Zaraza z TVP Info

Data: 2015-01-31 23:25:56
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
Byłem po południu u teściowej i okazyjnie oglądałem wiadomości na TVP Info i ramówkę "Studio Wschód". Tam jak zwykle dziennikarka się wymądrzałą i antyrosyjską propagandę przedstawiała. W którymś momencie przytoczono wypowiedź Putina, że na wschodzie Ukrainy biorą udział regularne oddziały obcych najemnych wojsk i służb i..., no właśnie po tych wypowiedziach pominięto całkowicie ten fakt i dziennikarka przeszła obok tego do swojej propagandy antyrosyjskiej i zaczęła pytać się swoich rozmówców, czy Putin może w takim razie zaostrzyć swoją agreję czy coś w tym rodzajau. No przecież kurwa debile sami przyznaą, że na Ukrainie na wschodzie ioperują od samego początku obce wojska i oddziały i mordują ludność tam mieszkającą, przeważnie rosyjskojęzyczną, to kto ma się za tą ludnością wstawić, jak nie Rosjanie?

boukun

Data: 2015-01-31 23:36:32
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:majm2j$drm$1mx1.internetia.pl...
Byłem po południu u teściowej i okazyjnie oglądałem wiadomości na TVP Info i ramówkę "Studio Wschód". Tam jak zwykle dziennikarka się wymądrzała i antyrosyjską propagandę przedstawiała. W którymś momencie przytoczono wypowiedź Putina, że na wschodzie Ukrainy biorą udział regularne oddziały obcych najemnych wojsk i służb i..., no właśnie po tych wypowiedziach pominięto całkowicie ten fakt i dziennikarka przeszła obok tego do swojej propagandy antyrosyjskiej i zaczęła pytać się swoich rozmówców, czy Putin może w takim razie zaostrzyć swoją agresję czy coś w tym rodzaju. No przecież kurwa debile sami przyznają, że na Ukrainie na wschodzie operują od samego początku obce wojska i oddziały i mordują ludność tam mieszkającą, przeważnie rosyjskojęzyczną, to kto ma się za tą ludnością wstawić, jak nie Rosjanie?

Acha, zapomniałem dodać, że moja teściowa przejrzała, cały czas zaczęła komentować, dlaczego Polacy się tam wpierdalają..., w nie swoje sprawy... Nieszczęście tylko na nas sprowadzą...

boukun

Data: 2015-01-31 15:13:15
Autor: Marek
Zaraza z TVP Info
W dniu sobota, 31 stycznia 2015 23:36:41 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Acha, zapomniałem dodać, że moja teściowa przejrzała, cały czas zaczęła komentować, dlaczego Polacy się tam wpierdalają..., w nie swoje sprawy... Nieszczęście tylko na nas sprowadzą...

A pierogi ruskie umie tesciowa robic ?

Data: 2015-02-01 00:19:30
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:1e7742a5-f45b-4bb3-8152-c181049eab47googlegroups.com...
> [...]

Acha, zapomniałem dodać, że moja teściowa przejrzała, cały czas zaczęła
komentować, dlaczego Polacy się tam wpierdalają..., w nie swoje sprawy...

Umie, mam całą lodówkę zamrożonych...

boukun

Data: 2015-02-01 10:06:45
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-01-31 o 23:36, boukun pisze:

[...]

I co, uświadomiłeś ją?

Data: 2015-02-01 17:10:18
Autor: z
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-01-31 o 23:36, boukun pisze:
Byłem po południu u teściowej

Wiadomo że tv kłamie i że rzeczywistość nie jest czarno-biała ale ...
na Twoją "wypowiedź" można tylko zadać linka:
https://www.youtube.com/watch?v=-v6Jw9rsWCE
Wiadomo też że zgraja najemników pisze w necie również na ten temat zarabiając na życie ;-)
Nie chce mi się teraz szukać linka gdzie dokładnie wykazano jak rozpoznać takich "opiniotfurców" Poszukaj może znajdziesz bratnią duszę. :-)
A może jednak podszkol swój profesjonalizm bo jedzieeeee na kilometr.

Data: 2015-02-01 12:48:05
Autor: the_foe
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-01-31 o 23:25, boukun pisze:
[...]

  To czemu Twój dobry ojczulek Putin nie uratuje tych biednych ludzi przed mordami? Mógłby przecież pozwolić uciec im do raju na ziemi - Rosji, przywitać kwiatami i paszportami.
A moze Ruskie sie nie zmienili i po prostu stosuja swoja strategię pt " na wojnie nie ma niewinnej ludnosci", skoro nei walczą za sprawę to posłuzą za żywą tarczę.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-01 14:15:03
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mal52h$5me$1mx1.internetia.pl...
[...]

Czego ty jesteś taki głupi chuj, jak te nasze syjoniści podżegacze?
Woję kurwa rozpoczękli bandferowcy z Kijowa, podżegani przez naszych syjonistów i de bula!
To chcielibyście, żeby rdzenna większość opuściła pod waszym naciskiem i zbrodniami swoje ziemie i domy? Nie doczekanie wasze zbrodniarze, prędzej banderwcy spierdolą do Polski i zajmą Premyśl, nim rdzenni Rosjanie opuszczą swoje ziemie...

boukun

Data: 2015-02-01 14:47:56
Autor: the_foe
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-01 o 14:15, boukun pisze:
Woję kurwa rozpoczękli bandferowcy z Kijowa, podżegani przez naszych
syjonistów i de bula!

co nas to obchodzi? Dla nas najwazniejsze by Rusek ze swoim wojskowym złomem był jak najdalej od nas. Putin marzy o byciu drugim Stalinem (i co najgorsze to nie jest dla niego obrazą).
Rosja jest jak KK w Polsce, wiecznie przesladowana, bezbronna, marząca o pokoju i wszech obecnej równości, za to ponizana, wysmiewana, niezrozumiała.
--
@foe_pl

Data: 2015-02-01 14:53:24
Autor: u2
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-01 o 14:47, the_firer pisze:
Rosja jest jak KK w Polsce, wiecznie przesladowana, bezbronna, marząca o
pokoju i wszech obecnej równości, za to ponizana, wysmiewana,
niezrozumiała.

aj-waj!

