Zaraza zostala przywleczona do Polski ze wschodu.

Data: 2011-06-19 14:22:33
Autor: obserwator
Zaraza zostala przywleczona do Polski ze wschodu.
Warto obejrzec ten film, aby zdac sobie sprawe z rozmiarow podlosci obecnie
rzadzacych Polska potomkow najezdzcow ze wschodu.

Filmowa opowieść Aliny Czerniakowskiej o Stanisławie Sojczyńskim "Warszycu" -
dowódcy i twórcy Konspiracyjnego Wojska Polskiego - największego ugrupowania
wojskowego po wojnie do walki z komunistycznym zniewoleniem. Sojczyński do
końca pozostał nieprzejednany i wierny wyznawanym ideałom. Po okrutnym
śledztwie został skazany przez Sąd Wojskowy w Łodzi na karę śmierci. Wyrok
wykonano w lutym 1947 r. Sojczyński miał wówczas zaledwie 37 lat. Nie wiadomo
nawet, gdzie został pochowany.

http://czerwonykiel.blogspot.com/2011/06/czy-warto-byo-tak-zyc-cz2-film.html

Data: 2011-06-19 17:48:10
Autor: pluton
[...]

Co ty gadasz ? Jadrys mieszkal nad sklepem rzeznickim i zadnych sadow
wojskowych nie widzial.

Nullification

Data: 2011-06-19 18:19:17
Autor: cirrus
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itl5se$c60$1inews.gazeta.pl...
[...]

No i zamiast mięsa widział puste haki.

--
stevep

Data: 2011-06-19 17:52:04
Autor: obserwatoe
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> [...]
> ugrupowania
> wiadomo
> Co ty gadasz ? Jadrys mieszkal nad sklepem rzeznickim i zadnych sadow

z tego co pamietam, pisal tu kiedys (dosc dawno), ze nalezal do Gwardii Ludowej.
Gwardia Ludowa, jako formacja zbrojna PPR, realizowała wytyczne
Międzynarodówki Komunistycznej i cele polityczne komunistów polskich
znajdujących się w ZSRR.

Pozostal jak widac wiernym towarzyszem.

Data: 2011-06-20 09:22:10
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-19 17:48, pluton pisze:
[...]

Durniu do kwadratu. PrzecieĹź w artykule jest wyraĹşnie napisane - "wojskowego po wojnie do walki z komunistycznym zniewoleniem" , a więc wybrał walkę z rodakami  i ja przegrał. A mĂłgł zamiast za karabin  chwycić za pług czy kielnie i odbudowywać Polskę.

Data: 2011-06-20 12:22:08
Autor: obserwator
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
> "Warszycu" -
> ugrupowania
> wiadomo
>

> Co ty gadasz ? Jadrys mieszkal nad sklepem rzeznickim i zadnych sadow
> wojskowych nie widzial.

Durniu do kwadratu. Przecież w artykule jest wyraźnie napisane - "wojskowego po wojnie do walki z komunistycznym zniewoleniem" , a więc wybrał walkę z rodakami  i ja przegrał. A mógł zamiast za karabin  chwycić za pług czy kielnie i odbudowywać Polskę.
************************************************************************* zostal bestilsko przez swolocz komunistyczna zamordowany. Innych scierwa
komusze zmusily do odbudowywania kraju, ktory nastepnie te scierwa okradly
i teraz uwazaja, ze sa jego wladcami. --

Data: 2011-06-20 14:45:04
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:itne1g$2lg$1inews.gazeta.pl...
> [...]

komusze zmusily do odbudowywania kraju, ktory nastepnie te scierwa okradly

Kiedyś udławisz się tą swoją nienawisćia sowiecki prowokatorze!

BomBel

Zaraza zostala przywleczona do Polski ze wschodu.