Zaraźliwość rowerowa

Data: 2014-05-29 05:36:32
Autor: Lisciasty
Zaraźliwość rowerowa
Mam ostatnio taki etap w robocie, że siedzę sobie
na hali warsztatowo-produkcyjnej, razem z ekipą kilku ludków. Jeden regularnie dojeżdża rowerem,
ja też zacząłem bo jest gdzie postawić sprzęt, jest kawałek umywalki, a praca brudna więc nawet
jak ktoś podśmiarda lekko, to raczej nie szkodzi.
W ciągu miesiąca dołączyło jeszcze trzech, a teraz już wszyscy śmigają, poza jednym zatwardziałym
samochodziarzem. Ciekawe zjawisko, zastanawiam się
czy to przypadek, czy regularne zjawisko socjologiczne :>

L.

Data: 2014-05-29 06:02:37
Autor: krzysin
Zaraźliwość rowerowa
Proszę ustaw w Thunderbirdzie:

Edycja->Preferencje->Wyświetlanie->Formatowanie->Czcionki i
kolory->Zaawansowane->Zastaw znaków

zaznaczmy: "Używaj domyślnego zestawu znaków w odpowiedziach zawsze,
kiedy to możliwe"

Bo się nie da twoich postów przez google czytać.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-29 15:10:46
Autor: bans
Zaraźliwość rowerowa
W dniu 2014-05-29 15:02, krzysin@gmail.com pisze:
Proszę ustaw w Thunderbirdzie:

Edycja->Preferencje

Sprawdź najpierw co doradzasz, a nie rób tego z pamięci, bo mieszasz ludziom w głowach.

--
bans

Data: 2014-05-29 06:07:18
Autor: krzysin
Zaraźliwość rowerowa
Koledze też polecam zmianę ustawień w Thunderbirdzie, wiadomość zakodowana utf8 a w nagłówkach iso-8859-2 w efekcie śmieci na ekranie.

Data: 2014-05-29 15:13:10
Autor: bans
Zaraźliwość rowerowa
W dniu 2014-05-29 15:07, krzysin@gmail.com pisze:
Koledze też polecam zmianę ustawień w Thunderbirdzie, wiadomość zakodowana utf8 a w nagłówkach iso-8859-2 w efekcie śmieci na ekranie.

Wytłumacz mi jeszcze jak to jest, że ja bez problemu czytam jego posty i twoje, a nie widzę żadnych śmieci na ekranie?

--
bans

Data: 2014-05-29 06:16:39
Autor: krzysin
Zaraźliwość rowerowa
W dniu czwartek, 29 maja 2014 15:13:10 UTC+2 użytkownik bans napisał:

Czytnik google kieruje się ustawieniem w nagłówku. Thunderbird najprawdopodobniej rozpoznaje kodowanie po treści (tylko jest problem jak w treści jest kilka kodowań). Nie używam Thunderbirda wiec szczegółów nie znam. Tak czy sik w nagłówek z kodowaniem masz źle ustawiony.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-29 09:27:47
Autor: Ignac
Zaraźliwość rowerowa
W dniu czwartek, 29 maja 2014 15:16:39 UTC+2 użytkownik krz...@gmail.com napisał:

[...]

Podaj czytelny algorytm jak to ustawić.Ciebie i wątkodawcę czytam bez problemu.
Nie czytam pozostałych.A jak się mnie odczytuje?

Data: 2014-05-29 09:54:17
Autor: krzysin
Zaraźliwość rowerowa
W dniu czwartek, 29 maja 2014 18:27:47 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

Ty kodujesz posty poprawnie, opis ustawień podałem w pierwszym poście, i muszą to robić Ci co wysyłają posty z Thunderbirda. Już wysłane posty ze złymi nagłówkami będą niestety w google groups cały czas widoczne z 'krzakami'. Jednak po zmianie konfiguracji nowe posty już będą widoczne poprawnie.

PS.
Problem występuje tylko wtedy jak ktoś odpisuje na posta zakodowanego iso-8859-2 w Thunderbirdzie.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-29 21:25:36
Autor: 2late
Zaraźliwość rowerowa
On 29/05/2014 14:13, bans wrote:
[...]

Moj Thunderbird tez wszystko czyta poprawnie, chyba klucz tkwi w ustawieniu wszystkiego na 'auto'. Dokladnie nie pamietam bo jak ustawilem Thunderbirda wiele lat temu, tak w ogle tam nie zagladam.

Data: 2014-05-30 04:34:01
Autor: Titus Atomicus
Zaraźliwość rowerowa
In article <lm7coq$6rb$2@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

Wytłumacz mi jeszcze jak to jest, że ja bez problemu czytam jego posty i twoje, a nie widzę żadnych śmieci na ekranie?

Bo uzywasz Thunderbirda, a nie googla.
Podejrzyj sobie jak to wyglada w googlach.
--
TA

Data: 2014-05-29 15:15:23
Autor: twistedme
Zaraźliwość rowerowa
W dniu 2014-05-29 15:07, krzysin@gmail.com pisze:
Koledze też polecam zmianę ustawień w Thunderbirdzie, wiadomość zakodowana utf8 a w nagłówkach iso-8859-2 w efekcie śmieci na ekranie.