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-02-01 16:25:06
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:malc38$sav$1mx1.internetia.pl...
[...]

Dla nas, to znaczy dla kogo? Bo dla nas Polaków to najważniejsze, żeby banderowcy trzymali się jak najdalej od nas... Nie rozpoczęliby polscy syjoniści podżegacze z zachodnimi imperialistami tej wojny podjazdowej i nie otaczaliby Ruskich, nie byłoby wojny i podziału na Ukrainie... Proste! Chcesz od Putina za tę obrazę otrzymać w pysk, he, he? Dla podegacza de bula nic nie jest obrazą...

Odpierdolcie się od Rosji i Ukrainy, bo nieszczęście sprowadzicie na Polskę, jak mawia moja teściowa...

boukun

Data: 2015-02-01 17:06:33
Autor: the_foe
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-01 o 16:25, boukun pisze:
Dla nas, to znaczy dla kogo? Bo dla nas Polaków to najważniejsze, żeby
banderowcy trzymali się jak najdalej od nas...

http://tinyurl.com/mql7xuc
Masz tu poparcie w wyborach dla "banderowców" na Ukrainie. Zdobyli... 1 mandat. Wiec przestan kłamać.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-01 23:23:17
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:malk75$msq$1mx1.internetia.pl...
[...]

Banderowcy to wszyscy samozwańcy z majdanu... Przestań kłamać...

boukun

Data: 2015-02-01 19:59:58
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Odpierdolcie się od Rosji i Ukrainy, bo nieszczęście sprowadzicie na
Polskę, jak mawia moja teściowa...

Tak, tak, to by Twojemu szefowi najbardziej pasowało...

Data: 2015-02-01 23:24:01
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA434CF3864814budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Odpierdolcie się od Rosji i Ukrainy, bo nieszczęście sprowadzicie na
Polskę, jak mawia moja teściowa...

Tak, tak, to by Twojemu szefowi najbardziej pasowało...

Nie trolluj budzik...

boukun

Data: 2015-02-02 09:59:54
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

Nie trolluj boukun... :)

Data: 2015-02-01 17:26:20
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-01 o 14:47, the_foe pisze:
[...]

Więc niech nie róbmy sobie z kogoś wroga, opowiadając się nie tylko po jednej ze stron,ale nawet ze swojego kraju robiąc bazę wypadową dla amerykańskich podbojów świata.
Jesteś jakimś niedorozwojem że tego nie pojmujesz, nie rozumiesz świętego, dla każdego państwa, prawa do samoobrony?

Data: 2015-02-01 17:33:35
Autor: the_foe
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-01 o 17:26, Patriota pisze:

[...]

Rosja jest naszym wrogiem "by default". Kto tego nie rozumie jest niedorozwojem.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-01 20:19:08
Autor: Lord Donald
Zaraza z TVP Info
Typowe myślenie POsrańca Rusofoba.

Data: 2015-02-01 21:44:06
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zaraza z TVP Info
the_foe wrote:

[...]

Guzik prawda. To Putin się zrobił naszym wrogiem, a mógł nim nie być gdyby się nie wybierał z bezsensowną wojenką na Donieck. Gdyby Rosją rządził ktoś z głową na karku, to by cały Zachód był nam niepotrzebny.

Z Rosją oczywiście były i są konflikty interesów, które powinniśmy załatwić, jak już Wołodia przestanie pokutować na Kremlu, ale mówić, że Rosja jest wrogiem by default to jest upraszczanie Rosji do jednego obecnego cara-
dzierĹźymordy.

Oczywiście z winy Putina długo będzie trzeba czekać, aż się sytuacja znormalizuje, ale żaden władca, nawet Wołodia nie jest wieczny i prędzej czy później ząb czasu go wykruszy. Polsce potrzebna będzie wtedy normalna, zdemokratyzowana Rosja jako gwarant, że młode republiki takie jak Białoruś i Ukraina nie zwrócą przeciwko nam swojej agresji i brońcie Bogowie żeby ta przyszła Rosja była zbyt słaba, bo wtedy zamieszanie w środku tego państwa w postaci wojny domowej może w nas polecieć rykoszetem.
 --
СВЕТ
МИР

Data: 2015-02-01 23:27:45
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
"Jakub A.  Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:mam36n$b5d$1node2.news.atman.pl...
the_foe wrote:

[...]

Krzewciu, ciebie też reżimowa propaganda jak widać wyprała...

Na Donieck napadli banderowcy, podĹźegani przez de bula i polskich syjonistĂłw podĹźegaczy, nie wciskaj prymitywnego kitu...

boukun

Data: 2015-02-02 00:24:59
Autor: the_foe
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-01 o 23:27, boukun pisze:
Na Donieck napadli banderowcy, podĹźegani przez de bula i polskich
syjonistĂłw podĹźegaczy, nie wciskaj prymitywnego kitu...

ale zeby "napasc" to najpierw ten Donieck musiał ktos przejąć...

