Zaraźliwe?

Data: 2009-12-02 11:59:43
Autor: Hans Kloss
Zaraźliwe?
Dziś przed południem odwiedził mnie w celach towarzyskich znajomy, z
zawodu lekarz. Rozmowa zeszła jakimiś torami na dziwactwa natury i
znajomek się pochwalił że u niego na wsi (bo on ze wsi pochodzi)
urodziło się kiedyś ciele z pięcioma nogami. Ja mu na to że to
drobiazg zupełny, bo ja spotkałem na sieci człowieka (no dobra.. tu
trochę przesadziłem i podkoloryzowałem, ale tylko w tym jednym
miejscu) który jest aktywnym pederastą, nie pracuje od 15 lat bo
utrzymuje go żona (kobieta!), swojemu synowi miał zamiar dać na imię
Adolf ale jak się dowiedział że ten syn to owszem będzie synem jego
żony ale on z jego poczęciem ma niewiele wspólnego....no więc jak się
o tym dowiedział to z zemsty dał synowi na imię Dawid. Plus  takie tam
drobiazgi że wg niego chrześcijaństwo propagują Żydzi, PiS jest
finansowany przez Rosję, Prezydent RP to Żyd a reżyser "Polański"
nie,  że typ pochodzi z rodziny której protoplasta nazywał się
Barenbauch ale uważa się za czystej krwi Polaka... Niestety nie dałem
rady sprzedać mu nawet połowy wiadomych drobiazgów bo mi się znajomek
zaczął przyglądać badawczo, kazał pokazać język, wyjął jakąś łopatkę i
zaczął gardło oglądać po czym spytał czy nie miałem ostatnio do
czynienia z kimś  mentalnie niezrównoważonym bo to może być zaraźliwe.
Posadziłem go przed komputerem, pokierowałem na psp i dałem do
czytania to i owo więc szybko pozbył się obaw co do mojego stanu
zdrowia za to sam nabawił się jakiegoś histerycznego śmiechu i jeszcze
przy pożegnaniu bełkotał coś
nieskładnie.."żydzi....klarysew...kretyn...dawidolf...waluta
euro...pepegi....o ja pierdolę.." idtitp. I w tym momencie coś mnie
tknęło. A jak to NAPRAWDĘ jest zaraźliwe?
J-23

Data: 2009-12-02 12:52:54
Autor: Hans Kloss
Zaraźliwe?
XM-25 Smart napisał(a):

tw�j IP

Widzisz jogi- nie dość że jesteś jesteś pedrylem to jeszcze matołem i
ludzkim śmieciem. Przed pluciem w ryje takim jak ty powstrzymuje mnie
jedynie niechęć do marnowania własnej śliny.
J-23

Data: 2009-12-02 21:14:11
Autor: Piotr
Zaraźliwe?
Dnia Wed, 2 Dec 2009 11:59:43 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Wałkuństwo jest zaraźliwe, niestety.
Piotr

Data: 2009-12-02 21:41:15
Autor: Jadrys
Zaraźliwe?
Hans Kloss pisze:
[...]

Myślisz Hans że boukun opisuje swoje rzeczywiste życie na psp?

Data: 2009-12-02 12:58:58
Autor: Hans Kloss
Zaraźliwe?
Jadrys napisał(a):

Myślisz Hans że boukun opisuje swoje rzeczywiste życie na psp?

Mój dobry znajomy nadzorował śledztwo prowadzone w jego sprawie. Od
niego znam kilka dodatkowych szczegółów z rzeczywistego życia tej
pożałowania godnej kreatury. Z rzeczy które się prokuraturze udało
zweryfikować to  większość tego co pisze o sobie na sieci okazało się
ponoć prawdą.
J-23

Zaraźliwe?