Zaraza przypłynęła Mayflower

Data: 2015-09-13 10:34:38
Autor: zdumiony
Zaraza przypłynęła Mayflower
Nawiązując do wypowiedzi Korwin-Mikkego "Imigranci to zalew Europy śmieciem ludzkim, który nie chce pracować"
Czym był zalew Ameryki kilkaset lat temu?
Indianie witali ich początkowo z otwartymi ramionami nie dając im zginąć z głodu. Jak się odwdzięczyli? Oszukiwali prawowitych właścicieli ziemi, dając im paciorki, rugując ich kilometr po kilometrze z ziemi, w końcu ich mordując.
Znane powiedzenie "lepszy czerwony niż martwy". Tam gdzie dopłynęli żądni złota Hiszpanie, zostali Dawni tubylcy, w Ameryce Północnej jest tylko garstka w rezerwatach.
Tak, to właśnie USA, ten "wspaniały, demokratyczny" kraj.

Data: 2015-09-13 02:06:42
Autor: szklanynocnik
Zaraza przyp³ynê³a Mayflower
u¿ytkownik zdumiony napisa³:
Nawi±zuj±c do wypowiedzi Korwin-Mikkego "Imigranci to zalew Europy ¶mieciem ludzkim, który nie chce pracowaæ"
Czym by³ zalew Ameryki kilkaset lat temu?

Ró¿nica miêdzy tamtymi a obecnymi jest du¿a,
tamci ostro zapierdalali, a ci ostro siê opierdalaj±.

Gdyby tamci tak sie opierdalali, zdechli by z g³odu.

Data: 2015-09-13 11:08:10
Autor: zdumiony
W dniu 13.09.2015 o 11:06, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Ró¿nica miêdzy tamtymi a obecnymi jest du¿a,
tamci ostro zapierdalali, a ci ostro siê opierdalaj±.

Gdyby tamci tak sie opierdalali, zdechli by z g³odu.

Mo¿e zapierdalali ale na kradzionych wielkich terenach ziemskich.

Data: 2015-09-13 03:08:46
Autor: szklanynocnik
Zaraza przyp³ynê³a Mayflower
u¿ytkownik zdumiony napisa³:

Mo¿e zapierdalali ale na kradzionych wielkich terenach ziemskich.

Silniejszy wypiera s³abszego.

pruski teoretyk wojny Karol von Clausewitz uwa¿a³, ¿e sprawc± wojny nie jest napastnik, tylko napadniêty, bo swoj± s³abo¶ci± zachêci³ napastnika do napa¶ci.

Data: 2015-09-13 13:13:27
Autor: niebieski
Zaraza przypłynęła Mayflower
W dniu 13.09.2015 12:08, szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik zdumiony napisał:

Może zapierdalali ale na kradzionych wielkich terenach ziemskich.

Silniejszy wypiera słabszego.

pruski teoretyk wojny Karol von Clausewitz uważał, że sprawcą wojny nie jest napastnik, tylko napadnięty, bo swoją słabością zachęcił napastnika do napaści.

Bez obaw.

My jesteśmy silni. Zdumione lewactwo może sobie tylko pojęczeć.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka – wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

Data: 2015-09-13 13:30:07
Autor: zdumiony
W dniu 13.09.2015 o 13:13, niebieski pisze:
My jesteśmy silni. Zdumione lewactwo może sobie tylko pojęczeć.

A ilu "was"?

Data: 2015-09-13 13:37:22
Autor: niebieski
W dniu 13.09.2015 13:30, zdumiony pisze:
W dniu 13.09.2015 o 13:13, niebieski pisze:
My jesteśmy silni. Zdumione lewactwo może sobie tylko pojęczeć.

A ilu "was"?

Wystarczy, aby w chwili próby zadziałać.

Data: 2015-09-13 13:40:41
Autor: niebieski
W dniu 13.09.2015 13:37, niebieski pisze:
[...]

Takj naprawdę to liczysz na to, lewacka niedorajdo, że w razie kłopotów ktoś cię wybawi, hoć sam nie masz na to ani siły, ani honoru.

Data: 2015-09-13 13:44:18
Autor: zdumiony
W dniu 13.09.2015 o 13:40, niebieski pisze:
Takj naprawdę to liczysz na to, lewacka niedorajdo, że w razie kłopotów
ktoś cię wybawi, hoć sam nie masz na to ani siły, ani honoru.

Musisz obrażać ludzi? Nie wiesz nawet co znaczy słowo "lewak"

Data: 2015-09-13 13:48:02
Autor: niebieski
W dniu 13.09.2015 13:44, zdumiony pisze:
[...]

Wiem i wyczuwam was na odległość.

Data: 2015-09-13 13:51:03
Autor: zdumiony
W dniu 13.09.2015 o 13:48, niebieski pisze:
[...]

Jakich "nas"? Ja jestem jeden.

Data: 2015-09-13 13:52:51
Autor: niebieski
W dniu 13.09.2015 13:51, zdumiony pisze:
[...]