--
@foe_pl

Data: 2015-02-02 00:31:45
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mamdt7$art$2mx1.internetia.pl...
[...]

Przespałeś? W komie leżałeś? Było referendum i ludność utworzyła autonomiczne republiki Doniecką Republikę Ludową i Ługańską Republikę Ludową..., a potem de bul zaczął podżegać Ukraińców do wojny w imię terytorialnej integralności kraju... No i się po tym podżeganiu zaczęła tam lać krew i trup ścielić gęsto...

boukun

Data: 2015-02-02 03:18:48
Autor: the_foe
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-02 o 00:31, boukun pisze:
[...]

cos Ci sie pomylilo, bo referendum było na terenach "kontrolowanych". Czyli najpierw przejeli a dopiero potem, pod karabinami, pytali kogo wybierają i dlaczego Rosję. Zresztą dziwne to, tak ochoczo "wiekszosc" glosowała za Rosją a 2/3 ludnosci potem zwiała na tereny kontrolowane przez Kijów. Nawet "banderowcy" zaminowali trasy ucieczki zeby nowi obywatele Rosji nie uciekali z raju.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-02 13:16:29
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mamo34$bus$1mx1.internetia.pl...
[...]

Wymyślasz i trukasz na modłę propagandy polskich syjonistĂłw podĹźegaczy. Faktem jest, Ĺźe na DRL i ŁRL  napadli Ukraińcy z Kijowa, podĹźegani do wojny domowej przez de bula. Wcześniej tam był pokĂłj...

boukun

Data: 2015-02-02 09:59:53
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Było referendum i ludność utworzyła autonomiczne republiki Doniecką Republikę Ludową i Ługańską Republikę Ludową...,

hihihihihi
karabinoferendum....
Ale jedno trzeba im przyznac - u nas liczyli głosy tydzien, u nich mieli policzone jeszcze zanim referendum sie zaczeło...

Data: 2015-02-02 11:12:01
Autor: Lord Donald
Zaraza z TVP Info
No tak, ale ostatnio POsrańcy udowodnili że aby sfałszować wybory nie trzeba mieć karabinów, to tak zwana metoda na kciuk taniej i prościej.

Data: 2015-02-02 18:59:55
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
Użytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

No tak, ale ostatnio POsrańcy udowodnili że aby sfałszować wybory nie trzeba mieć karabinów, to tak zwana metoda na kciuk taniej i prościej.

Nie udowodnili tylko szczekali.
Jak przyszło do udowadniania to dowodów brak.

Data: 2015-02-02 13:18:28
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA4356736B2966budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Hihihihi, w główce suę coś miesza...

Ale jedno trzeba im przyznac - u nas liczyli głosy tydzien, u nich mieli
policzone jeszcze zanim referendum sie zaczeło...

No to masz teraz PO podżeganiach przez polskich syjonistów tam karabiny w ruchu... i nie płacz... Macie, coście chcieli...

boukun

Data: 2015-02-02 18:59:57
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

Skoro tak, to weź pigułkę...

[...]

Nie wiem kto chciał ale wiem, ze argument o wynikach referendum to kpina.

Data: 2015-02-02 01:09:58
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
[...]

Tu masz na filmiku, jak separatyści pytają się pojmanych jeńców, czy mają rodziny i dzieci. Potem w odpowiedzi pytają się ich, to dlaczego przyjechaliście tu mordować nasze dzieci?

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1l6cOKE1IwY&x-yt-cl=85114404&x-yt-ts=1422579428

W polskiej telewizorni tego nie widziałeś?

boukun

Data: 2015-02-02 03:24:35
Autor: the_foe
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-02 o 01:09, boukun pisze:
[...]

widziałem. caly normalny swiat epatuje tym filmikiem by udowodnic zezwierzecenie rosyjskiej strony. Pijani w 3d łamią podstawowe prawa miedzynarodowe dot. jenców. No i jak "dzieci" maja karabiny i próbują ukrasc ziemie Ukrainy to sie ich morduje. Nazisci tez mieli matki które lamentowały kiedy polski "terrorysta" zabijał im syna. Takie rzeczy nie przesadzaja kto ma racje.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-02 13:25:08
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mamodv$d2o$1mx1.internetia.pl...
[...]

Całe szczęście, że ja włączam polską telewizornię tytlko okazyjnie u teściowej...

Pijani w 3d łamią podstawowe prawa
miedzynarodowe dot. jenców. No i jak "dzieci" maja karabiny i próbują ukrasc ziemie Ukrainy to sie ich morduje.

A kto mieszka bandziorze na tych ziemiach? I jak niby mieliby sami sobie te ziemie ukraść?
Abu-Ghraib w Iraku pamiętasz? To było zezwierzęcenie...
http://fakty.interia.pl/swiat/news-makabryczne-zdjecia-z-abu-ghraib-gwalty-i-tortury,nId,860635

Nazisci tez mieli matki ktĂłre
lamentowały kiedy polski "terrorysta" zabijał im syna. Takie rzeczy nie przesadzaja kto ma racje.
@foe_pl

Naziści tacy jak ty i polscy syjoniści podżęgacze wojenni...

boukun

Data: 2015-02-02 13:33:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zaraza z TVP Info
boukun wrote:

Na Donieck napadli banderowcy, podĹźegani przez de bula i polskich
syjonistĂłw podĹźegaczy, nie wciskaj prymitywnego kitu...

boukun

Dalaj-Lama XIV o Putinie: "On myśli tylko ja, ja, ja. To źródło całego problemu"

