Zaraza z TVP Info

Data: 2015-01-31 23:36:32
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:majm2j$drm$1mx1.internetia.pl...
Byłem po południu u teściowej i okazyjnie oglądałem wiadomości na TVP Info i ramówkę "Studio Wschód". Tam jak zwykle dziennikarka się wymądrzała i antyrosyjską propagandę przedstawiała. W którymś momencie przytoczono wypowiedź Putina, że na wschodzie Ukrainy biorą udział regularne oddziały obcych najemnych wojsk i służb i..., no właśnie po tych wypowiedziach pominięto całkowicie ten fakt i dziennikarka przeszła obok tego do swojej propagandy antyrosyjskiej i zaczęła pytać się swoich rozmówców, czy Putin może w takim razie zaostrzyć swoją agresję czy coś w tym rodzaju. No przecież kurwa debile sami przyznają, że na Ukrainie na wschodzie operują od samego początku obce wojska i oddziały i mordują ludność tam mieszkającą, przeważnie rosyjskojęzyczną, to kto ma się za tą ludnością wstawić, jak nie Rosjanie?

Acha, zapomniałem dodać, że moja teściowa przejrzała, cały czas zaczęła komentować, dlaczego Polacy się tam wpierdalają..., w nie swoje sprawy... Nieszczęście tylko na nas sprowadzą...

boukun

Data: 2015-01-31 15:13:15
Autor: Marek
Zaraza z TVP Info
W dniu sobota, 31 stycznia 2015 23:36:41 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Acha, zapomniałem dodać, że moja teściowa przejrzała, cały czas zaczęła komentować, dlaczego Polacy się tam wpierdalają..., w nie swoje sprawy... Nieszczęście tylko na nas sprowadzą...

A pierogi ruskie umie tesciowa robic ?

Data: 2015-02-01 00:19:30
Autor: boukun
Zaraza z TVP Info
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:1e7742a5-f45b-4bb3-8152-c181049eab47googlegroups.com...
> [...]

Acha, zapomniałem dodać, że moja teściowa przejrzała, cały czas zaczęła
komentować, dlaczego Polacy się tam wpierdalają..., w nie swoje sprawy...

Umie, mam całą lodówkę zamrożonych...

boukun

Data: 2015-02-01 10:06:45
Autor: Patriota
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-01-31 o 23:36, boukun pisze:

[...]

I co, uświadomiłeś ją?

Data: 2015-02-01 17:10:18
Autor: z
Zaraza z TVP Info
W dniu 2015-01-31 o 23:36, boukun pisze:
Byłem po południu u teściowej

Wiadomo że tv kłamie i że rzeczywistość nie jest czarno-biała ale ...
na Twoją "wypowiedź" można tylko zadać linka:
https://www.youtube.com/watch?v=-v6Jw9rsWCE
Wiadomo też że zgraja najemników pisze w necie również na ten temat zarabiając na życie ;-)
Nie chce mi się teraz szukać linka gdzie dokładnie wykazano jak rozpoznać takich "opiniotfurców" Poszukaj może znajdziesz bratnią duszę. :-)
A może jednak podszkol swój profesjonalizm bo jedzieeeee na kilometr.

Zaraza z TVP Info