Zaraźliwość rowerowa

Data: 2014-05-29 06:07:18
Autor: krzysin
Zaraźliwość rowerowa
Koledze też polecam zmianę ustawień w Thunderbirdzie, wiadomość zakodowana utf8 a w nagłówkach iso-8859-2 w efekcie śmieci na ekranie.

Data: 2014-05-29 15:13:10
Autor: bans
Zaraźliwość rowerowa
W dniu 2014-05-29 15:07, krzysin@gmail.com pisze:
Koledze też polecam zmianę ustawień w Thunderbirdzie, wiadomość zakodowana utf8 a w nagłówkach iso-8859-2 w efekcie śmieci na ekranie.

Wytłumacz mi jeszcze jak to jest, że ja bez problemu czytam jego posty i twoje, a nie widzę żadnych śmieci na ekranie?

--
bans

Data: 2014-05-29 06:16:39
Autor: krzysin
Zaraźliwość rowerowa
W dniu czwartek, 29 maja 2014 15:13:10 UTC+2 użytkownik bans napisał:

Czytnik google kieruje się ustawieniem w nagłówku. Thunderbird najprawdopodobniej rozpoznaje kodowanie po treści (tylko jest problem jak w treści jest kilka kodowań). Nie używam Thunderbirda wiec szczegółów nie znam. Tak czy sik w nagłówek z kodowaniem masz źle ustawiony.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-29 09:27:47
Autor: Ignac
Zaraźliwość rowerowa
W dniu czwartek, 29 maja 2014 15:16:39 UTC+2 użytkownik krz...@gmail.com napisał:

[...]

Podaj czytelny algorytm jak to ustawić.Ciebie i wątkodawcę czytam bez problemu.
Nie czytam pozostałych.A jak się mnie odczytuje?

Data: 2014-05-29 09:54:17
Autor: krzysin
Zaraźliwość rowerowa
W dniu czwartek, 29 maja 2014 18:27:47 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

Ty kodujesz posty poprawnie, opis ustawień podałem w pierwszym poście, i muszą to robić Ci co wysyłają posty z Thunderbirda. Już wysłane posty ze złymi nagłówkami będą niestety w google groups cały czas widoczne z 'krzakami'. Jednak po zmianie konfiguracji nowe posty już będą widoczne poprawnie.

PS.
Problem występuje tylko wtedy jak ktoś odpisuje na posta zakodowanego iso-8859-2 w Thunderbirdzie.

Pozdrawiam

Data: 2014-05-29 21:25:36
Autor: 2late
Zaraźliwość rowerowa
On 29/05/2014 14:13, bans wrote:
[...]

Moj Thunderbird tez wszystko czyta poprawnie, chyba klucz tkwi w ustawieniu wszystkiego na 'auto'. Dokladnie nie pamietam bo jak ustawilem Thunderbirda wiele lat temu, tak w ogle tam nie zagladam.

Data: 2014-05-30 04:34:01
Autor: Titus Atomicus
Zaraźliwość rowerowa
In article <lm7coq$6rb$2@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

Wytłumacz mi jeszcze jak to jest, że ja bez problemu czytam jego posty i twoje, a nie widzę żadnych śmieci na ekranie?

Bo uzywasz Thunderbirda, a nie googla.
Podejrzyj sobie jak to wyglada w googlach.
--
TA

Data: 2014-05-29 15:15:23
Autor: twistedme
Zaraźliwość rowerowa
W dniu 2014-05-29 15:07, krzysin@gmail.com pisze:
Koledze też polecam zmianę ustawień w Thunderbirdzie, wiadomość zakodowana utf8 a w nagłówkach iso-8859-2 w efekcie śmieci na ekranie.

Coś masz nie tak, bo u mnie też wszystko ok :)

Zaraźliwość rowerowa