"Przyzwyczailiśmy się do tego, że mur berliński upadł. Teraz prezydent Putin chce go odbudować. Ale on, robiąc to, rani własne państwo. Izolacja to samobójstwo"

Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,75477,16609404,Dalajlama_o_Putinie___On_mysli_tylko_ja__ja__ja__To.html#ixzz3Qaf61LoS

--
СВЕТ
МИР

Data: 2015-02-02 13:59:23
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
"Jakub A.  Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:manqqj$lgs$2node1.news.atman.pl...
boukun wrote:

Na Donieck napadli banderowcy, podĹźegani przez de bula i polskich
syjonistĂłw podĹźegaczy, nie wciskaj prymitywnego kitu...

boukun

Dalaj-Lama XIV o Putinie:

Ty z tym twoim Dalaj Lamą to wypad, tak samo z GWnem...

boukun

Data: 2015-02-02 16:38:55
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-02 o 13:33, Jakub A. Krzewicki pisze:
boukun wrote:

[...]

samobĂłjstwo"

A p. Dalaj Lamie nie marzy się powrót feudalizmu do tybetu, gdzie to właśnie Lamowie rozdawali karty?

Data: 2015-02-02 00:24:03
Autor: the_foe
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-01 o 21:44, Jakub A. Krzewicki pisze:
Z Rosją oczywiście były i są konflikty interesów, które powinniśmy załatwić,

Z Rosją nie mamy najmniejszych konfliktów interesów. Oni mają surowce, my ich potrzebujemy, mają w cholere terenu my się tam nie pchamy. Chyba, ze ten "konflikt" to brak bezposredniej granicy z Niemcami?

--
@foe_pl

Data: 2015-02-02 09:59:53
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
Użytkownik Jakub A. Krzewicki patrick.o.hooligan@gmail.com ...

Guzik prawda. To Putin się zrobił naszym wrogiem, a mógł nim nie być
gdyby się nie wybierał z bezsensowną wojenką na Donieck. Gdyby Rosją
rządził ktoś z głową na karku, to by cały Zachód był nam niepotrzebny.

Zazdroszcze Rosji potencjału i wspolczuje jego niewykorzystania...
Mogliby być potegą goniącą chiny a robią z siebie kraj na ktory 3/4 swiata poatrzy jak na dzikich najeźdzców.
Nawet Putina mi trudno zrozumieć w tym aspekcie...

Data: 2015-02-02 11:23:22
Autor: Lord Donald
Zaraza z TVP Info
Oj człowieku pozazdrościł byś jak byś wiedział jak tam żyją normalni ludzie, ty żyjesz zaślepiony propagandą POsrańców, nawet zdychając z głodu w rowie ze ściekami dar byś mordę jak ci dobrze bo oni mają tam źle, po prostu POsrańcy ci już tak zasrali umysł że nie odróżniasz rzeczywistości od ich propagandowej fikcji. Nie widzisz nawet w jakim chlewie żyje u nas przynajmniej 80% Polaków. Przypuśćmy że nie jesteś oszołomem który siedzi w gównie i rdze mordę jak mu dobrze, lub żyje z ciężko zarobionych pieniędzy rodziców na ich garnuszku, i mając za nic ich ciężką pracę za marne grosze i drze mordę że mu dobrze i co gorsze szkodzi im ta propagandą, ale nawet jak ci się powiodło i kolesie POsrańcy cię wspomogli bo jesteś ich resortowym przydupasem, to pojedź poza miasto, na wieś, małej gminy daleko od miasta, popatrz na ludzi, zobaczysz jak wygląda nędza, tego nie pokaże ci RM i GW.

Data: 2015-02-02 18:59:53
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

Pomyliło ci sie do reszty.
To ze u nas wiele osób zyje w biedzie to zadna tajemnica.
Ale co to ma wspolnego z agresja Rosji?
Znów udowadniasz, ze Putin moze wszystko bo gdzies indziej tez jest źle?

Co do standardów zycia - mozemy sobie oczywiscie maslic, ze u nas ludzie zyją w nedzy a w Rosji wszyscy jezdza Jaguarami...
Ale jednak obiektywne dane pokazuja cos innego...

Data: 2015-02-02 16:40:46
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-02 o 10:59, Budzik pisze:

[...]

A powinieneś zazdroscić programu kosmicznego, setek, o ile nie tysięcy satelitów geostacjonarnych, tego że z na całym świecie czekają klienci na silniki rakietowe które opuszczą rosyjskie fabryki. Własnego przemysłu lotniczego i motoryzacyjnego, itditp. wreszcie polityków którzy nie kupczą państwem jak prostytutka spod latarni.

Rozkoszne - gwarantuję ci że tylko USA powie - "dosyć, teraz kochamy Rosję",  to te 3/4 świata zadeklaruje miłość do Rosji.

Data: 2015-02-02 16:57:21
Autor: Trefniś
Zaraza z TVP Info
W dniu .02.2015 o 16:40 Patriota <czu@kre.ru> pisze:

[...]

Wystarczy, że uświadomią sobie nagle, że Rosja to jednak cywilizacja  europejska i może pomóc w walce z islamizacją Europy.
Wystarczy jeszcze jedno, dwa Charlie Hebdo i przyjaźń z Putinem może być  ważniejsza od np. samostijnej Ukrainy. A może warto będzie pójść na  kolejne ustępstwa? Putin w tym rejonie chciałby mieć jeszcze większą  strefę wpływów. Pribałtika? Za Gdańsk i Warszawę też Europa nie będzie  chciała ginąć.