Pycha przez ciebie przemawia.

Data: 2015-09-13 13:54:36
Autor: zdumiony
W dniu 13.09.2015 o 13:52, niebieski pisze:
Pycha przez ciebie przemawia.

Prędzej przez ciebie, gdy mówisz że jest was wielu i tej siły nic nie powstrzyma jak Hitlera w 1933 roku.

Data: 2015-09-13 14:00:23
Autor: niebieski
W dniu 13.09.2015 13:54, zdumiony pisze:
W dniu 13.09.2015 o 13:52, niebieski pisze:
Pycha przez ciebie przemawia.

Prędzej przez ciebie, gdy mówisz że jest was wielu i tej siły nic nie
powstrzyma jak Hitlera w 1933 roku.

To wasz lewacki guru. nie mieszaj nas do tego.

Data: 2015-09-13 14:02:35
Autor: zdumiony
W dniu 13.09.2015 o 14:00, niebieski pisze:
To wasz lewacki guru. nie mieszaj nas do tego.

Hilter nie jest moim guru, nie mieszajCIE MNIE do tego

Data: 2015-09-13 14:05:11
Autor: niebieski
W dniu 13.09.2015 14:02, zdumiony pisze:
W dniu 13.09.2015 o 14:00, niebieski pisze:
To wasz lewacki guru. nie mieszaj nas do tego.

Hilter nie jest moim guru, nie mieszajCIE MNIE do tego

narodowy-SOCJALISTA. OdjÄ…c "narodowy"i mamy zdumionego.

Data: 2015-09-13 14:07:36
Autor: zdumiony
W dniu 13.09.2015 o 14:05, niebieski pisze:
narodowy-SOCJALISTA. OdjÄ…c "narodowy"i mamy zdumionego.

nie zgadłeś, bliżej mi do narodowców niż do socjalistów. A wam blisko do Adolfa. Wiem, są pewne różnice ideowe jak między Stalinem i Trockim.

Data: 2015-09-13 14:11:42
Autor: niebieski
W dniu 13.09.2015 14:07, zdumiony pisze:
[...]

Nie wieżę w żadne twoje słowo.
Dla żartu tylko zadam jedno pytanie:
"Jesteś przeciwko redystrybucji dóbr?"

Data: 2015-09-13 14:12:41
Autor: niebieski
[...]

Zapomniałem dodać - bolszewiku.

Data: 2015-09-13 14:15:46
Autor: zdumiony
W dniu 13.09.2015 o 14:12, niebieski pisze:
Zapomniałem dodać - bolszewiku.

dorośnij w końcu, kopnij w dupę Korwina,i nie wyobrażaj sobie że wszyscy którzy nie są jego wyznawcami to lewacy i bolszewicy

Data: 2015-09-13 14:25:00
Autor: niebieski
W dniu 13.09.2015 14:15, zdumiony pisze:
W dniu 13.09.2015 o 14:12, niebieski pisze:
Zapomniałem dodać - bolszewiku.

dorośnij w końcu, kopnij w dupę Korwina,i nie wyobrażaj sobie że wszyscy
którzy nie są jego wyznawcami to lewacy i bolszewicy

No odpowiedz narodowy-socjalisto: "jesteś przeciwko redystrybucji dóbr?"

Data: 2015-09-13 14:37:43
Autor: zdumiony
W dniu 13.09.2015 o 14:25, niebieski pisze:
No odpowiedz narodowy-socjalisto: "jesteś przeciwko redystrybucji dóbr?"

Stosujecie tę samą metodę co marksiści. Wynaleźli mianowicie coś takiego jak "wartość dodatkowa", którą pracodawca przywłaszczał, to oznaczało że jedynie robotnik mógł coś zarobić, jeśli pracodawca zarobiłby jeden grosz, to tylko okradając robotnika.
Natomiast wy wymyśliliście złe państwo które kradnie w podatkach. Nie ma się czemu dziwić, jesteście przecież takimi samymi marksistami wierzącymi w walkę klas, tylko inną klasę uważacie za postępową. A zarówno marksizm jak i nazizm jak dziewiętnastowieczny kapitalizm biorą się z rozmyślań nad teorią ewolucji. Na przykład kapitaliści interpretują to tak, że gdy silniejszy pożera słabszego to jest to dobre, bo tak jest w przyrodzie, marksiści interpretowali walkę klas jako walkę gatunków a naziści walkę narodów. Wszystko opiera się na błędzie. I dla was "redystrybucja dóbr" jest wtedy gdy państwo nakłada na przykład podatek dochodowy zamiast pogłównego a nie wtedy gdy lichwiarz zabiera biednemu ostatnie grosze.
Czyli jestem za normalnymi podatkami, jak dochodowy a przeciw takim niesprawiedliwościom jak pogłówny czy katastralny.