Coś masz nie tak, bo u mnie też wszystko ok :)

Data: 2014-05-29 06:12:18
Autor: krzysin
Zaraźliwość rowerowa
Na początek tobie polecam sprawdzić.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-29 15:15:31
Autor: bans
Zaraźliwość rowerowa
W dniu 2014-05-29 15:12, krzysin@gmail.com pisze:

Na początek tobie polecam sprawdzić.

Ach, i jeszcze polecam zapoznanie się z poprawnym odpowiadaniam na posty - bo jak jakiś maniak odpisujesz ciągle na pierwszy post w wątku i nie wiadomo do czego się w  ogóle odnosisz.

Zresztą, wyczuwam trolla :)))

--
bans

Data: 2014-05-30 00:01:15
Autor: rmikke
Zaraźliwość rowerowa
W dniu czwartek, 29 maja 2014 15:15:31 UTC+2 użytkownik bans napisał:

Zresztďż˝, wyczuwam trolla :)))

Troll, nie troll - rację ma co ajmniej o tyle, że Wasze posty faktycznie
rozpieprzone są. Może spróbujcie zrobić, jak radzi?

Data: 2014-05-30 01:37:51
Autor: krzysin
Zaraźliwość rowerowa
Nie nie sprawdzą, przecież nie można trola słuchać, on nie może mieć racji. To my przecież jesteśmy najmądrzejsi, najsprytniejsi i oczywiście najszybsi !!!

Data: 2014-05-29 14:56:34
Autor: Prot Ogenes
Zaraźliwość rowerowa
On 2014-05-29 14:36, Lisciasty wrote:
[...]

Rczej odosobniony przypadek :-) Jeżdżę praktycznie cały rok rowerem do roboty, i jakoś nikt się nie zaraził. Ludzie mają akuratne odległości żeby jeździć, ani za daleko ani za blisko, teren płaski jak naleśnik.
Jeśli już zaczynają jeździć, to jest to raczej kwestia osobistych chęci niż "poczucia solidarności".

W firmie są specjalne boksy na rowery, szatnia z szafkami, prysznice.
Ogólnie sporo osób jeździ, ale minimalne pogorszenie warunków zniechęca 70% ludzi.

pozdr
Protz

Data: 2014-05-29 15:04:36
Autor: bans
Zaraźliwość rowerowa
W dniu 2014-05-29 14:56, Prot Ogenes pisze:

 Ludzie mają akuratne odległości
żeby jeździć, ani za daleko ani za blisko,

Pamiętajcie tylko, że to co dal was jest "niedaleko" dla przeciętnego Polaka może być duuużym dystansem... Przeciętny Polak 10km na rowerze traktuje jako wyczyn.

Spotkałem się ostatnio z podobną sytuacją, gość miał do pracy 14km, postanowił jeździć na rowerze ("bo zaoszczędzę na paliwie"). Zbierał się miesiąc ("bo leje", "bo zimno"...) po czym pojechał, po 7km zjechał do kolegi, tam zostawił rower i razem pojechali dalej autem kolegi.

Gość normalny, po 30-ce, nie otyły, dość sprawny - przynajmniej jeszcze kilka lat temu.

Żałosne.

--
bans

Data: 2014-05-29 21:14:25
Autor: Prot Ogenes
Zaraźliwość rowerowa
On 2014-05-29 15:04, bans wrote:
[...]

Nie no, przecież rozmowa dotyczy pełnosprawnych ludzi (tak domniewmywam) :-p

pozdr
Prot

Data: 2014-06-04 17:57:39
Autor: m
Zaraźliwość rowerowa
W dniu 29.05.2014 15:04, bans pisze:
[...]

Nic dziwnego. Moja pierwsza wycieczka rowerowa po 2 latach nierowerowych: wybraliśmy się z żoną do miasta, w połowie drogi (3km) spuchliśmy, siedliśmy na ławce, odpoczęliśmy kilka godzin i wróciliśmy do domu straszliwie obolali.

Dzisiaj taki dystans wydaje mi się wprost śmieszny, wtedy to było radykalne przecenienie swoich możliwości.

p. m.

Data: 2014-05-29 19:01:46
Autor: Marcin Trzaska
Zaraźliwość rowerowa
Lisciasty <lisciasty@post.pl> wrote:

czy to przypadek, czy regularne zjawisko socjologiczne :>
Wielu by chciało, ale jak to już ktoś napisał - wystarczy jeden chłodniejszy
dzień/mżawka/silniejszy wiatr i większość rezygnuje.

--
Marcin Trzaska /czach/

Data: 2014-05-30 06:00:15
Autor: Budzik
Zaraźliwość rowerowa
Użytkownik Lisciasty lisciasty@post.pl ...

[...]

Ja zauwazyłem coś innego.
Za moich czasów nikt nie jezdziłem rowerem do szkoły podstawowej.
Dzis ogladałem jedna szkołe, przed szkołą porządny parking rowerowy, monitoring i chyba z 40 rowerów...
Super!

Data: 2014-05-30 09:10:24
Autor: Jacek Maciejewski
Zaraźliwość rowerowa
Dnia Thu, 29 May 2014 05:36:32 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

W ciągu miesiąca dołączyło jeszcze trzech, a teraz już wszyscy śmigają

Ciepło się zrobiło... :)
--
Jacek

Zaraźliwość rowerowa