--
Trefniś

Data: 2015-02-02 17:05:11
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-02 o 16:57, Trefniś pisze:
[...]

Jak dla mnie, czyli kogoś kto naprawdę interesuje się zagadnieniem, cała polityka zagraniczna Putina jest podyktowana polityką prowadzoną przez USA. Są to tylko próby obrony przed agresywną ekspansywnością Ameryki.

Data: 2015-02-02 18:59:58
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

Jak dla mnie, czyli kogoś kto naprawdę interesuje się zagadnieniem, cała polityka zagraniczna Putina jest podyktowana polityką prowadzoną przez USA. Są to tylko próby obrony przed agresywną ekspansywnością Ameryki.

A nie, skoro interesujesz sie zagadnieniem to dziekuje ci za prawde objawioną, o wielki...

Data: 2015-02-04 10:23:30
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-02 o 19:59, Budzik pisze:
[...]

Ty w odróżnieniu ode mnie powielasz gówno sączące się reżymowych mediów, nie mające tak naprawdę wiele wspólnego z faktami. Istotnie, w porównaniu z takimi jak ty to rzeczywiście takie miano nie jest żadną przesadą.

Data: 2015-02-04 10:59:43
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

Wiadomo, w koncu Ty interesujesz sie tematem...
ROTFL - co za argumentacja...

I te reżymowe media...

Data: 2015-02-04 15:28:24
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-04 o 11:59, Budzik pisze:
[...]

Cieszę się że wreszcie do ciebie dotarło.

Data: 2015-02-04 16:59:42
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

Za to do ciebie ironia dotrze dopiero wtedy jak stanie za Twoimi plecami i kopnie cie w d.... :)

Data: 2015-02-06 18:54:57
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-04 o 17:59, Budzik pisze:

[...]

Ironia, jak najpoważniejszy powielacz propagandowych szlagierów dla odmóżdżonej tłuszczy sili sie na ironię...

Data: 2015-02-06 18:59:32
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

Napisz do rezymowych medów...

Data: 2015-02-07 09:42:15
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-06 o 19:59, Budzik pisze:

[...]

Strata czasu, reżymowe media prawda i fakty zupełnie nie interesują.

Data: 2015-02-07 10:59:31
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

Ale lubia tragedie, komedie i dramat wiec zainteresuja się...

Data: 2015-02-07 18:52:23
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-07 o 11:59, Budzik pisze:

Napisz do rezymowych medów...
Strata czasu, reżymowe media prawda i fakty zupełnie nie interesują.

Ale lubia tragedie, komedie i dramat wiec zainteresuja się...

Tylko tanią szmirę teatralną. My dobrzy oni źli. USA dobrotliwym bogiem, Rosja złym diabłem itd.

Data: 2015-02-07 18:59:27
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

No przecież dokładnie takie czarno białe jest Twoje myslenie - bedzie kupa smiechu. Pisz!

Data: 2015-02-08 09:21:24
Autor: Mark Woydak
Zaraza z TVP Info
Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:mb5jca$21a$2speranza.aioe.org...
[...]

Może nie Rosjanie ale to całe ich towarzystwo przy korytach. Pazerność, mordowanie z zimną krwią przeciwników politycznych czy gospodarczych, powszechna korupcja. Oto twoja Rosja.

MW

Data: 2015-02-02 18:59:54
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
Użytkownik Trefniś trefnis1@mailinator.com ...

[...]

Alez oczywiscie!
Ale cza najwyzszy zrozumieć, że to Putin prosi aby traktować go jak wroga a nie europa tak chce go widziec...

Data: 2015-02-02 20:07:46
Autor: Trefniś
Zaraza z TVP Info
W dniu .02.2015 o 19:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Przeciez on ma to z tyłu :)
Europa już mięknie (poza twardogłowcami z Polski etc.), bez mrugnięcia  okiem stanie z Putinem w jednym szeregu przeciw islamizacji. Bo oni tak  łatwo chyba nie odpuszczą.

--
Trefniś

Data: 2015-02-02 20:59:51
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

Tak tez moze być.
Ale co wtedy? Jako przykładni hipokryci stwierdzimy, ze działania Putina na Ukrainie sa ok?
Bo to że politycy są hipokrytami to jasne...

Data: 2015-02-02 22:26:36
Autor: Trefniś
Zaraza z TVP Info
W dniu .02.2015 o 21:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Nam (czyli tłuszczy) dziennikarze wytłumaczą, co mamy "stwierdzić". Teraz  też to robią z wielkimi sukcesami - wystarczy poczytać, ile osób nawet na  psp "myśli telewizorem".

Politycy, jak sam wiesz, zrobią, co im się będzie wydawało dla nich  korzystne.
O ile jeszcze będą politykami. Mam nadzieję, że to przerysowanie - ale  opcja sprzedania Polski przez UE nie jest niemożliwa.

--
Trefniś

Data: 2015-02-02 22:44:09
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

Nie odpowiedziałes na pytanie...

Data: 2015-02-03 10:28:23
Autor: Trefniś
Zaraza z TVP Info
W dniu .02.2015 o 23:44 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

[...]

Na które pytanie nie odpowiedziałem?
"Ale co wtedy?"
:)
Odpowiem niegrzecznie: Kiedy?

Data: 2015-02-03 09:59:48
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
Użytkownik Trefniś trefnis1@mailinator.com ...

Odpowiem niegrzecznie: Kiedy?

Cofnij się post wczesniej...