Data: 2015-09-13 14:40:34
Autor: niebieski
W dniu 13.09.2015 14:37, zdumiony pisze:
[...]

grosz, to tylko okradajÄ…c robotnika.
[...]
Nie będę czytał tego bełkotu.
Odpowiedz konkretnie na moje pytanie: " Jesteś za redystrybucją dóbr?"

Data: 2015-09-13 14:42:34
Autor: zdumiony
W dniu 13.09.2015 o 14:40, niebieski pisze:
Nie będę czytał tego bełkotu.
Odpowiedz konkretnie na moje pytanie: " Jesteś za redystrybucją dóbr?"

Przecież napisałem konkretnie. Jak masz problem z czytaniem dłuższych tekstów, to może z niego wynikają twoje polityczne upodobania?

Data: 2015-09-13 14:44:43
Autor: niebieski
W dniu 13.09.2015 14:42, zdumiony pisze:
[...]

Jesteś, czy nie jesteś. To jest kryterium, które odróżnia lewaka od normalnego człowieka. IMO.

Data: 2015-09-13 14:47:42
Autor: zdumiony
W dniu 13.09.2015 o 14:44, niebieski pisze:
Jesteś, czy nie jesteś. To jest kryterium, które odróżnia lewaka od
normalnego człowieka. IMO.

A czy TY przestałeś już bić swoją żonę? To jest też kryterium.

Data: 2015-09-13 14:49:07
Autor: niebieski
W dniu 13.09.2015 14:47, zdumiony pisze:
W dniu 13.09.2015 o 14:44, niebieski pisze:
Jesteś, czy nie jesteś. To jest kryterium, które odróżnia lewaka od
normalnego człowieka. IMO.

A czy TY przestałeś już bić swoją żonę? To jest też kryterium.

Odpowiedz nędzny demagogu na pytane.

Data: 2015-09-13 14:52:41
Autor: zdumiony
W dniu 13.09.2015 o 14:49, niebieski pisze:
Odpowiedz nędzny demagogu na pytane.

Dlaczego ja mam odpowiadać na twoje demagogiczne pytanie a ty na moje już nie? Przestałeś? TAK/NIE

Data: 2015-09-13 14:54:10
Autor: niebieski
W dniu 13.09.2015 14:52, zdumiony pisze:
W dniu 13.09.2015 o 14:49, niebieski pisze:
Odpowiedz nędzny demagogu na pytane.

Dlaczego ja mam odpowiadać na twoje demagogiczne pytanie a ty na moje
już nie? Przestałeś? TAK/NIE

Popierasz redystrybucję dóbr?

Data: 2015-09-13 14:57:28
Autor: zdumiony
W dniu 13.09.2015 o 14:54, niebieski pisze:
Popierasz redystrybucję dóbr?

Oczywiście popieram. Spodziewam się że zaraz będzie krzyk: "a więc jesteś lewakiem/bolszewikiem/narodowym socjalistą" itp.

Data: 2015-09-13 15:15:31
Autor: niebieski
W dniu 13.09.2015 14:57, zdumiony pisze:
W dniu 13.09.2015 o 14:54, niebieski pisze:
Popierasz redystrybucję dóbr?

Oczywiście popieram. Spodziewam się że zaraz będzie krzyk: "a więc
jesteÅ› lewakiem/bolszewikiem/narodowym socjalistÄ…" itp.

Jaki tam krzyk. tylko potwierdziłeś to o czym wiemy.

Data: 2015-09-13 14:38:41
Autor: Wiesiaczek
W dniu 13.09.2015 o 13:30, zdumiony pisze:
W dniu 13.09.2015 o 13:13, niebieski pisze:
My jesteśmy silni. Zdumione lewactwo może sobie tylko pojęczeć.

A ilu "was"?

Raz!

:)

--
Wiesiaczek (dziś z tych... Tychów)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-09-13 13:22:26
Autor: zdumiony
W dniu 13.09.2015 o 12:08, szklanynocnik@gmail.com pisze:
pruski teoretyk wojny Karol von Clausewitz uwa¿a³, ¿e sprawc± wojny nie jest napastnik, tylko napadniêty, bo swoj± s³abo¶ci± zachêci³ napastnika do napa¶ci.

No w³a¶nie pruskie my¶lenie, Adolfik niewinny

Data: 2015-09-13 13:41:56
Autor: zdumiony
[...]

W 1939 roku sprawc± wojny by³a Polska zachêcaj±ca Hitlera i Stalina do napa¶ci. Kobiety lubi± byæ gwa³cone, a ³omiarz poczu³ siê zobligowany do walniêcia ³omem w g³owê i zabrania utargu.

Data: 2015-09-13 11:12:22
Autor: zdumiony
W dniu 13.09.2015 o 11:08, zdumiony pisze:
[...]

USA to bandycki kraj, gorszy od USA jest tylko Izrael

Data: 2015-09-13 14:13:30
Autor: zdumiony
W dniu 13.09.2015 o 10:34, zdumiony pisze:
Czym był zalew Ameryki kilkaset lat temu?

http://www.cda.pl/video/1347344f
Dobre!

Zaraza przypłynęła Mayflower