac i wazniejsze sa drzewka niz bezpieczenstwo.
Jesli przez okreslona droge ma przejechac X samochodow, to przejazd bedzie trwal krocej, jesli beda jechac 80, czy 60? Kierowca majacy przejechac kilkaset km w tempie 60km/h bedzie mniej, czy bardziej zmeczony jak przejedzie te droge w krotszym czasie? Co bedzie bezpieczniejsze?

> We cho czasem pomyl i spjrz nieco dalej ni tylko
> koniec wasnej maski.

Pomysl troche i spojrz nieco dalej, niz granica Twojej dzialki (ktorej nikt Ci nie kaze tam kupowac).

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2015-06-13 20:50:07
Autor: dddddddd
Zaraz się zacznie.
W dniu 2015-06-13 o 10:41, Myjk pisze:
[...]

dobrze że moi sąsiedzi o tym nie wiedzą, bo jeszcze by przeforsowali 50km/h na autostradzie, bo mają dom w pobliżu...

Łukasz

Data: 2015-06-15 21:38:44
Autor: adam
Zaraz się zacznie.
W dniu 2015-06-13 o 10:41, Myjk pisze:
Fri, 12 Jun 2015 19:18:49 +0200, t-1
Budynki mieszkalne i drogi są nierozerwalną częścią.

Częścią ...czego? Ale dobra, nie są nierozerwalnie ze sobą związane. W Europie wiele jest państw, gdzie istnieje sieć dróg, a przy nich nie ma żadnych budynków poza stacjami. Te drogi pozwalają na szybkie przemieszczanie się po kraju.

U nas problem tkwi w tym, że dawne dróżki, które łączyły wioski zamieniono dzisiaj w drogi tranzytowe. Drogi lokalne stały się przelotowymi. Poza nielicznymi wyjątkami nie ma alternatywy, chcąc przejechać z A do B musisz przejechać przez dziesiątki miasteczek i wiosek. Jeśli masz do przejechania 40 km, to dasz radę jechać przepisowo, jeśli 400 km, to nie ma siły, przez 63cią wioskę przelecisz setką. I nie pisz, że się da, bo nigdy nie uwierzę. Próbowałem kiedyś na trasie Szczecin - Warszawa, 500 km, jechałem 13 godzin (odejmując przerwy). Normalnie jadę ok 8 - 9 godz łącznie z przerwami. Chętnie bym ominął te wioski, ale napisz mi jak? Tylko nie pisz, że jest A2.

Data: 2015-06-16 08:26:13
Autor: Myjk
Zaraz się zacznie.
Mon, 15 Jun 2015 21:38:44 +0200, adam
U nas problem tkwi w tym, że dawne dróżki, które łączyły wioski zamieniono dzisiaj w drogi tranzytowe.

Przecież każdy to wie i nei ma sensu o tym pisać. Jesteśmy 50 lat do tyłu w
stosunku do innych państw i nic, jak tylko czas, tego nie naprawi.
Chętnie bym ominął te wioski, ale napisz mi jak?

Więc odwróćmy pytanie i napisz mi jak ludzie mieszkający, jak to ktoś
napisał od pokoleń przy drogach, mają się bronić przed hałasem? Co ci
ludzie mają zrobić, sprzedać za bezcen swoje domy/mieszkania i wyprowadzić
się do szałasu? Ba, kto te domy od nich kupi? Ty? Pajak?
Tylko nie pisz, że jest A2.

Gdyż, ponieważ?

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-06-18 00:31:58
Autor: Pawel O'Pajak
Zaraz si zacznie.
Powitanko,

Wic odwrmy pytanie i napisz mi jak ludzie mieszkajcy, jak to kto
napisa od pokole przy drogach, maj si broni przed haasem?

Jesli przez pokolenia sie nie przyzwyczaili, to moze pora przerwac tradycje pokolen i zamieszkac dalej od drogi.
Jest jeszcze inny wynalazek, rzadko u nas spotykany, zwie sie on obwodnica.

Co ci
ludzie maj zrobi, sprzeda za bezcen swoje domy/mieszkania i wyprowadzi
si do szaasu? Ba, kto te domy od nich kupi? Ty? Pajak?

Zamienic w knajpy, gdzie podrozni moga cos zjesc, zamienic w lokale uslugowe, produkcyjne. Da sie bliskosc drogi wykorzystac jako atut, zamiast terroryzowac ludzi, ktorzy musza gdzies dojechac. Sa trasy, gdzie powinny wisiec tablice jak w Arizonie "Upewnij sie, ze masz wystarczajaca ilosc paliwa i wody, najblizsza stacja benzynowa jest za x00 km". Tak sie sklada, ze to dosyc biedne rejony, ale ludzie zamiast troche pomyslec, wola lamentowac jaka to bieda i jeszcze ten halas.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2015-06-13 20:48:15
Autor: dddddddd
Zaraz się zacznie.
[...]

to nie dlatego, po prostu wiatr był z innej strony. Wiem co mówię - w linii prostej mam jakieś 100m do torów kolei i na pewno mniej niż 500m do autostrady, której w niektóre dni nie słychać w ogóle, a w niektóre nawet przez otwarte okna z drugiej strony budynku. Nie suszą tam :)

No, ja wiem, ograniczenia są bez sensu.

wreszcie doszliśmy do meritum :)

Łukasz

Data: 2015-06-14 02:22:54

[...]