Data: 2015-02-03 13:25:26
Autor: Trefniś
Zaraza z TVP Info
W dniu .02.2015 o 10:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

Użytkownik Trefniś trefnis1@mailinator.com ...

Odpowiem niegrzecznie: Kiedy?

Cofnij się post wczesniej...

Post wcześniej (jeszcze wcześniejszych nie było):
"Alez oczywiscie!
Ale cza najwyzszy zrozumieć, że to Putin prosi aby traktować go jak wroga a
nie europa tak chce go widziec..."

Gdzie mi zadałeś pytanie?
Może zadaj je wreszcie, zamiast odsyłać od Annasza do Kajfasza...

--
Trefniś

Data: 2015-02-03 18:59:48
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

Tak, smutne... Podobno analfabetyzm wtorny dotyka coraz wieksza czesc spoleczenstwa...

Pytałem, czy jak juz Europa zmieknie i stanie z Putinem w jednym rzedzie po to aby walczyc z ISIS to wtedy jak na hipokryte przystało stwietdzisz, ze to zmienia ocene działań Putina na Ukrainie...
Po to ze politycy potrfią zmienić spiewkę bardzo szybko to jedno.
Ale ciekawi mnie jak podchodzą do tego normalni ludzie.

Data: 2015-02-03 20:29:47
Autor: Trefniś
Zaraza z TVP Info
[...]

POKAŻ mi, moja panno, GDZIE zadałeś mi to pytanie?
Bo to raczej schizofrenia - zadaje pytania we śnie, a żąda odpowiedzi.
Albo nie - nie chce mi się z tobą gadać, bo ty głupia dupa jesteś!
EOT

--
Trefniś

Data: 2015-02-03 19:59:47
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

Nie dośc ze analfabeta wtorny to jeszcze porazka wychowawcza w zakresie kultury osobistej.
Bywa i tak...

Data: 2015-02-04 10:25:04
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
[...]

Prosi? A powiedz do czego by w 39r Polska by musiała się posunąć aby odwieść od agresywnych planów Hitlera? Co teraz by musiał zrobić Putin aby zadowolić do tego stopnie Obamę aby ten z agresywnego tygrysa stał się gołąbkiem z gałązką oliwną w buźce? Przypominam że ta hucpa z sankcjami zaczęła się na dobre gdy to nad wschodnią Ukrainą zestrzelano malezyjski samolot, a warunki były takie że Putina zmuszano nieomal do tego aby sobie posmarował dupę niebieska farbką i w takim stanie odtańczył kazaczoka na Placu Czerwonym.

Data: 2015-02-04 10:59:44
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

Co za bzdury...
Rosja chce czesc Ukrainy dlatego, zeby walczyc z agresywną USA?
Łykasz rezimowe media jak nalewkę babuni...

Data: 2015-02-04 15:28:52
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
[...]

Rosja chce tylko nie mieć na swojej granicy amerykańskiej tarczy i rakiet wycelowanych w Moskwę. Naprawdę tak trudno to dostrzec?

Data: 2015-02-04 16:59:43
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

I dlatego uważasz, ze ma prawo podbić czesc Ukrainy?

Data: 2015-02-06 19:00:59
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
[...]

Nie ma prawa i nie robi tego. Nie pisałem już że gdyby to chciała zrobić to zrobiłaby to już dawno temu, na dodatek bez jednego wystrzału. Ot wystarczyło przyjąć w swoje granice Łgańską i Doniecką Republikę Ludową zaraz po referendum.

Data: 2015-02-06 18:59:32
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

I dlatego uważasz, ze ma prawo podbić czesc Ukrainy?

Nie ma prawa i nie robi tego.

Znowu bzdury o nieuczestniczeniu Rosji w wojnie...

Data: 2015-02-07 09:42:36
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-06 o 19:59, Budzik pisze:
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

I dlatego uważasz, ze ma prawo podbić czesc Ukrainy?
Nie ma prawa i nie robi tego.
Znowu bzdury o nieuczestniczeniu Rosji w wojnie...

Bzdury wyssane z brudnego palucha o uczestnictwie.

Data: 2015-02-07 11:41:42
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

Ilez razy mozna to samo powtarzac...

Może widziałes ostatni reportaz (tak, wiem w TVN...) o nie matkach nie zołnierzy nie roosyjskich co to nie zgineli?

Data: 2015-02-07 18:53:01
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-07 o 12:41, Budzik pisze:

Bzdury wyssane z brudnego palucha o uczestnictwie.
Ilez razy mozna to samo powtarzac...

Może widziałes ostatni reportaz (tak, wiem w TVN...) o nie matkach nie
zołnierzy nie roosyjskich co to nie zgineli?

Były to jakieś oficjalne pełne wypowiedzi władz, bądź delegatów? Czy tylko jakiegoś menela na kacu i przekupionego butelką wódki, a przedstawionego widzom jako pokrzywdzonego przez ruskich Ukraińca? W co ty wierzysz, i dlaczego na dostatek te bzdury powielasz? Nie dotarło jeszcze do ciebie czym jest ta "wolność" zachodnich mediów po zainscenizowaniu przez nie rewolty w Rumunii, wymierzonej w Ceausescu?

Data: 2015-02-07 18:59:30
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

ROTFL
Oczekujesz, ze budowane od kilku miesiecy kłamstwo zostanie odkłamane na łamach TVNu przez wypowiedź władz? Smiesznie...

[...]

Czyli nie widziałes...

Data: 2015-02-08 09:22:51
Autor: Mark Woydak
Zaraza z TVP Info

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:mb5jdh$21a$3speranza.aioe.org...
[...]

Przypomnij sobie rewolucję zwaną paździenikową. Wg ciebie "gniew ludu" był słuszny czy nie? A jak już odpowiesz sobie poczytaj sobie życiorys Lenina.

MW

Data: 2015-02-02 18:59:51
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

Alez zazdroszcze.
Chociaz pewnie mogłoby być lepiej:
http://wyborcza.pl/1,75248,15977517,Satelitarna_katastrofa_Rosji__Rozbil_si
e_satelita_.html

Nie rozumiesz co to znaczy "wykorzystanie potencjału"?

, setek, o ile nie tysięcy
satelitów geostacjonarnych,

Bez kozery powiedz milion...
Łacznie nad ziemia jest ok 1200 działających satelitów...

tego że z na całym świecie czekają klienci
na silniki rakietowe które opuszczą rosyjskie fabryki.

Byc moze - akurat nie znam sie na tej dziedzinie...

Własnego przemysłu lotniczego i motoryzacyjnego, itditp.

http://www.polskieradio.pl/9/313/Artykul/602524,Koniec-marzen-o-odbudowie-
rosyjskiej-potegi-w-lotnictwie-
Cóż - marzenia zapewne.

Bzdur o przemysle motoryzacyjnym to jeszcze smieszniej słuchac.
Może za 20lat?
Obecnie owszem produkuja i co tu ich do nas porówywać.
Ale dlaczego do nas?
Porównaj do USa czy do Chin nawet...
A chyba startowały od zera...

wreszcie polityków którzy nie kupczą państwem jak prostytutka spod latarni.

Kupcza wszystkim innym...

Rozkoszne - gwarantuję ci że tylko USA powie - "dosyć, teraz kochamy Rosję",  to te 3/4 świata zadeklaruje miłość do Rosji.

Juz powiedziałem - nie przyjmuję argumentów ze coś w Rosji jest ok, bo w USa też jest złe...

Data: 2015-02-01 23:26:02
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mallpr$rn7$2mx1.internetia.pl...
[...]

Sam jesteś niedorozwojem i jak widać wrogiem Polaków...

boukun

Data: 2015-02-02 10:00:35
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-01 o 17:33, the_foe pisze:
[...]

Kto Ci to powiedział?  Fakty są takie że to my ze wszystkich sił usiłujemy sobie z Rosji takiego wroga zrobić.

"the foe", "by default", nowe gówno w stylu RFE zaczyna zalewać umysły Polaków?

Data: 2015-02-01 23:25:23
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:malk2v$iue$1speranza.aioe.org...
[...]

Najpierw ich podżegali do wojny, a teraz chcą jeszcze broń tam wysyłać banderowcom..., żeby dalej mordowali ludność...

boukun

Data: 2015-02-02 10:01:13
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info

[...]

Ale dlaczego na fakty tak głuchy jest "the foe" że nie wspomnę o innych?

Data: 2015-02-02 11:40:25
Autor: the_foe
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-02 o 10:01, Patriota pisze:
[...]

jezeli wszyscy inaczej widzą rzeczywistosc niz ty masz dwie opcje: masz rację i jesteś geniuszem lub jesteś zwyczajnym wariatem.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-02 16:41:42
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-02 o 11:40, the_foe pisze:

Ale dlaczego na fakty tak głuchy jest "the foe" że nie wspomnę o innych?

jezeli wszyscy inaczej widzą rzeczywistosc niz ty masz dwie opcje: masz rację i jesteś geniuszem lub jesteś zwyczajnym wariatem.

Bez przesady, ktoś nieogłupiony do szczętu przez propagandę to nie zaraz - geniusz.

Data: 2015-02-02 21:52:17
Autor: the_foe
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-02 o 16:41, Patriota pisze:
[...]

ujęła mnie Twoja skromność.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-04 10:25:31
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-02 o 21:52, the_foe pisze:
[...]

My ludzie lewicy nie uznajemy nawet tzw autorytetów, a co dopiero mówić o idolach.

Data: 2015-02-04 10:59:45
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

No chyba ze Lenin... Albo Putin...
Idol musi byc ale jeden i niedyskutowalny...

Data: 2015-02-04 15:29:07
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
[...]

Niestety, myślę że tacy jak ty nigdy tego nie będą rozumieć.

Data: 2015-02-04 18:24:06
Autor: the_foe
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-04 o 15:29, Patriota pisze:
[...]

Tak, stanu umysłu nie da się racjonalnie zdefiniować i uzasadnić.

--
@foe_pl

Data: 2015-02-06 18:54:14
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-04 o 18:24, the_foe pisze:

[...]

Nigdy kapitalista czy jego ogłupiony piesek na łańcuchu nie zrozumie co to jest altruizm, bezinteresowność itd.

Data: 2015-02-02 13:26:38
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:manec8$2pi$2speranza.aioe.org...
[...]

Bo to bandziory, myślące tylko o tym, żeby grabić kosztem ludzkim...

boukun

Data: 2015-02-02 16:42:19
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-02 o 13:26, boukun pisze:

[...]

E tam, nie sądzę aby ktoś taki jak "the foe" czerpał jakieś korzyści z tych chorobliwych głupot jakie mu tu przyszło wypisywać na temat wydarzeń w DRL czy ŁRL.

Data: 2015-02-01 19:59:56
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
Użytkownik the_foe the_foe@wupe.pl ...

  To czemu Twój dobry ojczulek Putin nie uratuje tych biednych ludzi przed mordami? Mógłby przecież pozwolić uciec im do raju na ziemi - Rosji, przywitać kwiatami i paszportami.

Bo nie o ludzi chodzi...

Data: 2015-02-01 23:28:38
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA434CEFFBA648budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

banderowcom i polskim syjonistom podżegaczom...

boukun

Data: 2015-02-02 09:59:54
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

Putin to za to znany działacz organizacji broniących praw człowieka...
Ach ta mgła na oczach

Data: 2015-02-02 13:27:23
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA43566988F3DBbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nie inaczej...

boukun

Data: 2015-02-02 16:38:34
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-02 o 10:59, Budzik pisze:
Putin to za to znany działacz organizacji broniących praw człowieka... Ach ta mgła na oczach

To zostaw p. Obamie, Putinowi pozwól tylko bronić Rosji przed amerykańskim imperializmem.

Data: 2015-02-02 18:59:57
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

Putin to za to znany działacz organizacji broniących praw człowieka... Ach ta mgła na oczach

To zostaw p. Obamie,

Uwielbiam arguemnty: a u was bija murzynów.
Rozumiem, ze zgadzasz się, tylko uwazaszn ze Obama *jest jeszcze gorszy*?

Putinowi pozwól tylko bronić Rosji przed amerykańskim imperializmem.

Spoko.
Tylko moze we własnych granicach tam gdzie one sa a nie tam gdzie Putin by chciał?

Data: 2015-02-04 10:26:24
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
[...]

Najgorsze jest to że ci murzyni to My Polacy. To nie Putin traktuje nas jak mięso armatnie i pozbawia suwerenności,.

[...]

Tylko jakiś debil, albo szkodnik nie reagowałby na to jak jego kraj zaczynają otaczać ze wszystkich agresywne hordy bandyckich terrorystów.

Data: 2015-02-04 10:59:45
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

Jacy murzyni?
Analfabeta wtorny? Wszystko rozumiesz dosłownie...?

I nie odpowiedziałes na pytanie...

[...]

Alez pieknie łykasz te bzdury rezimowych mediów rosyjskich...
Tylko musisz sie zdecydować - to Putin zareagował i wywołał wojne na Ukrainie czy moze nie zareagował i to wszystko sa ruchy wewnetrzne separatystów Ukrainskich?

Data: 2015-02-04 15:30:13
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
[...]

Tacy jak Budzik, nie kolor skóry świadczy o murzyńskości.
To ty zupełnie nie zrozumiałeś, a odpowiedź była prosta. Niech ci będzie, jeszcze raz - to nie Putin prowadzi agresywną politykę, on ma pełne prawo do obrony Rosji i swoich rodaków przed terrorystami panoszącymi się w świecie.

[...]

Z dupy p. Obamy, w odróżnieniu do ciebie mam własny rozum i chcę widzieć fakty.

Data: 2015-02-04 16:59:45
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

Nie zrozumiałes argumentu i bredzisz...

[...]

Poprzez podbijanie sasiednich Panstw - łyknąłes wymówkę do agresji jak ciepłe bułeczki...

[...]

I znowu unikasz odpowiedzi...
To ze popierasz wojne nie oznacza, ze myslisz rozsadnie...

Data: 2015-02-06 19:01:27
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-02-04 o 17:59, Budzik pisze:

Tacy jak Budzik, nie kolor skóry świadczy o murzyńskości.
Nie zrozumiałes argumentu i bredzisz...

Wobec tego proszę o skonkretyzowanie.

Z dupy p. Obamy, w odróżnieniu do ciebie mam własny rozum i chcę widzieć
fakty.

I znowu unikasz odpowiedzi...
To ze popierasz wojne nie oznacza, ze myslisz rozsadnie...

Prosta sprawa - niech Obama każe Poruszence i Jaceniukowi wycofać swoje wojska i bataliony banderowców z ŁRL i DRL i mamy ten "wymarzony" pokój. Tylko zdaje się nie że on nie po to wywoływał i później wspierał rebelię na Ukrainie aby teraz rezygnować z nadzoru nad jej wschodnią częścią.

Data: 2015-02-06 18:59:32
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
Użytkownik Patriota czu@kre.ru ...

Tacy jak Budzik, nie kolor skóry świadczy o murzyńskości.
Nie zrozumiałes argumentu i bredzisz...

Wobec tego proszę o skonkretyzowanie.

Nie bawią mnie gierki słowne.
Osmieszyłes sie i jak chcesz sie poprawic, to przeczytaj dyskusje jeszcze raz, ale ze zrozumieniem.

[...]

Tylko tyle? Trzeba oddac czesc kraju i Rosja bedzie zadowolona.
Ach ta rosyjska dobroć...

Data: 2015-02-07 09:41:48
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
[...]

Gadaj o co ci chodzi albo wcale się nie odzywaj. Twoje uwagi ad personam do adwersarza zupełnie mnie nie interesują.

[...]

Rosja nie rości sobie żadnych pretensji terytorialnych do Ukrainy.. Ile qrwa razy musi Putin ci to powtarzać aby dotarło?

Data: 2015-02-07 10:59:30
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

Przeczytałes ponownie czy jestes zbyt leniwy?

[...]

Putin? Jakby powiedział, ze chce Ukrainy, to moze bym uwierzył ze nie chce.

Data: 2015-02-07 18:49:26
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
[...]

W sumie to twoja sprawa komu chcesz wierzyć - światowemu terroryście i jego pieskom na łańcuchu czy Putinowi.

Data: 2015-02-07 18:59:29
Autor: Budzik
Zaraza z TVP Info
[...]

Rozumiem ze to wybór miedzy dzumą i cholerą...

Zaraza z TVP Info